0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,9 D

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 18:19, Felda vs. Mazda 323
anonym napisał:
Upně stejně se do feldy neměl dávat 1,6 benzín,
je to neřiditelné
kamarád chtěl prve Felinu ,ale potom známý prodával 323 za stejnou cenu, má 2× airbag, klimu, 4× el. stahování oken, je tam 1.5 65 KW.
za stejnou cenu ( kolem 100 000 možná míň ) pořídíte Felinu možná 1.6 bez výbavy a koncepcí která se dělala v komunistické zemi před 25 lety. za servis se dá v Mazdě asi víc, ale myslím ,že je to spolehlivé auto a těch závad tam nebude moc. Je to docela rozdíl jak člověk čte recenze na vozy o třídu - dvě výš a čte ty částky 5000......10000... ale když čtu kolik těch oprav na Felinu je a věřím ,že to tak je, slýchal jsem hodně stížností, prostě majitelé Felícii se nezdraví ,protože se potkali ráno v servise. Když vidím Ty předražené krabice které jsou k ničemu a skoro se s nima nedá jezdit, protože motor je slabý a podvozek špatný. konečný verdikt : Felicia je staré nemoderní poruchové a hlavně PŘEDRAŽENÉ auto. Kupuje se z blbé nostalgie, ti co jsou blbí si ji koupí, ale já říkám NE
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 19:14, RE: TY RECENZE ROZHODNE NEPISOU UZIVATELE
anonym napisał:
Nejsem odborník na auta, ale rád si občas počtu názor na ojeté vozy zde uveřejněný. I mě velice zarazilo, že "autoři" různých recenzí používají stejné slovní obraty, stejný styl psaní a z jejich příspěvků jasně vyplývá stejný uživatelský přístup k automobilům. Myslel jsem, že jsem jediný, kdo si toho všiml, a proto mě překvapilo, že tomu asi tak není. Mám stejný názor-píše to jeden člověk, možná nějaký "bazarista"Jan Beneš Praha 4
Vzhledem k tomu, že většinu příspěvků upravuji do aspoň základní gramatické a stylistické správnosti, je možné, že se pak články stávají navzájem více podobné, byť se snažím zachovat autenticitu. Do obsahu ovšem nezasahuji, v podstatě to aní není třeba - jsou totiž jen tři varianty: spokojený uživatel, nespokojený uživatel, neutrální uživatel. Většinou píší lidé s kladnými zážitky, nebo prostě popisující zejména pozitiva svých vozů. Nemám však pocit, že by databázi, ze které postupně vybírám příspěvky, jež budeme uveřejňovat, plnil pouze jeden či několik málo lidí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 19:40, RE: Felda
anonym napisał:
A kdyby jeste vedel, ze proti SDI Rusko nic nema
Kdysi byla celkem dobrá jedna německá speed metalová kapela ... SDI (Satan's Defloration Incorporated) ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 20:04, RE: Felda
zigi napisał:
Dobrá recenze, rád jsem si jí celou pročetl!
Měl bych ale dotaz na spotřebu:
Pokud mě paměť neklame, tak do felicie se dával 1.9D, což je ten samý motor, co se dával do Fabie a O1 pod názvem 1.9SDI, jak je tedy možné, že v lehčí Felicii jezdí za 5,5l a v novějších a těžších vozech jezdí ( dle majitelů těchto motorů ) za 3,5-4l?
Nebude to náhodou už koncernovou politikou v zaměření na vysoké přeměřování tachometrů a lhaní palubního počítače ohledně průměrné spotřeby?
1.9D je predstavitelem generace dieselu 80ch let, jedna se o predkomurkovy agregat. 1.9SDi je modernejsi agregat jiz s primym vstrikem. Vyhody jsou nasnade - lepsi dynamika (i kdyz ve Fabii to moc znat neni, nizsi spotreba, rekl bych i snazsi starty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 23:49, moznoze je to skoda.....
Mozno je skoda mazat neokrochane a blbe prispevky, viem ze toto nieje server pre vtipalkov, ale mozno by bolo dobre zalozit nejaky chliev kde by sa tieto prispevky odkladali...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 11:00, RE: moznoze je to skoda.....
bubu napisał:
Mozno je skoda mazat neokrochane a blbe prispevky, viem ze toto nieje server pre vtipalkov, ale mozno by bolo dobre zalozit nejaky chliev kde by sa tieto prispevky odkladali...
Myslím, že to rozhodně není škoda mazat, zažili jsme tady už tolik hnusu, ža jsem docela rád, že ty stupidní výlevy někdo maže. Děkuji redakce! Pokud někdo nebude souhlasit s mým názorem a napíše, že můj názor je debilní, proto že............tak to beru, ačkoliv já to nedělám, ale psát sem hnedka něco o rodičích, sourozencích a td. je fakt trochu moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 13:45, felix
Ja jsem feldu 1.3 MPI vyfasoval před 3 lety jako služební na cesty do Německa. Šlo o kombi dovezené z Holandska, najeto asi 90000 km. Prvně jsem měl trochu strach, že to bude slabé na měmecké dálnice a ze začátku skutečně byla docela líná, ale postupně se asi trochu protáhla a potom nebyl problém ve 4 lidech plně naložená švihat 160 při spotřebě kolem 8 l/100km. Měl jsem ji 3 roky, najezdil ročně kolem 50000km většinou v plném tempu po dálnici. Kromě pravidelné výměny oleje - dával jsem kvalitní polosyntetiku a několika kosmetických oprav - lanko kufru , různé šrámy, bylo jediným velkým problémem výměna ložiska 5. stupně v převodovce - ve 130000 a ve 190000 a zásadním opravou generálka motoru ve 240000 - způsobená však ne opotřrbením motoru, ale vadnou zátkou oddělující mazací a chladící okruh, kdy se smíchal olej s chladící kapalinou. Před měsícem jsem auto vrátil ve výborné kondici, kdy bez problému zvládlo i alpské stoupání do 2850m na Kaunertal. Ohledně koroze dosud bez problémů, až ted se začal ojevovat narezlý flíček na bolavém místě všech felicií - na 5. dveřích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 14:26, DÍKY REDAKCI
anonym napisał:
Ja jsem feldu 1.3 MPI vyfasoval před 3 lety jako služební na cesty do Německa. Šlo o kombi dovezené z Holandska, najeto asi 90000 km. Prvně jsem měl trochu strach, že to bude slabé na měmecké dálnice a ze začátku skutečně byla docela líná, ale postupně se asi trochu protáhla a potom nebyl problém ve 4 lidech plně naložená švihat 160 při spotřebě kolem 8 l/100km. Měl jsem ji 3 roky, najezdil ročně kolem 50000km většinou v plném tempu po dálnici. Kromě pravidelné výměny oleje - dával jsem kvalitn...
díky za mazání příspěvků, pomotence, který tu píše za ostatní....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 19:18, RE: felix
anonym napisał:
Ja jsem feldu 1.3 MPI vyfasoval před 3 lety jako služební na cesty do Německa. Šlo o kombi dovezené z Holandska, najeto asi 90000 km. Prvně jsem měl trochu strach, že to bude slabé na měmecké dálnice a ze začátku skutečně byla docela líná, ale postupně se asi trochu protáhla a potom nebyl problém ve 4 lidech plně naložená švihat 160 při spotřebě kolem 8 l/100km. Měl jsem ji 3 roky, najezdil ročně kolem 50000km většinou v plném tempu po dálnici. Kromě pravidelné výměny oleje - dával jsem kvalitn...
Ja jsem bohuzel taky musel s 1.3Mpi absolvovat cestu pres cele nemecko. 160km/h povazuju za limit, ktery si muze clovek leda tak kratkodobe vyzkouset a ne ho dlouhodobe udrzovat. Dalsi hodne negativni zazitek byla unava, kterou jsem v cili pocitoval. Spotrebu jsem hlidat nemusel, ale bylo to o rozhodne vic nez 8l/100km. Kazdej mame ale jiny usudek, tak uz nikomu nic nevyvracim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 21:48, RE: DÍKY REDAKCI
cruise napisał:
díky za mazání příspěvků, pomotence, který tu píše za ostatní....
Jasně díky redakci, kdo neměl tu čest svézt se s něčímm jiným, tak tady bude vychvalovat feldu, to v celku chápu. Ale kdo se svezl s něčím jiným, tak je v hajzlu, ten už by si feldu nekoupil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.05.2007 14:29, RE: Felda
zigi napisał:
Dobrá recenze, rád jsem si jí celou pročetl!
Měl bych ale dotaz na spotřebu:
Pokud mě paměť neklame, tak do felicie se dával 1.9D, což je ten samý motor, co se dával do Fabie a O1 pod názvem 1.9SDI, jak je tedy možné, že v lehčí Felicii jezdí za 5,5l a v novějších a těžších vozech jezdí ( dle majitelů těchto motorů ) za 3,5-4l?
Nebude to náhodou už koncernovou politikou v zaměření na vysoké přeměřování tachometrů a lhaní palubního počítače ohledně průměrné spotřeby?
není stejný ve felicii je nepřímé vstřikování a ve fabii je přímé vstřikování a modernější řízení čerpadla
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.05.2007 22:50, příspěvek byl vymazán
anonym napisał:
není stejný ve felicii je nepřímé vstřikování a ve fabii je přímé vstřikování a modernější řízení čerpadla
příspěvek byl vymazán
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.05.2007 10:48, Dobrá recenze
c.ruise napisał:
příspěvek byl vymazán
Pěkná a objektivní recenze. Pisatel je zřejmě manuálně zručnej, což mu ušetří plno peněz v servisu, kde si nechaj zaplatit za všechno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.05.2007 05:08, RE: felix
anonym napisał:
Ja jsem feldu 1.3 MPI vyfasoval před 3 lety jako služební na cesty do Německa. Šlo o kombi dovezené z Holandska, najeto asi 90000 km. Prvně jsem měl trochu strach, že to bude slabé na měmecké dálnice a ze začátku skutečně byla docela líná, ale postupně se asi trochu protáhla a potom nebyl problém ve 4 lidech plně naložená švihat 160 při spotřebě kolem 8 l/100km. Měl jsem ji 3 roky, najezdil ročně kolem 50000km většinou v plném tempu po dálnici. Kromě pravidelné výměny oleje - dával jsem kvalitn...
Na Kaunertal (2750 m) jsem ve F 1.3 MPI najezdil za sedm let tisíce km a těch úseků, kdy jsem i v jedné osobě jezdil na dvojku (když jsem nechtěl věčně prošlapávat podlahu), bylo trochu moc. Sice jsem za ty roky do kopce předjel jen pár starých plných Transportérů, ale vyjel vždycky.
Taky těch tacho 150 se na dálnici jet dalo, ale výjimečně a maximálně ve dvou.
Potvrzuju ale bezproblémové užívání 7 let/140 000 km s velmi slušnou spotřebou. Z Alp přes Mnichov i 5,2 l. (Koupeno nové, vždy jsem řídil jen já.)
Malý rejd byl otrava.
Kdo předtím nezažil nic lepšího, mohl být spokojený. Podle toho, co čtu, bych býval na 1,9D nic nezískal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.05.2007 05:14, RE: felix
anonym napisał:
Na Kaunertal (2750 m) jsem ve F 1.3 MPI najezdil za sedm let tisíce km a těch úseků, kdy jsem i v jedné osobě jezdil na dvojku (když jsem nechtěl věčně prošlapávat podlahu), bylo trochu moc. Sice jsem za ty roky do kopce předjel jen pár starých plných Transportérů, ale vyjel vždycky.
Taky těch tacho 150 se na dálnici jet dalo, ale výjimečně a maximálně ve dvou.
Potvrzuju ale bezproblémové užívání 7 let/140 000 km s velmi slušnou spotřebou. Z Alp přes Mnichov i 5,2 l. (Koupeno nové, vždy jsem říd...
Doplnění: až na opravdové výjimky jsem i po dálnici jezdil vždycky jen do konce vyznačeného optima otáček. To na rovině na pětku odpovídalo tacho 125 kmh. A průběžně lehká noha a předvídavost na vesměs známých trasách.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.07.2007 19:45, 1,3 verzus 1,9D
Vim o jakém motoru je tato recenze, ale nějak mi uniká jak si to mohl někdo koupit. 1,9 D jsem dostal jako tříleté firemní auto k užívání - cesty po praze se spotřebou těsně pod 7l (teď mám svojí 1,3 a jezdim za 6,2). Co mě taky zarazilo byl zvuk studeného motoru (do té doby jsem nikdy s žádným dýzlem nejel a zvuk je to teda děsnej). V zatáčkách mi sedí 1,3 líp a to i bez vzpěry mezi tlumiči.
A proč jsem si nekoupil třeba astru? Když jsem dal jako kritérium, rok výroby, palivo a max cenu, tak tam byla asi jedna nebo dvě a vypadaly docela zuboženě. Jinak kámoška astru má, ona má navíc airbag řidiče, el. přední okna a posilovač řízení, taky originál kazetové autorádio. Já mam zas rádio s CD/MP3, palubní PC, mlhovky. Dodělat el. okna není tak těžké, ani tak drahé, ale jsem línej. Jinak opravy na té firemní feldě za rok ježdění nějaké byly (jednou spousta blbostí, jednou přezutí a jinak jen olej a destičky), moje felda za rok a půl byla jen na výměně brzdového prasátka a STK, jinak pár blbostí jsem tam taky dělal nebo dodělával, ale nic co by jiné auto minulo (jako výměna kol, gumiček u stěračů, oleje,..).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.10.2007 14:11, RE: Felda
anonym napisał:
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
tak stara astra je podle tebe auto moderni konstrukce??hm...se trochu zamysli,je to stejny snejd jak felicia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.12.2007 11:58, RE: Combi 1.9D 1999
anonym napisał:
Mám kombíka z roku 99 také v dieslu. Jsem spíš příznivcem benzínu, ale kupoval jsem auto od tchána jako prvního majitele a za slušnou cenu.
Jezdím s ním už 3 roky(najel jsem 40 tisíc km)a kromě výměny oleje jsem ještě měnil výfuk, brzdové destičky a klouby. To bylo těmi prasklými manžetami na které jsem se včas nepodíval. Jinak jsem naprosto spokojenej. V combíku je to slušnej náklaďák a v kombinaci s vozejkem uvezu opravdu všechno. Jízdní vlastnosti nejsou oslnivé, ale vzhledem k tomu že jsem ...
Si ty ale kokot
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 17:41, Informace
No, je to prda...pokud shanite nejake informace juknete na www.zimni-alpy.cz nebo www.letni-alpy.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.04.2008 15:04, RE: Felda
Peet napisał:
Přednost Felicie je zřejmá - opravdu levné náhradní díly.
Tento motor není pro Felicii výhodou. Oproti 1.3 platíte o dvě třídy větší povinné ručení, musíte častěji měnit olej a ještě starost o rozvoďák.
Podle mě rozdíl ve spotřebě 1l/100km tohle všechno vynahradit nemůže. To si může každý lehce spočítat!
Felicii 1.9 jsem měl a najel na ní 50 000 km. souhlasím skoro se vším co autor popisuje jen moje auto mělo asi povedený motor jel jako divý! scházela mi šestka protože při 140 už bylo auto velice hlučné....
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.