anonym napisał:
Tak já nevím, jsem jenom hloupej Osel. Ale co by chtěl od auta se 350 000 - 400 000 km, nota bene od Octávie a ještě k tomu bourané (okna)? Ať je rád že jede. Určitě si někdo pořídí do auta LPG, když jezdí jenom 15 000 ročně, to jo... . Na to přece lidi mají oslíky, to dá rozum!
Je to dělník nižší střední třídy, žádnej méďa nebo kočička. Pravda v Čechách za stejný prachy koupím Mondeo, Lagunu nebo Cromu, ale to je způsobeno nezměrnou blbostí Čechů.
Jestlipak ji má aspoň stříbrnou, a na hlínách...
Oslíku, to mi vysvětli, proč by musel jezdit na LPG více než 15 000 Km ročně.
No nevím, sám nejsem osel, ale počítat trochu dovedu. Úspora je na palivu u této spotřeby cca 1,25 Kč/km. To je, řekněmě, při nájezdu 10 000 Km ročně, úspora 12 500 Kč ročně v palivu. 10 000 km /rok je průměrný nájezd soukromého auta v ČR.
Naproti tomu přestavba cca 35 000 Kč. Takže se při tomto nájezdu vrátí za 3 rooky. K tomu roční prohlídka 200 Kč, trochu kvalitnější olej - celkem tak 1000 Kč rok.
Takže se to začne vyplácet v půlce čtvrtého roku u průměrného auta v domácnosti.
Anebo v půlce třetího roku, u tebou uváděného nájezdu 15 000 km / rok.
Ale osel ví vše lépe, že....