anonym napisał:
jenže z 8 fordu,5x Mondeo jsem dokolečka měnil ložiska v kolech,vpředu,po pár měsícich vzadu,pak řadící klec v převodovce u jednoho snad i 3x,Fokus natom byl líp,přibližně na stejno s Ochcavkou,nelepší fordy,co setýče nákladu byla Fiesta, u mně 2x r.v.98,pak 2x2003,ale u těch 2003 odešly motory v 90tkm(ježděno v půjčovně),generálka u Forda stála neskutečné prachy a vydrželo to dalších 20tkm,pak šly do světa. Ps:ty Fiesty z r.v.98 jezdí dodnes v autoškole,motoricky se hýbou(260tkm)ale mají 2x mě...
To vypadá na průser servisu - opakovaně mění díl, aniž by našli skutečnou příčinu. Však zákazník to zaplatí. Ohánět se spolehlivostí aut v půjčovně je podpásovka - tam kažný na auto sere, však já to platit nebudu.
Měl jsem Mondeo z roku 1993, i ve třinácti letech jsem v pohodě odjel Chorvatsko a zpátky. Měl jsem ho šest let, nové jsem kupoval z důvodu bezpečnosti, nikoli spolehlivosti. Koupil jsem si zase Mondeo, teď rok 2001, za rok jsem akorát vyměnil pneumatiky.
Spolehlivost škodovek je jen mýtus, ložiska se mění na nových Fábiích třeba po 30 000 km. Švagr měl O1mladší než moje staré Mondeo a dle jeho slov "na tom bylo furt něco". Na strém Mondeu jsem měnil jen spotřební materiál - spojka, rozvody, brzdy. Navíc bylo jen stahování okna a váha vzduchu, kterou jsem si zničil sám při čištění.