Pepe napisał:
Mě se líbí, jak se to tu rozjelo... To víš, oktávka. Srdce zaplesá, když se masám předhodí koncern, nejlépe v pátek. 1,8 u oct má tuším pevnou délku sání, na rozdíl od passata, takže ten motor je mrtvola. Ale PC musela být nízko, proto asi to nadšení. A rudá barva v někom může evokovat vůz z Maranella, díky křídlu se to posouvá k nerozeznání...
Nutno dodat, že právě červená barva je na celém autě to nejlepší i když to je nejspíš "tunning" od výroby. Osobně bych se v rámci tunningu nejdřív zaměřil na interiér, protože ta dvoubarevná palubovka by mě spolehlivě štvala, kdykoliv bych sednul za volant. Mimochodem 1,8 20V 92kW má opravdu pevnou délku sání a mám pocit, že byl "oceněn" jako nejhorší motorizace pro Octavii I. Nahradil ho motor 2,0i 85kW tuším v roce 1999.