0
powrót
 

diskuze k tématu: S jakým benzínovým motorem koupit Octavii II?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Tycoon
ilość wystąpień62
data registracji05.11.2011
Piątek 30.06.2017 14:34, RE: Neexistuje
Fanda napisał:
David V napisał:
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.
Sám mám s motorem 1.2 tsi přesně opačnou zkušenost.Olej nebere vůbec.spíš v zimních měsících při jízdách na krátké vzdálenosti přibývá a hůře topí.jinak jsem velmi příjemně překvapen jízdním projevem a spotřebou.Ale pokud bych sám rozhodoval o benzínovém motoru pro O 2,tak by to byl 1.8 tsi z roku 2012,ten motor je prostě skvělý,tichonký,pružný a zároveň i úsporný.

My jsme měli v práci Fabie 1.2 TSI r.v. 2010 a nebyly s nima problémy. A to jezdily na prodloužený servisní interval a obyčejný benzín. Často jezdily dlouhé trasy po dálnici s plynem na podlaze.
Takže zakopaný pes bude je ve stylu jízdy, kdo to hodně šetří (80 po státovce se nejezdilo ani se Škodou 120) a jezdí krátké trasy, tak tomu kope hrob.
reagować
Meo1977
ilość wystąpień1
data registracji15.11.2017
Środa 15.11.2017 08:31, Škoda Octavia II 1,2 TSI 77 kw - klapání v motoru při volnoběhu
Zdravím a prosím o radu, příp. názor. Mám Octavii Combi II 1,2 TSI 77 kW r.v. 2012 s nájezdem cca 112 tis. km. Kupoval jsem ji jako ojetou minulý rok v listopadu se stavem cca 102 tis. km. Je to cca 4 měsíce, kdy jsem začal z motoru při volnoběhu slyšel klapavý zvuk. Včera se na to mrknul technik a jeho závěr je, že se jedná o vadný pístní čep a že se bude muset rozdělat celý motor. Věděl jsem, že budu muset dělat časem rozvody, ale toto mě opravdu dostalo. Prý se to stává, když člověk podtáčí motor. Vůbec netuším, kolik bude stát oprava a když už se to bude dělat, jestli není lepší udělat rovnou i rozvody. Máte prosím někdo podobnou zkušenost a pokud ano, kolik to cca vše stálo. Děkuji předem za odpověď.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 16.11.2017 08:22, RE: Škoda Octavia II 1,2 TSI 77 kw - klapání v motoru při volnoběhu
Meo1977 napisał:
Zdravím a prosím o radu, příp. názor. Mám Octavii Combi II 1,2 TSI 77 kW r.v. 2012 s nájezdem cca 112 tis. km. Kupoval jsem ji jako ojetou minulý rok v listopadu se stavem cca 102 tis. km. Je to cca 4 měsíce, kdy jsem začal z motoru při volnoběhu slyšel klapavý zvuk. Včera se na to mrknul technik a jeho závěr je, že se jedná o vadný pístní čep a že se bude muset rozdělat celý motor. Věděl jsem, že budu muset dělat časem rozvody, ale toto mě opravdu dostalo. Prý se to stává, když člověk podtáčí motor. Vůbec netuším, kolik bude stát oprava a když už se to bude dělat, jestli není lepší udělat rovnou i rozvody. Máte prosím někdo podobnou zkušenost a pokud ano, kolik to cca vše stálo. Děkuji předem za odpověď.


To bych skoro začal zjišťovat, co stojí celý nový motor z nějaké šikovné bouračky. Tohle je na rozhození celého motoru a rozvody, to bude proti zbytku malina.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.