0
powrót
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 16:54, Octavia II - synonymum kvality !
Mám ji 4 roky bez nejmenší závady. Opakuji pro blbé - bez jakékoliv závady. Ostatně v důkladném německém testu kvality (nevím už kdo to dělal - Auto Bild ?) cca 45 renomovaných značek skončila Octavia II na 3. místě. Opakuji pro blbé - na 3. místě ! Stačí :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 16:57, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
Podle Oslích počtů asi ano. Nicméně podle počtů majitele spotřeba není 9,5, ale 8,5 LPG. Podle Oslích počtů je rozdíl LPG / B95 19%, ve skutečnosti je to kolem 12%. To pak není divu, že Oslíkovi vychází 0,9 Kč/km.
Na tom, jak kdo práská do kočáru... no záleží, ale čím víc bude práskat, tím větší rozdíl ve prospěch LPG. Ale já to počítám pro normální ježdění.

Revize ano, včetně nádrže. Dá se dokonce i za 140. Jde jen o kontrolu papírů a obejití s detektorem plynů. Nová nádrž má zákonem stanov...
No Oslík chápe. Protože škodovkář přece ví, že Octávie je českej mercedes... . A že nemusel mít pravdu si nepřipustí.

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 16:57, RE: Honza
anonym napisał:
Škoda Octavia za pět let a cca 200 000 km se projevila jako dost poruchový automobil. Trvalý úhyb jízdy doprava, 2x popraskané reflektory, prasklé levé přední pero, 2x výměna vadných předních ložisek, nefunkční levá páčka pod volantem, nefunkční časovač blinkrů, 2x výměna předních brzdových kotoučů-kmitání volantu, vysypané vodní čerpadlo, upadlá rolnička vedení řemenice, část byla v záruce, část z peněženky, ale spotřeba nafty do 4,9 l/100km není zase tak špatná.
Měl jsem 2 oktávky 81 kW TDI, na každé najeto něco přes 50 tis km za 1 rok. Podobné závady: ta první r.v. 99, prodal jsem jí při 210 tkm - vysypané vodní čerpadlo cca ve 200 tkm (naštěsí nepřeskočil rozvoďák - oprava komplet s rozvody za 13 tis), vrzaly gumy na stabilizátoru vepředu (výměna za 1000), zatuhly stěrače (po promazání OK), kroutily se brzdové kotouče - kmital volant. Ta druhá, rv.02, šla ve 150 tkm - ložisko na předním kole, levá páčka pod volantem. Jinak auta šlapaly jak hodinky, jen lít naftu a měnit olej. Podle mě dost kvalitní auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 17:40, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
No snad možná LG2, ale i tak: srovnávat koktu se střední třídou je neuvěřitelná blbost, přecházející do drzosti, se kterou se můžeme setkam pouze v naší vlasti. A možná dost díky novinářům, kteří tomuto autu propůjčili božské vlastnosti, a šoupli ho do N-S třídy.
Za drzost považuju srovnávat Lagunu s Oktávkou....Laguna je hroznej šmejd. Souhlasím, že Oktávka je předražená, ale srovnatelná s vozy cizí provenience technikou, vlastnostmi i spolehlivostí prostě je. Navíc O1 se vyrábí hrozně dlouho, je to vpodstatě auto 1.1/2 90.let.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 17:41, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
Tak já nevím, jsem jenom hloupej Osel. Ale co by chtěl od auta se 350 000 - 400 000 km, nota bene od Octávie a ještě k tomu bourané (okna)? Ať je rád že jede. Určitě si někdo pořídí do auta LPG, když jezdí jenom 15 000 ročně, to jo... . Na to přece lidi mají oslíky, to dá rozum!
Je to dělník nižší střední třídy, žádnej méďa nebo kočička. Pravda v Čechách za stejný prachy koupím Mondeo, Lagunu nebo Cromu, ale to je způsobeno nezměrnou blbostí Čechů.
Jestlipak ji má aspoň stříbrnou, a na hlínách...
No, jestli si za stejný prachy koupíš Lagunu nebo Cromu, tak jsi fakt osel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 17:42, RE: Octavia II - synonymum kvality !
anonym napisał:
Mám ji 4 roky bez nejmenší závady. Opakuji pro blbé - bez jakékoliv závady. Ostatně v důkladném německém testu kvality (nevím už kdo to dělal - Auto Bild ?) cca 45 renomovaných značek skončila Octavia II na 3. místě. Opakuji pro blbé - na 3. místě ! Stačí :o)
tak buď rád,měl jsem 1.6 slx 74kw,koupena s 88tis km,já najel za 4 roky 85tis a už sem víc oprav nesnesl.padlá 2 př.okna,váha vzduchu,startér,škrtící klapka,lambda,spousta čidel,po dvou vykradení 2x radio,sada zámků,2x airbag,kompresor klima....,a servis škoda? škoda mluvit pokud neutratíš aspoň 10-15litrů tak ochota jak na sociálce.můj závěr-škodovka nesmí do domu,tak užívej dokud jede,ale není kus jako kus taky znám spoustu spokojených,jen jsem neodhadl čas prodeje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 17:47, RE: AndrewN
anonym napisał:
Ta boční okna téměř jistě nejsou kvůli předchozí havárii. Opravdu se to u Oktávek stává a osobně jsem viděl příčinu a ta je v tom, že praskne ozubený ocelový prut, kterým se přenáší pohyb kličky nebo motorku na posun skla. Sklo pak spadne dolů do dveří a rozbije se pádem. Prostě únava materuálu. Děje se to ale tak často, že tento díl měl být určitě lépe dimenzován, čili chyba konstrukce.
mám uč čtvrtou Octávii. nikdy mi žádné boční okno nespadlo ani se nerozbilo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 17:55, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
No Oslík chápe. Protože škodovkář přece ví, že Octávie je českej mercedes... . A že nemusel mít pravdu si nepřipustí.

Osel
Ano, Oslík chápe.

Blbíčko je, že jen on sám ví, co vlastně chápe. Celou dobu je řeč o tom, jak z přestavby LPG (ne)vydedukovat, kolik má desetileté auto najeté. A abychom mohli dedukovat, tak je řeč i o tom, co LPG přestavba znamená v penězích.

Tak co sem osle taháš jakýsi škodovkáře a kdovíjakej Mercedes. . Ty seš opravdu osel.

Nedává mi to jiný smysl, než že slovem "škodovkář" chceš říci něco velmi hanlivého. Inu osel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:29, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
Ano, Oslík chápe.

Blbíčko je, že jen on sám ví, co vlastně chápe. Celou dobu je řeč o tom, jak z přestavby LPG (ne)vydedukovat, kolik má desetileté auto najeté. A abychom mohli dedukovat, tak je řeč i o tom, co LPG přestavba znamená v penězích.

Tak co sem osle taháš jakýsi škodovkáře a kdovíjakej Mercedes. . Ty seš opravdu osel.

Nedává mi to jiný smysl, než že slovem "škodovkář" chceš říci něco velmi hanlivého. Inu osel.
No co bys čekal od Osla? Jenom Osel si může myslet, že LPG si pořídí někdo, kdo najete víc a spíše mnohem víc než 15 000 za rok. A jenom Osel potom dedukuje, že kára má víc než 140 000 za 9 let. A jenom Osel si může myslet, že když zohledním další závady a zvyky v autobazarech, tak klidně to autí může mít 300 000 a víc. Ale protože je to oslí dedukce, tak ji škodovkář nikdy nemůže pochopit! Proč? No protože není Osel!

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:30, RE: Octavia II - synonymum kvality !
anonym napisał:
tak buď rád,měl jsem 1.6 slx 74kw,koupena s 88tis km,já najel za 4 roky 85tis a už sem víc oprav nesnesl.padlá 2 př.okna,váha vzduchu,startér,škrtící klapka,lambda,spousta čidel,po dvou vykradení 2x radio,sada zámků,2x airbag,kompresor klima....,a servis škoda? škoda mluvit pokud neutratíš aspoň 10-15litrů tak ochota jak na sociálce.můj závěr-škodovka nesmí do domu,tak užívej dokud jede,ale není kus jako kus taky znám spoustu spokojených,jen jsem neodhadl čas prodeje.
To čučím ! Asi jsem měl kliku nebo Ty spíš smůlu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:48, octavia
je celkem zábavné číst úvahy teoretiků, kteří hážou špínu na škodu .......... vezmu-li ale jako příklad město brno a auto škoda versus např. ford, tak ford má v brně 3 servisy a škoda cca 15 - i to je argument a pokud si někdo koupí octavii v 1,6 a čeká, že bude svižná - tak je snílek (slušně řečeno) ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:55, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
Oslíku, to mi vysvětli, proč by musel jezdit na LPG více než 15 000 Km ročně.

No nevím, sám nejsem osel, ale počítat trochu dovedu. Úspora je na palivu u této spotřeby cca 1,25 Kč/km. To je, řekněmě, při nájezdu 10 000 Km ročně, úspora 12 500 Kč ročně v palivu. 10 000 km /rok je průměrný nájezd soukromého auta v ČR.

Naproti tomu přestavba cca 35 000 Kč. Takže se při tomto nájezdu vrátí za 3 rooky. K tomu roční prohlídka 200 Kč, trochu kvalitnější olej - celkem tak 1000 Kč rok.

Takže se to...
Vyměna nádrže se pravádí zpravidla každých 10let, zaleží, jakou má od výrobce stanovenou životnost. Moje nádrž je teďka skoro nová, má homologaci do 2016. Co se týká ceny výměny, tak záleží, jestli má toroid (v rezervě) nebo válcovou. Výměna toroidu stojí asi 6000 a výměna válcové asi 4500. Samozřejmě záleží na servisu. Revize stojí 200 250 Kč, provádí se každý rok nebo každých 10 000 Km, ale každý rok je lepší. Při revizi se kontroluje těsnost rozvodů, životnost nádrže, funkce uzávěru na nádrži atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:58, RE: bez předmětu
anonym napisał:
U takového znalce, jako ty, mě překvapují dvě věci:

Nevíš, že 55kW z 1,6 je maličko jiných, nežli třeba z 1,2. Asi krouťák, že...
A co se týče výkonu LPG, tak to bývalo. Dnes už není mezi LPG / benzín výkonově žádný rozdíl.
Souhlas, u LPG se sekvenčním vstřikováním fakt ani nejde poznat, jestli se jede na benzín, nebo na LPG. Vyzkoušeno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:00, Lukin
Musim se pridat k majtelum a fandum oktavky,protoze sam jednu mam a nemuzu si ji vynachvalit...okynko mi taky spadlo ale zadna draha zalezitost,takze zadnej az tak velkej problem se to da jednodusse vymenit narozdil od zminovanch konkurentu...mam silnejsi verzi TDI a opravdu na nej nedam dopustit...nejaky laguny,vectry a podobne,ktery po 100 se zacnou srat jako svina....a vzhledove hruza...to si nechte teda...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:02, RE: octavia
anonym napisał:
je celkem zábavné číst úvahy teoretiků, kteří hážou špínu na škodu .......... vezmu-li ale jako příklad město brno a auto škoda versus např. ford, tak ford má v brně 3 servisy a škoda cca 15 - i to je argument a pokud si někdo koupí octavii v 1,6 a čeká, že bude svižná - tak je snílek (slušně řečeno) ....
presne tak a navic do aut delam a ford uz nechce ani davat zaruky na motory,tvrdi ze je tady hrozny palivo,hlavne nafta teda....ale jestli spis chyba nebude ve vyrobe...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:06, RE: Octavia II - synonymum kvality !
anonym napisał:
To čučím ! Asi jsem měl kliku nebo Ty spíš smůlu
hosi ale jak vidim tak se kazdej bavite o jine generaci octavie....ty jestli sem dobre pochopil tak o druhe,on o prvni a jeste nefaceliftovane...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:10, RE: Honza
anonym napisał:
Měl jsem 2 oktávky 81 kW TDI, na každé najeto něco přes 50 tis km za 1 rok. Podobné závady: ta první r.v. 99, prodal jsem jí při 210 tkm - vysypané vodní čerpadlo cca ve 200 tkm (naštěsí nepřeskočil rozvoďák - oprava komplet s rozvody za 13 tis), vrzaly gumy na stabilizátoru vepředu (výměna za 1000), zatuhly stěrače (po promazání OK), kroutily se brzdové kotouče - kmital volant. Ta druhá, rv.02, šla ve 150 tkm - ložisko na předním kole, levá páčka pod volantem. Jinak auta šlapaly jak hodinky, j...
mozna by se taky melo na chvilku pozastavit a rozhlidnout se jak vypadaji silnice v ceske republice...je to jak tankodrom..o D1 ani nemluvim...co potom maji ty auta vydrzet kdyz jezdi po takovych silnicich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:28, RE: Lukin
anonym napisał:
Musim se pridat k majtelum a fandum oktavky,protoze sam jednu mam a nemuzu si ji vynachvalit...okynko mi taky spadlo ale zadna draha zalezitost,takze zadnej az tak velkej problem se to da jednodusse vymenit narozdil od zminovanch konkurentu...mam silnejsi verzi TDI a opravdu na nej nedam dopustit...nejaky laguny,vectry a podobne,ktery po 100 se zacnou srat jako svina....a vzhledove hruza...to si nechte teda...
vole, laguna ti natrhne prdel tomu tvýmu TDI
Hlavně na zadních sedačkách můžu vozit dospělého člověka, ty tam max 10 letého haranta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:28, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
No co bys čekal od Osla? Jenom Osel si může myslet, že LPG si pořídí někdo, kdo najete víc a spíše mnohem víc než 15 000 za rok. A jenom Osel potom dedukuje, že kára má víc než 140 000 za 9 let. A jenom Osel si může myslet, že když zohledním další závady a zvyky v autobazarech, tak klidně to autí může mít 300 000 a víc. Ale protože je to oslí dedukce, tak ji škodovkář nikdy nemůže pochopit! Proč? No protože není Osel!

Osel
Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské. To dříve projde velbloud uchem jehly, nežli ti dojde o čem je vlastně řeč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 19:42, ff
Lada mu jela 180?
Autor je nejakej podezrelej. Myslim ze lze.
reagować
  1 ... 5 6 7 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.