Karel Gott napisał:
Taky jsem uvěřil zkušenostem několika kamarádů a po pár letech strávených v německých autech (více méně v naftové motorizaci) jsem si koupil octávku. Bya dva roky stará, najeto 56000, výbava ambiente, 4x4 , a podle autoriz. servisu nebouraná. První chyba byla v motorizaci , jelikož jsem si nenechal poradit (a komu není rady tomu není pomoci) byl v tom motor 2.0 8-mi ventil. Motor nepružný, vysoká spotřeba jak benzínu tak oleje , no prostě trefa. Co se týká spotřeby oleje tak v aut. servise mi b...
Motor 2.0i 8v, že je to nejhorší ? Vysoká spotřeba benzínu a oleje ? To si nemohl myslet vážně. Podle mého názoru je to nejlepší benzínový motor v Octávii I. - naprosto jednoduchý úsporný a spolehlivý agregát, žádné technické výstřelky, prostě pohoda. Bohužel v ČR, kde většina z nás hraje na povinné ručení se kupují 1.6 a 1.8. Důkazem toho je fakt, že koupíte 2.0i SLX z roku 99 (novější palubka) za 130tis Kč. V Octavii II. bych z benzinu volil jednoznačně 2.0 FSI - výborný motor s přímým vstřikem - vysoký výkon, překvapivě nízká spotřeba, velmi kultivovaný a tichý, podle mne současná špička.
Jinak celkově k Octávii - prostě průměrný auto, žádná hvězda, ale taky žádný shit. Je to konfekční dopravní prostředek pro přepravu osob a nákladu z bodu "A" do bodu "B".