0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia nebo Focus pro čtyřčlennou rodinu - co vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:13, edmund
No jedině to stříbrný tdi, co táhne neskutečně vodspodu a na hlínách
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:15, RE: Co vybrat
anonym napisał:
No co mám n to napsat. Jedině stříbrnou octávkou f plný palbě!
Taky by šlo jít do fiatu Stilla combi. Je mnohem lepší, než koncernové časáky píšou, je za lepší peníze a bude s kopcem výbavy! Údajná vyšší poruchovost fiatů patří u moderních aut do říše bajek a pohádek!

Iáá

Osel
Tak přesně tohle dilema mezi těmito třemi vozy jsem před skoro dvěma lety řešil a nakonec vyřešil tak, jak doporučujete. Že si myslím, že jsem vybral správně, bych sem ale raději neměl psát. Focus je momentální modla redaktorů a Octavia valné části čtenářů, což ve spojení s neoblíbeností Fiatů a italských aut obecně (nejspíš to platí i o Ferrari a Lamborghini) znamená, že tu budeme, milý Osle, usmýkáni zaživa!
Willy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:23, Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém provozu) nadčasový design, SLX výbava v elektronice, ABS s EDS, znamená nejen dobré jízdní vlastnosti, ale také pocit bezpečí
To, že spotřeba dle TP je okolo 8,6 l/100 km daň za to, že auto umí zrychlit do kopce na vyžádání, což jiným autům nejde (ztrácejí prostě dech), jenže nejde o závodění, jde tu o předjetí 1 či více kamionů, na který si jiní netroufnou (vzhledem k výkonu motoru). S touto verzí to však bezpečně jde. Verze 1.6 je sice úspornější, ale pro tak velké a těžké auto je tento motor na spodní hranici únosnosti.. Toť můj názor.
Píši si ujeté km a tankování, takže podle svých přesných záznamů říkám: 25% město, 50% běžné silnice, 25% dálnice znamená dlouhodobě spotřebu přesně 7,56 l/100 km i s tímto atmosférickým motorem. Přitom rychlosti v obci dodržuji (50) , na silnicích jezdím 80-100 a po dálnicích vždy 160-180 km/hod, takže ji nešetřím.
Máme v rodině i nového Peugeota (205) a ten si řekne na 100 km to samé. Takže musím odmítnout řeči, že tento motor je hlučný, a příliš "žravý".. Není to tak!
Poslední věc ke značce ŠKODA obecně: spousta lidí ji haní, a zde na Lidovkách v recenzích obvzvláště.. Jenže jsou to jen závistivé řeči lidí, kteří na toto auto mít nikdy nebudou! Typicky česká závist: nemám-li na to, alespoň to pohaním a pomluvím. Podívejte se však na české silnice, kolik škodovek tu jezdí (drtivá většina) jeďte se podívat do Německa a Rakouska, kolik Octavií tam brázdí jejich silnice a dálnice! Je to prostě nadčasové auto, které se nejen vzhledem k velkému kufru vyplatí. Toliko mé zkušenosti s Octavií!
p.s. koupím si Octavii znovu, samo s sebou, že Octavii II. Já sám jsem spokojen a neměnil bych. Spoustu věcí jsme si na autě dokázal udělat sám a to nejsu automechanik. Zkuste to u jiných aut,zda je to možné a tak snadné, jako u šKODOVKY..
Pěkný den všem!
Horolezec-29
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:29, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém...
ty si cap.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:30, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
ty si cap.
myslím, že je lepší býti cap, než primitiv jako vy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:34, RE: Octavia 1,8T 20V 110kW
anonym napisał:
1,8 opravdu jede. Dlouho sem se takle nenasmál. Jel si někdy s nějakým normálním autem? Co má rozvor větší než ubohých 2512? Co má dokonce motor? A ne motor s VW produkce? A ne motor se směšným čtyřválem o směšným V? Pánové prosím vás, když už si ty chrochty musíte navzájem tak chválit, alespoń nekecejte pi.oviny. Mně to vyloženě vadí.
Ty debile vůbec nevíš vo čem melelš tak se do 1.8 T neser a jezdi si v čem chceš
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:36, RE: Octavia 1,8T 20V 110kW
anonym napisał:
Ty si cap. 1,8 a jede. Ty si opravdu cap. Co tak 1,2 HovnoToPojede? Ty si vole fak cap.
Až budeš příště chtít něco napsat tak prosím srozumitelně... takhle to vypadá že máš dvě promile pod kůží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:37, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
ty si cap.
To už si říkal kriple
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:38, RE: Octavia 1,8T 20V 110kW
anonym napisał:
1,8 opravdu jede. Dlouho sem se takle nenasmál. Jel si někdy s nějakým normálním autem? Co má rozvor větší než ubohých 2512? Co má dokonce motor? A ne motor s VW produkce? A ne motor se směšným čtyřválem o směšným V? Pánové prosím vás, když už si ty chrochty musíte navzájem tak chválit, alespoń nekecejte pi.oviny. Mně to vyloženě vadí.
Do motoru 1.8 T se mě neser hochu.....Podle tvýho příspěvku o něm nic nevíš
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:40, RE: Co vybrat
anonym napisał:
No co mám n to napsat. Jedině stříbrnou octávkou f plný palbě!
Taky by šlo jít do fiatu Stilla combi. Je mnohem lepší, než koncernové časáky píšou, je za lepší peníze a bude s kopcem výbavy! Údajná vyšší poruchovost fiatů patří u moderních aut do říše bajek a pohádek!

Iáá

Osel
.....i přesto že vím že jsi mišuge a asi to nepobereš tak ti musím slušně říct aby jsi šel s Fiatem do hajzlu osle......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:42, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém...
Horolezče musím s Tebou souhlasit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:47, RE: Co vybrat
anonym napisał:
No co mám n to napsat. Jedině stříbrnou octávkou f plný palbě!
Taky by šlo jít do fiatu Stilla combi. Je mnohem lepší, než koncernové časáky píšou, je za lepší peníze a bude s kopcem výbavy! Údajná vyšší poruchovost fiatů patří u moderních aut do říše bajek a pohádek!

Iáá

Osel
Osle,

i mezi osly patris mezi pekne curaky.
Ty tvoje prispevky jsou maximalne trapne...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:47, Volná soutěž
Vážení diskutující, změřte si své IQ a pak můžeme soutěžit kdo je chytřejší. Já mám IQ 115. Kolik vy??

http://cz.iq-test.eu/?d=13141

Čekám na odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:48, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém...
Jedné věci ve Vašem příspěvku nerozumím. Pokud někdo píše, že si místo ojeté oktávky za 250.000 koupil třeba Mazdu ve stejné ceně, znamená to, že na Mazdu ještě má, ale na Škodovku už ne? Přepočítává se koruna při koupi Škodovky na nějaké jiné koruny v horším kursu?
Willy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:49, Kvalita TipCars jde od 10 k 5
anonym napisał:
myslím, že je lepší býti cap, než primitiv jako vy
Opět bych měl dotaz na redakci: není možné mazat urážlivé a takové příspěvky, které evidentně nesouvisí s tématem? Už jsem se na to ptal několikrát, ale páni redaktoři zatím zarytě mlčí. Prakticky každá diskuze je zaplevelená stupidními příspěvky, viz např. tady ten primitiv, co umí napsat jen "ty si cap". Stránky TipCars už navštěvuju pár let, a bohužel musím říct, že jejich kvalita, a to zejména právě těm diskuzím" je čím dál horší. Dřív se člověk z diskusí aspoň něco dozvěděl, nebyly plné urážek a nesmyslů, v poslední době to je spíš naopak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:53, RE: Co vybrat
anonym napisał:
Osle,

i mezi osly patris mezi pekne curaky.
Ty tvoje prispevky jsou maximalne trapne...
Pokud bych měl diskuzi brát jako soutěž o nejtrapnější příspěvěk, zcela jistě nevyhraje Osel, ale ten kdo se tu nejvíc rozčiluje
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 08:59, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Jedné věci ve Vašem příspěvku nerozumím. Pokud někdo píše, že si místo ojeté oktávky za 250.000 koupil třeba Mazdu ve stejné ceně, znamená to, že na Mazdu ještě má, ale na Škodovku už ne? Přepočítává se koruna při koupi Škodovky na nějaké jiné koruny v horším kursu?
Willy
Takto to zjednodušeně nebo zkráceně nelze napsat. Já jsem tím chtěl říci spíše to, že koupit auto je jedna věc, ale zvážit poté další náklady jako dostupnost servisu, relativně dobrá cena servisu (za hodinu práce) příznivá cena náhradních dílů a jejich relativní DOSTUPNOST na českém trhu je pak věc druhá.
Jak jsu psal, máme i Peugeota a cena práce v servisu je dražší než ve Škoda servisu (Peugeot 650,-/hod, Octavia I 450,-/hod). Na octavii jsem sehnal všechno do týdne, u Peugeota překousanou hadici k sání (kuna) čekal otec 3 týdny, než z Francie dorazila.. A její cena byla přemrštěných 1200 kč (gumová hadice průměru 5cm, 30 cm dlouhá)
Takže je třeba při koupi daného typu vozu zvážit i toto.
U oblíbených a spolehlivých aut platí, že ač pořídíme oba auta za stejné peníze, není v případě Škody 250.000,- stejných jako v případě Mazdy (Váš příklad).
Škoda i po ujetí určitých km má stále poměrně vysokou zůstatkovou hodnotu, je totiž pravděpdobné, že i klidně s najetými 300.000 km (například) ještě za auto dostanete při jeho prodeji třeba 70.000,-
U jiných značek si to netroufnu odhadnout.. Rozumíme si?
(nevím jestli jsem to popsal pochopitelně)..
Horolezec-29
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 09:04, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém...
Vcelku bych s tebou souhlasil, myslím že oktavie s tímto motorem není špatná volba, snad až na ten konec, kdy z průměrné ojetiny děláš modlu, na kterou nikdo nemá. Já sám jsem si nakonec oktávii nekoupil z důvodu, že za stejné peníze byl k dispozici stejně starý vůz s mnohem lepší užitnou hodnotou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 09:04, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Začnu od počátku: tyto recenze se opakují dokola, myslím, že už 2 podobné tu byly nedávno.. Každopádně "pseudoporovnávat" vozy je líbivá věc, ale porovnávat by měli pouze ti, co mají vlastní zkušenost s oběma vozy (alespoň vždy 100.000 ujetých km).
Nevím jak Focus, ale k Octavii 1.8 20V toho mohu říci hodně: je to spolehlivé auto, které vás doveze kamkoliv, i když máte najeto 250.000 km (jsou vozy, co se rozpadají po 150.000 km). Perfektní zrychlení (dnes důležité pro předjíždění už v tak hustém...
no opravdu bezpecne a vykonne auto vypada jinak nez Octavia s motorem 1.8 20V
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 09:06, RE: Mám 1.8, 20V (bez turba) a co tu čtu za slinty, nemá obdoby..
anonym napisał:
Vcelku bych s tebou souhlasil, myslím že oktavie s tímto motorem není špatná volba, snad až na ten konec, kdy z průměrné ojetiny děláš modlu, na kterou nikdo nemá. Já sám jsem si nakonec oktávii nekoupil z důvodu, že za stejné peníze byl k dispozici stejně starý vůz s mnohem lepší užitnou hodnotou.
A ještě podotýkám, že náklady na opravy za poslední 3 roky jsem měl 2500 Kč, jestli je to hodně nebo málo, nechť každý posoudí sám...
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.