anonym napisał:
V naší společnosti máme těchto dieselových Felicií Combi šest. Nyní májí všechny mezi 250 až 290 000 km a nyní budou nahrazeny. Mohu jen potvrdit závady co píše pisatel článku, dále pak opotřebení spojek. Olej měníme také po 15000 km od počátku, rozvody po 90000 km. Auta používají obchodní zástupci po cele ČR s půměrným najetím cca 55 000 km ročně. Sledovaná spotřeba je od 5,8 do 6,1 l/100 km. Největší nevýhodou je určitě rezavění, a to máme poslední modely. Výhodou jsou naopak velmi nízké provo...
No, pokud je člověk schopen si spoustu věcí doma udělat sám, tak proč ne. Většina lidí tady si však neudělá rozvody, nevymění ložiska, kotouče a těsnění na převodovce. Jelikož jsem měl několik Felicií ve firmě (naštěstí jsou pryč), tak vím, že ten servis nebyl zase tak levný, jak se tady často píše. Je pravda, že jsme servisovali ve značkovém servise, ale to asi dělá skoro každý, kdo má Škodovku, jako služebáka a na leasing. V té době to byla škůdka solidní alternativa, ale pak jim hodně ujel vlak. V dnešní době nevidím ve felině jedinou výhodu, téměř každé auto ji předčí ve všech směrech. Jediné, co hraje pro ni je cena náhr. dílů, těch jsme ale spotřebovali celkem dost, tak nevím. Petr Zindulka, Praha 4