anonym napisał:
To je snad problém servisu a ne auta, to je jako bych hodnotil auto podle toho, že mi ho někdo na parkovišti naboural.
jenže z 8 fordu,5x Mondeo jsem dokolečka měnil ložiska v kolech,vpředu,po pár měsícich vzadu,pak řadící klec v převodovce u jednoho snad i 3x,Fokus natom byl líp,přibližně na stejno s Ochcavkou,nelepší fordy,co setýče nákladu byla Fiesta, u mně 2x r.v.98,pak 2x2003,ale u těch 2003 odešly motory v 90tkm(ježděno v půjčovně),generálka u Forda stála neskutečné prachy a vydrželo to dalších 20tkm,pak šly do světa. Ps:ty Fiesty z r.v.98 jezdí dodnes v autoškole,motoricky se hýbou(260tkm)ale mají 2x měněné prahy,vařenou podlahu,lemy.Jedno pozitivum je,že nikdy nenechaly nikoho ve štychu,to třeba Renaulty jsem mněl rok a půl,a šly z domu.Octavky se serou taky,ale po servisech jsem za ně nechal sotva třetinu toho,co za Fordy,....Nejdražší orava je již jinde zmíněna převodovka,klient se snažil vyjet ze sněhu a řadil 1 a zpětný chod neustále opakovaně ve vysokých otáčkách,až v tom něco cvaklo,a zpátečka škubala-stálo ho to 12000kč,třetí den to bylo hotové a umyté...Takové Mondeo lze ocenit tak leda na dálnici,a to musí být zánovní vůz,ale ojetina bude vytlučena a klepat jak starý trambus,dlouhá karosérie se kroutí a pochodujou pak i dveře,naopak Octavka je menší,ale železa je na ni stejně-ne li více,z toho pramení i tuhost karosérie a velká obliba stáčení km,protože na O1 od r.v.2001 je 200tkm skoro neznatelných,takže když tady někdo píše o pazvukách v O1,nejspíš vlastní nějakou stáčenou káru,nebo vymetá zpomalováky v obecných zonách a pak se diví.Ještě k té spotřebě O13x 1.6 74kW prrůměr dlouhodobý (na dvojce)6,7-7,3l.dehet 1.9 66kw-5,5l dále Laguna dehet r.v.2004 7,5 l.Ford Mondeo benzín 2.0 -9,5l.dehet mondeo (combi)7,5l.Vectra dehet 2005-7,2,fiesta 98 1.3-6,5l,2003(1,3)-7,5l.Ps:octavie má pažravý motor 1.8 20V,ten bral 9l dlouhobobě.Ten nebrat za 200000kč ani náhodou,leda tak za polovinu(
)))