0
powrót
 

diskuze k tématu: Životnost motoru 1,2 HTP

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.05.2007 18:57, RE: 1.2 HTP
jakub napisał:
Zdravim,
myslim si, ze uz nejake zkusenosti s Fabii mam, tak se pokusim vyjadrit sve poznatky. 1.2 HTP 12V je obstojny motor, jizda ve meste neni zadny problem, jizda na dalnici ... da se bez problemu udrzovat nejen 130, ale i vice, trosku problem je na okreskach, relativne slusne zrychluje tak do 90, pak uz je reakce vlazna, takze predjeti kamionu na okresce, pokud jede kolem 100 vyzaduje celkem dost casu. Take se celkem promita obsazenost auta, ve dvou to jde, plne auto a delsi trasa, zadna v...
Zdravim , koupil jsem si Fabii 1.2 i na l na LPG MA NAJETO 120 000 tkm a zda se mi ,že motor nema pravid.chod . Při nastartovani je hlučnějši a po zahřati motor neni skoro slyšet , po zařazeni 2 stupně dochazi ke škubnuti .jinak jsem spokojen .
reagować
Rony
ilość wystąpień1
data registracji24.02.2018
Sobota 24.02.2018 23:23, Škoda Fabia 1.2 HTP -2008
Nedoporučuji.Věčné problémy-časté výměny zapalovacích cívek-8 kusů,svíček-nepočítaně-vstřikovačů-9kusů,věčně dojezd z velké dálky na 2 válce v nouzovém režimu.Nakonec v 135 240 km odešel motor-díra ve ventilu 3 válce.Příčina ??? Samozřejmě katalizátor !!!.Celková GO-Hlava-nová pouzdra a zabroušení hlavy,nové ventily a komplekt vše okolo,Nové ,písty a kroužky.Suma sumárum 22000 Kč.Již nikdy HTP !!! Info-603843839
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Niedziela 25.02.2018 13:31, Proč je HTP nejhorší :-)
Chtěl jsem jen napsat, že motor HTP není nejhoší, že je poruchový, ale tím, jak se k tomu stavěl koncern. Nenabídl ani jakýsi levný opravný set, prostě nic, jen polomotor za 45000kč. A to není vše, oficiálně Škodovka tvrdí, že HTP nejde generálkovat, což je totální blbost. Dnes existujei v ČR několik kvaitních servisů, kterré dělají komplet generálku tohoto motoru za cca 25-30tis.kč. Jenže ono to už dnes nedává smysl. 1000x lepší je koupit jakoukoliv atmosféru 4-válec z té doby, od koncernu, přes Ford, PSA až po Renault či Fiat..... Další blábol je o spolehlivosti Fábií, měl jsem od novoty Fa1 i Fa2 a nic zázračného se nedělo, kazila se průměrně. Naopak např. Peugeto 206, který jsem měl donedávna, rok výroby 2002 fungoval mnohem lépe a komfotněji.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.