Kolega zo Slovenska napisał:
Počuli ste už o 3- dverovom Favorite Coupé??
Vraj ich vyrobili len 4 kusy. Na jednej slovenskej stránke je na predaj. Neviem teraz či si niekto robí srandu alebo nie. Je aj na fotke a je to sila. Neviete akú môže mať hodnotu taký Favorit??
Škoda Favorit Coupé, ČSSR 1987:
Třídveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 850 kg, maximální rychlost 155 km/h, zrychlení na stovku za 14 s. Škoda Favorit byl vůz moderní koncepce a moderního designu. V počátcích jeho vzniku se počítalo nejen s karosérií kombi a pick-up, které se dostaly do série, ale také s karosériemi sedan a kupé. Všechny prototypy navrhl stejně jako ostatní verze Favoritu Nucio Bertone, vůz postavili v AZNP Kvasiny.
Verze modelu Škoda Favorit nesly tato číselná označení: 781=hatchback Favorit, 782=sedan, 783=kupé, 784=třídvéřové kombi se zvýšenou střechou, 785=kombi Forman, 786=dodávka, 787=pikap a 788=sanita s delším rozvorem.
Fotky najdete tady: http://auta5p.car.cz/vystavy/brno_2005/salon_070.htm
Pokud ho někdo prodává, tak asi hodně draze. Vypadá sice pěkně hnusně, coupé se nepodobá ani náhodu, náhradní díly na karosérii prostě neexistují a užitná hodnota je ještě menší než u klasického Favorita, ale vzhledem k tomu že je to skutečná rarita, tak má pro sběratele asi vysokou cenu.