0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Forman Lx

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 17:44, Co to je?
to je forman. uplne novy a nezli sjel z vyrobni linky uz mel najeto 65 tisic ja vlastnit favorita tak to sem ani nepisu dyt to nema co delat na silnici......ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 17:51, RE: spolahlive ale nie prilis bezpecne
bubu napisał:
Toz, jeden kamos ho ma a veru sa bojim do toho nastupit. Jeho Favo je sice v dobrom stave, ale kamos jazdi jak blazon a nerad by som skoncil svoj zivot zmacknuty medzi plechmi... Co sa tyka tej Fabie, jakoze je pancierovana - pisal som to s trochou nadsazky, ale videl som nejake male tukance fabia versus felda a fabia versus skoda 100 - fabia odisla zo skrabancami, na ostatnych autach trebalo menit alebo vyklepavat plechy...
Kdyz vidim na silnici rozzurenyho favorita rychle uhybam.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 18:01, RE: Co to je?
DEKTR1 napisał:
to je forman. uplne novy a nezli sjel z vyrobni linky uz mel najeto 65 tisic ja vlastnit favorita tak to sem ani nepisu dyt to nema co delat na silnici......ZDAR
Si pořádně přečti tu tabulku, než začneš pyskovat...
Je tam napsáno Při koupi najeto 65 000km. Pod tím mí napsáno, že 6 let to auto měl jeho otec ve firmě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 18:41, RE: 3-dverový Favorit
Mike82 napisał:
Škoda Favorit Coupé, ČSSR 1987:

Třídveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 850 kg, maximální rychlost 155 km/h, zrychlení na stovku za 14 s. Škoda Favorit byl vůz moderní koncepce a moderního designu. V počátcích jeho vzniku se p...
Bych taky řekl, já zase myslel, že byl vyroben pouze jeden prototyp. Silně mi tahle karosářská varianta Favorita připomíná něco jako křížence mezi první generací třídveřového Seatu Ibiza a třídveřového Citroenu ZX.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 20:16, RE: 3-dverový Favorit
Marcus napisał:
Bych taky řekl, já zase myslel, že byl vyroben pouze jeden prototyp. Silně mi tahle karosářská varianta Favorita připomíná něco jako křížence mezi první generací třídveřového Seatu Ibiza a třídveřového Citroenu ZX.
Ještě tou boční linií oken taky Alfu Romeo 145.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 22:47, RE: 3-dverový Favorit
Giorgio napisał:
Ještě tou boční linií oken taky Alfu Romeo 145.
Mne to pripomenulo na prvy pohlad Tavriu (rumunskú pomstu)...ale zas na tie roky to nie je zlé...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 00:04,
Zdeněk napisał:
Pod tohle se můžu klidně podepsat. Měl jsem Formana 4 roky, kupoval ho když měl najeto 152tkm, najel jsem dalších 90tkm a pak si ho vzala ségra, jezdí stále a žádné vážnější problémy také nemá (klasika jako výfuk, brzdy, rozvody, čepy, tlumiče, ulámené kliky dveří... nepočítám). Používal jsem ho dost jako "dodávku" při stavbě, vozil v něm pětimetrový trámy, písek, cihly a tak, prostoru je v něm (po vyndání zadních sedaček) opravdu neuvěřitelně. Když se v něm dnes projedu, tak je pravda vývoj už ...
Stále pěkné auto a spousta péče. Není uživatel jako uživatel. Ty řeči, že "to" má táhnout ze silnice nejsou na místě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 01:06, RE: 3-dverový Favorit
Kolega zo Slovenska napisał:
Počuli ste už o 3- dverovom Favorite Coupé??
Vraj ich vyrobili len 4 kusy. Na jednej slovenskej stránke je na predaj. Neviem teraz či si niekto robí srandu alebo nie. Je aj na fotke a je to sila. Neviete akú môže mať hodnotu taký Favorit??
Napis na akej adrese je ten favorit chcel by som to vidiet je to zaujimave este som o tom nepocul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 01:20, Je to stare
Na tuto dobu by som Favorita vazne vyradil z cestnej premavky ale na tu dobu kedy kazdy jazdil na Skode 100 a max 120 tocke tak ten kto mal facko bol sef to bolo auto asi ako teraz superb bolo to delo .... ale teraz uz fakt prec z cestnej premavky nieje to vobec bezpecne mal by som strach ist na tom niekde dalej z mesta ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 08:49, Vcas prodat
Podle fotek je to zachovalej kousek, velmi peknej, tak doporucuju co nejdriv prodat dokud to ma nejakou cenu, neco prihodis a kup lepsi. Ale jedno je naprosto jasny - Forman je delnik na minimalni mzdu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 09:49, RE: 3-dverový Favorit
Mike82 napisał:
Škoda Favorit Coupé, ČSSR 1987:

Třídveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 850 kg, maximální rychlost 155 km/h, zrychlení na stovku za 14 s. Škoda Favorit byl vůz moderní koncepce a moderního designu. V počátcích jeho vzniku se p...
Jestli ten 3-dveřový favorit neí v úpravě MTX těch jezdilo docelo dost měl i plátěnou střechu takže cabrio.Stránky http://formanps.wz.cz/roadster.htm
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 10:03, RE: 3-dverový Favorit
Jirka napisał:
Jestli ten 3-dveřový favorit neí v úpravě MTX těch jezdilo docelo dost měl i plátěnou střechu takže cabrio.Stránky http://formanps.wz.cz/roadster.htm
tady je těch fotek víc:http://roadster.wz.cz/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 11:13, Za co vyměnit?
Zdravím všechny když se zapojili do diskuze. Ano, jak jsem se zmínil i v článku, uvažuji že bych Formana vyměnil za "novější". Ale za jaké auto, u kterého je dnes výhodný poměr užitná hodnota / náklady / pořizovací cena? A tak, aby tato "výměna" běžnou mladou rodinu s průměrným příjmem nezrujnovala? Domnívám se, že na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Zahraniční značky jsem zavrhnul (ale třeba se mýlím). Představuji si auto s pořizovací hodnotou tak 130-140tis navíc s tím, že mi vezmou Formana na protiúčet. Zbytek na splátky. Na dražší auto nemám. Přichází v úvahu dvě alternativy: ojetá Fábie (ovšem krátkou nechci - má malinkatý zavazadlový prostor což je pro rodinu nepoužitelné), dlouhá je drahá; další alterantiva - ojetá Felicia Kombi v zánovním stavu s málo ujetými kilometry (zajímavé je, že tu Felicii před Fábií mi poradil i známý automechanik). Jenže kde takovou Felicii Kombi sehnat. V bazarech jsou většinou odřené zničené či shnilé auta, o které se majitelé nestarali (byli to zřejmě takoví tí týpci - jak se říká - jen volant, padále a víčko od nádrže). Nemám ani důvěru v auta, která na inzerátu na fotce vypadají moc pěkně ale v 90% případů mají nějaký skrytý "zádrhel". Takže podtrženo sečteno: je velice pravděpodobné, že tou "výměnou" bych se taky mohl stát majitelem auta sice modernějších tvarů a jiných "moderních vymožeností", ale ve skutečnosti více zničeným případně shnilým než je můj dosavadní vůz kterému věřím, vím o každém kousku v jakém je stavu. Jaký by byl tedy konečný zisk? Vyhozené peníze a hlavně že bych se mohl chvástat "mám to a to auto té a té značky"? Zničené od předchozího majitele? Formana prodám možná do 40tis, a za 140tis si koupím v autobazaru zničenou a problémovou nebo vytopenou Fábii nebo shnilou Felicii s kterou jezdil diletant a kterou nikdy zespodu nenastříkal a nechal za 5 let shnít? To ne. Děkuji. Problém je v tom, že pěkných zánovních Felicií kombi je na trhu strašně málo, a to ještě hrozí roziko, že je to buď přitáhnuto ze zahraničí, zamaskovaná bouračka nebo auto ze záplav (mimochodem těch je v bazarech strašně moc a většina lidí je nepozná - bazar se pochopitelně dušuje že to tak není). Je to všechno jistě na diskuzi a třeba se ve svém názoru mýlím, budu rád, když mne někdo vyvede z omylu že výměnou získám do těch 120-130tis. kvalitnější auto podobných užitných a cenových parametrů jako Forman, a v lepším technickém stavu než má můj Forman. Podle mne je to na našem trhu jedině jeden z posledních ročníků Felicie (však taky v Kombíku a v super stavu je nikde v bazarech skoro neuvidíte). Rád si přečtu vaše názory. Kdybyste někdo věděli o konkrétní možnosti výměny mého auta za Felici Kombi (ne diesel!!) r.1999,2000,2001, s málo kilometry )nejléope tk do 50tis. s cenou kooem 120tis. v super stavu (bez rzi!!!!!!!!!!!) s jasným původem servisní knížkou a možnosti kombinace protiúčtu (tak 45tis.)/hotovost (tak 50tis.)/zbytek na splátky - dejte vědět. Pokud to bude super nabídka jdu milerád do toho.
Ing. Michael Lata, Česká Třebová, autor původního článku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 14:23, RE: Za co vyměnit?
Michael Lata napisał:
Zdravím všechny když se zapojili do diskuze. Ano, jak jsem se zmínil i v článku, uvažuji že bych Formana vyměnil za "novější". Ale za jaké auto, u kterého je dnes výhodný poměr užitná hodnota / náklady / pořizovací cena? A tak, aby tato "výměna" běžnou mladou rodinu s průměrným příjmem nezrujnovala? Domnívám se, že na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Zahraniční značky jsem zavrhnul (ale třeba se mýlím). Představuji si auto s pořizovací hodnotou tak 130-140tis navíc s tím, že mi vezmo...
...joo to je problem...na jare jsem resil podobny problem - dosporene stavebko a neustale pretahovani se o "formouse" se zenou, ktera je na materske vyustilo v koupi zanovniho - Mitsubishi SPACE STAR - no kufr sice neni tak velky jako u formanka,ale zase je velmi dobre pristupny s nizkou nakladaci hranou, motor 1.3 - spotreba mez 6-7 litry--pohoda - 4airbagy!!,vse v elektrice a perfektni vyhled z vozu si nemuzem vynachvalit. A jestli uvazujete o "skode" kvuli ND tak POZOR - ceny ND na Fabie uz jsou nekde uplne jinde nez Favorit/Felicie!!!

-.. a jak dopadl "starous forman"??? - nez jsem ho stihl postavit do bazaru tak mne jeden manik naboril --ALE celkem sikovne - ty prachy co jsem dostal od pojistovny bych v bazaru tezko ziskal - a oprava s pomoci kamaradu za zlomek ziskane castky!!! - takze doufam, ze mi formanek poslouzi k doprave do zamestnani nejmene po dalsi 2 zimy-))) - za ty prachy se nevyplati prodavat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 17:31, RE: Za co vyměnit?
Michael Lata napisał:
Zdravím všechny když se zapojili do diskuze. Ano, jak jsem se zmínil i v článku, uvažuji že bych Formana vyměnil za "novější". Ale za jaké auto, u kterého je dnes výhodný poměr užitná hodnota / náklady / pořizovací cena? A tak, aby tato "výměna" běžnou mladou rodinu s průměrným příjmem nezrujnovala? Domnívám se, že na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Zahraniční značky jsem zavrhnul (ale třeba se mýlím). Představuji si auto s pořizovací hodnotou tak 130-140tis navíc s tím, že mi vezmo...
Odpověd je hodně složitá. U Formana mi vadí jediná věc a to je pasivní bezpečnost, což je dané dobou vzniku auta. Korozi lze udržet v rozumné míře při trochu udržby skoro u každého vozu (viz moje LADA 1600 z roku 1978 s několika sty tisíci kilometry a absolutně původní plechařinou).
Pokud koupíte Felici, mnoho si z hlediska bezpečnosti nepolepšíte (samozřejmě pokud už nemá Airb, abs a pod.) a navíc se zadlužíte. Osobně bych volil raději intenzivní spoření 2-3roky se starým Formanem a potom koupi nějakého zánovního vozu.
Je to ovšem všechno o prioritách, rozhodně neodsuzuji starší škodovky (mám s nimi velké zkušenosti jako řidič i "opravář"), u jiného auta nenajdete stejný poměr náklady/užitná hodnota.
Vím o čem mluvím, řešil jsem podobný problém ca 2měs. na přelomu roku, kdy jsem prostě řekl, že mi budou peníze na knížce (tady trošku rozdíl) houby platné, když do mě v mém žigulíku (auto pro každodenní jízdu po okolí, do práce a zimní rodinný vůz) někdo vrazí. Vzhledem k tomu že mám zánovní Octávii, myslel jsem na Fábii Combi kvůli pozinku (jinak bych bral Felicii s výbavou z DE okamžitě), jenže jsou předražené a u nás téměř bez výbavy, což vědí dovozci a lifrují je z DE, tady už taky nejsou včerejší a ty auta jsou drahý. Když říkám výbava, znamená to pro mě ABS a min 2Airb. - když už jsem chtěl investovat do relativního bezpečí.
Nakonec nastal zvrat, zavrhnul jsem Škodu objevil Citr.Berlingo a měl štěstí,po dlouhém hledání objevil v DE Citr.Berlingo lehce ťuklé na dveře s motorem 1,4 (ano vím, je celkem slabý) s veškerou výbavou+klima+elektro+2xpos. dveře a pod. z r. 2001 s prokazatelnými kilometry (81 tis.) za cenu (i s opravou)nejlevnější Fábie z r. 2000 s 200000km. A ten prostor! To jsem dokonce chtěl prodat i Octávii, protože jsem si tam připadal jako sardinka. Určitě to auto svojí kvalitou za Fabií, je ale jednoduché, ceny ND celkem levné a má pozink.
Provozní náklady budou ale určitě vyšší než u Formana.
Přeji úspěšné rozhodnutí!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 19:01, RE: 3-dverový Favorit
Kolega zo Slovenska napisał:
Počuli ste už o 3- dverovom Favorite Coupé??
Vraj ich vyrobili len 4 kusy. Na jednej slovenskej stránke je na predaj. Neviem teraz či si niekto robí srandu alebo nie. Je aj na fotke a je to sila. Neviete akú môže mať hodnotu taký Favorit??
na jakejch stránkách je ten favorit k prodeji?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 21:20, RE: 3-dverový Favorit
anonym napisał:
na jakejch stránkách je ten favorit k prodeji?
Takže je na stranke:
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=94421

Ale ten motor 1.9 turbo sa mi tam nepozdáva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 10:46, RE: Za co vyměnit?
Michael Lata napisał:
Zdravím všechny když se zapojili do diskuze. Ano, jak jsem se zmínil i v článku, uvažuji že bych Formana vyměnil za "novější". Ale za jaké auto, u kterého je dnes výhodný poměr užitná hodnota / náklady / pořizovací cena? A tak, aby tato "výměna" běžnou mladou rodinu s průměrným příjmem nezrujnovala? Domnívám se, že na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Zahraniční značky jsem zavrhnul (ale třeba se mýlím). Představuji si auto s pořizovací hodnotou tak 130-140tis navíc s tím, že mi vezmo...
Za ty peníze seženete již krásnou Mazdu 323, Hondu Cvic či Toyotu Carinu nebo Nissan Primera. Japonské držáky. Rozhodně bych jim dal přednost před českou značkou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.06.2006 10:16, Zpráva o prodeji
Tak jsem své asi 1/2 roční dilema vyřešil včera. Formana jsem prodal protiúčtem a vyměnil jsem jej za Felicii Kombi MPi r.2000 v barvě zelená-petrol, vypadá že je v perfektním stavu, bez koroze a já i rodinka jsme spokojeni optimálním výběrem automobilu, odpovídající našim možnostem. Zdravím všechny příznivce i nepříznivce původního článku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.06.2006 10:03, Za ty prachy..
Za ty prachy super, hlavne do mesta. Havarku ve vetsi rychlosti (nad 70 km) nedoporucuji... z venku vypadaji v pohode, ale mivaji rezly ram... Jde o to, jakou ma cenu vase zdravi....
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.