David V napisał:
Já nikde nic nepsal, já to totiž nesleduju a je mi to v podstatě jedno. Svoje kvality auto ukáže až časem a ne tím, že v době vzniku vyhraje titul. Ale pokud bych měl oprátku na krku, tak zmíněná Insignia mě zaujala, ale fandit jí mi přijde zbytečné, stejně jako se prát třeba za Opely. Nemám ani bůhvíjaké zkušenosti s různými vozy, takže na toto téma si se mnou moc pokecat nelze. V práci máme konfekci ala OII, Astra H apod, ale moje služebky se většinou odehrávají v jiných dopravních prostředcích.
Já se za citroën "biji" vlastně "jen" protože je jako docela "out" zde v česku vnímán - myslím že prostodování např. německých cen nových vozů by zde kdekoho překvapily až zaskočily. V reálu je to "plnohodnotný" konkurent jakékoliv jiné značce. Vliv a vnímání koncernu VW je velmi silné všude v evropě, ale je "úspěšnost" na myšlení lidí a "vnímání" problematiky "autobyznysu" v česku je (občas) až neuvěřitelné ..
Takže asi to je ve stručnosti "proč" ... ale v reálu jsem s C5kami opravdu docela spokojená a pro "ten" typ ježdění, který provozuji já jsou ..
Vím, že mi zpočátku asi většina NEvěřila, že Brumla (a 2.2 HDi) jezdí jak jezdí a opravdu v mnohém snad i předčí "modlu" passat atd., dnes snad již ano (a to určitě byly i "lepší" momenty k nafocení palubního počítače, ale čistě náhodně nabízím k nahlédnutí tyto a z praxe vím, že jsou nadprůměrné ... prostě PROČ je zrovna citroën v česku vnímán "hůř", těžko říci - ale aniž bych chtěla kritizovat redaktory časopisů apod. - tak jako "pochopit" "naučit se" "sladit se" s čtyřkolkou subaru docela trvá, "pochopit" přednosti vozu typu C5 chvíli trvá, a těch třeba 1000 km a pár dní, které na to testující redaktor má - prostě nestačí - vím o čem mluvím)
Pěkný den