0
powrót
 

diskuze k tématu: Módní policie TipCars.com hodnotí Octavii 1.8 20V

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 01:28, RE: Řekni mi,
gablenz napisał:
Na šachtě nerobím. Ale je to podobné. Učím němčinu. A mám dvě AR. Jednu 156 a k tomu renovuju 75 2.0 TS. Teď se dělá motor a OPRAVDOVÝ tuning hlavy. Auto je rozebrané do posledního dílu. Na zemi leží trojúhelník zadní nápravy, vedle něj hnací hřídel, lité ráfky, ještě kousek vedle blok motoru, po šuplíkách jsou variátor, servopumpa, horní ramena, dolní taky, rozvodový řetěz, vačky, na ponku je vyleštěné víko ventilů a kryt svíček, PPL mi tu a tam doveze nějaké ty světla, nějaký ten startér, sadu...
hmmmm,zase parádně kecáš......a tyhleti týpci ti to žerou...no fuj,styď se.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 09:02, RE: Řekni mi,
gablenz napisał:
Na šachtě nerobím. Ale je to podobné. Učím němčinu. A mám dvě AR. Jednu 156 a k tomu renovuju 75 2.0 TS. Teď se dělá motor a OPRAVDOVÝ tuning hlavy. Auto je rozebrané do posledního dílu. Na zemi leží trojúhelník zadní nápravy, vedle něj hnací hřídel, lité ráfky, ještě kousek vedle blok motoru, po šuplíkách jsou variátor, servopumpa, horní ramena, dolní taky, rozvodový řetěz, vačky, na ponku je vyleštěné víko ventilů a kryt svíček, PPL mi tu a tam doveze nějaké ty světla, nějaký ten startér, sadu...
gáblíku neke že jsi Karviňok...tak to překonává mé nejbujnější sny, tipoval jsem tě na 60ti metrové 3+1 na Jižáku ale tohle je gól )) hlavně že se učíš němčinu, ty alfisto jeden ušatej hezkej víkend.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 09:39, RE:
Pepe napisał:
Tak to prr.,já si neodplivuju, neb vím, že se to může otočit, a dotyčnej bude za pár let o dost dál, než jsem já. Jen jsem kroutil hlavou, že se novopečenému otci chce vyhazovat peníze za (s odpuštěním) kraviny. Samozřejmě s ohledem na jeho příjmovou stránku. A to auto ho kvalitněji a lépe nikam neodveze.
Svoje auto mám plně vybavené, dostatečně svižné, relativně ekonomické. A co je nejdůležitější - málokoho pohorší, málokdo závidí. Nikdo nemůže říct - to je socka, nebo ten už má vyděláno, tomu tu akci nedáme...
To jako když se ti narodí dítě, tak mu skončil život? Všechno jde stranou, máme malýho? Já jsem z pěti dětí, dostával jsem hadry po starších bratrech, prachů jsme moc neměli a to mně naučilo se o sebe postarat sám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 09:41, RE: Octavia
Rover623 napisał:
Tohle ještě jde, ani to nevypadá blbě, škoda jen, že jako obvykle má rádio víc výkonu než motor. Nicméně nedávno jsem u Globusu viděl na parkovišti O1 s 1.9TDi na hlínách a s křídlem. Zdá se, že někdo vzal průpovídky na internetu o tom jak 1.9TDi na hlínách táhne krásně odspodu a s křídlem táhne ještě líp, opravdu vážně. Bohužel jsem to zapomněl vyfotit
Jedním slovem HRŮŮŮŮZA!!! Dát na tuctovou starou Octávku malé nevkusné hliníkové kola s otřesnýmy balóny, dozadu velký křídlo vhodné tak akorát na sušení prádla a říkat tomu tjůnink???? Proboha lidi, trochu soudnosti by neškodilo. A ten interiér ve stylu Dacia je taky famózní. Klobouk dolů za odvahu, dát tento článek na Tipcars.cz !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 10:04, RE:
Pepe napisał:
Proměnná délka sání právě zlepšuje onu pružnost v nízkých otáčkách. Sice jsem ho neviděl, ale věřím, že je tam pevné.
tyhle motory měli dva druhy sání,starší a novější typ,ja mam ten novější.ale jak říkáte,motor potřebuje 3OOO a pak se probudí,mě ten výkon na rodinný auto stačí,moh by bejt uspornější,ale tak benzín je levnej
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 10:05, RE: Octavia
V-tec napisał:
Jedním slovem HRŮŮŮŮZA!!! Dát na tuctovou starou Octávku malé nevkusné hliníkové kola s otřesnýmy balóny, dozadu velký křídlo vhodné tak akorát na sušení prádla a říkat tomu tjůnink???? Proboha lidi, trochu soudnosti by neškodilo. A ten interiér ve stylu Dacia je taky famózní. Klobouk dolů za odvahu, dát tento článek na Tipcars.cz !!!
dík za názor
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 10:08, RE:
typek napisał:
Hele, to křídlo není homologovaný, takže nemá na autě nic dělat, je to protizákonný, takže honem adresu, aby ho mohly šilcky natáhnout o tučnou pokutu!!!! Co kdyby trefil nějakou chodkyni na přechodu a v zadní části by se jí mohla zaklínit hlava a místo pádu na zem přes auto, by jí křídlo zlomilo vaz. Je potřeba aby majitel zaplatil pokutu protože porušil zákon!!! (a to hned několik - viz, vyhláška o provozu vozidel na pozemních komunikacích) Za ty reklamní nápisy bych ho taky krutě pokutoval, e...
nic se nebude dávat pryč,nazdar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 17:07, RE:
Michal napisał:
To jako když se ti narodí dítě, tak mu skončil život? Všechno jde stranou, máme malýho? Já jsem z pěti dětí, dostával jsem hadry po starších bratrech, prachů jsme moc neměli a to mně naučilo se o sebe postarat sám...
No vždyť já taky. Stračili jsme na to dva, pár kousků jsem "zdědil" po strejdovi, oblek do tanečních byl po dědovi - holt kvalitní práce.
Mě je jedno, ať si každej s penězma dělá co chce. Asi to vidím svojí optikou, tak pardon. Ty prachy kolem dětí lítají neuvěřitelným způsobem, ale nechť si na to každej přijde sám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 22:07, RE:
viper2 napisał:
tyhle motory měli dva druhy sání,starší a novější typ,ja mam ten novější.ale jak říkáte,motor potřebuje 3OOO a pak se probudí,mě ten výkon na rodinný auto stačí,moh by bejt uspornější,ale tak benzín je levnej
Tak to já jsem šel raději do 1,8T, jelikož rád využívám jeho schopnost hbitě reagovat na přidání plynu. Při předjíždění se to náramně hodí, zvlášť v hustějším provozu. Člověk mu pak ochotněji odpustí spotřebu, která při popojíždění po městě (a že ho není málo) ukazuje nepříjemných 12/100km. Ale s benzínem je to pohodě, žádného zdražení jsem si ani nevšiml. Pořád tankuju za litr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2011 23:41, RE:
Tfun napisał:
Tak to já jsem šel raději do 1,8T, jelikož rád využívám jeho schopnost hbitě reagovat na přidání plynu. Při předjíždění se to náramně hodí, zvlášť v hustějším provozu. Člověk mu pak ochotněji odpustí spotřebu, která při popojíždění po městě (a že ho není málo) ukazuje nepříjemných 12/100km. Ale s benzínem je to pohodě, žádného zdražení jsem si ani nevšiml. Pořád tankuju za litr
starší typ sání u tohoto motoru na na krytu 5v a muj novější ma na krytu motoru 1.8 20v,a to je právě to variabilni sání,aby to tajlo víc od spoda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.10.2011 20:35, Pro Pepeho
Já se Ti dívím, žes to tady ještě rozjel. Já pak sám litoval toho, že jsem se do té konverzace nechal zbytečně vtáhnout. Zpočátku legrace se změnila v křeč.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Środa 19.02.2014 18:10, Diskuse
Hezky se to tu rozjelo. Akorát mi přijde, že si všichni diskutující honí triko. A podle auta se rozhodně člověk hodnotit nedá. Například já mám fabii 1,9 tdi v kombajnu a Audi A2 v 1,6 FSi. Co to o mě vypovídá? Řekl bych, že nic. Maximálně tak to, že mi ještě není 30.
reagować
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.