0
powrót
 

diskuze k tématu: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.05.2013 21:13, skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 23.05.2013 10:36, RE: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
nepřihlášený uživatel napisał:
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu


Příště prosím o používání čárek a teček mezi větami. Líp se to pak louská. Místo 1,2 TSI (jakkoliv se s ním jezdí dobře) si najděte stejně ojetou 1,4 16V 63 kW. Je to sázka na jistotu. 4 roky staré TDI je už rizikovější a pro vaši potřebu (poskakování po městě a malý roční proběh) je zánovní benzín vhodnější. Alternativou k Fabii combi může být i Roomster se stejnou motorizací. Sice se každému nelíbí, ale je to velmi praktické auto a dobře se s ním jezdí.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 10.07.2013 07:00, Re:
Dobrý den. V tomto případě i přesto, že Váš roční nájezd je jen 13 tis. km, doporučuji Vám Fabii s motorem 1.9 TDI. Pokud vozu dopřejete alespoň základní údržbu a budete s ním šetrně zacházet, vydrží Vám sloužit po dlouhá léta. Spotřebu byste měl udržet kolem 5.5 litru na 100 km. Nové motory TSI na tom se spolehlivostí nejsou příliš dobře (problémy s rozvodovými řetězy), také spotřeba bude vyšší, obzvláště v městském provozu.
reagować
bigfootik
ilość wystąpień2
data registracji16.05.2011
Piątek 02.08.2013 12:46, RE:
Zdravím Vás, toto dilema jsem řešil cca před 1,5 rokem, roční nájezd mám cca 15 000 z toho 70% je město. Po zvážení pro a proti jsem vybral Fabii combi 1,4 16V, po 4 měsíčním pátrání po kusu, který by nebyl bouraný nebo zničený či měl nájezd hodně přes 200 000 (ačkoliv tachometr ukazova 120 000) jsem se rozhodl poohlédnout po motorizaci 1,2TSi. Absolvoval jsem 4 zkušební jízdy a pokaždé jsem odcházel rozpačitý (možná jsem natrefil na horší kusy), po páté zkušební jízdě jsem měl vybráno. Těsně před koupí jsem však dostal nabídku na koupi Fabie combi 1,9 TDi (77Kw), jel jsem ji tedy projet. Po zkušební jízdě jsem byl nadšen dynamikou motoru a nakonec Fabii s motorem 1,9TDi koupil. V tuto chvíli mám najeto 20 000 a jsem naprosto spokojen, dlouhodobá spotřeba se drží na 4,8l, na dálnici není problém předjíždět do kopce při 140, při rychlosti 140km/h si vezme 5,5l/100km. Závady žádné, měnil jsem jen olej + filtry jinak vše bezproblémů. Startování v zimě při -19°C napoprvé. Fabii s motorem 1,9 TDi mohu jen doporučit!!!
reagować
jan.richtr1FB
ilość wystąpień2
data registracji02.08.2013
Piątek 02.08.2013 21:34, RE: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
nepřihlášený uživatel napisał:
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu


Ostatní mě asi ukamenují, ale řešil jsem to samé před 4 lety a znovu bych si vybral HTP. Spolehlivost od 3. verze motoru se spolehlivost již řešit nemusí, po městě to do 7 litrů vejdete, za 5,5l dálky, musí se s tím člověk naučit jezdit a nechovat se k autu jak .... Za cenu roční máte nové auto, které si sám zajedete. Ty roční auta, co jsou na škoda plus jsou od zaměstnanců a kdo má auto na rok, jak se k němu asi chová. Nafty bych se bál z důvodu kvality nafty, sice ještě nemá filtr a dvouhmotu, ale náklady na rozvody a riziko drahých oprav při nájezdu do 15tkm.
reagować
Th0r
ilość wystąpień7
data registracji06.10.2011
Piątek 02.08.2013 22:24, Ani jedno
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.
Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí
reagować
felmat
ilość wystąpień4
data registracji02.08.2013
Piątek 02.08.2013 22:54, RE: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
nepřihlášený uživatel napisał:
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu


Dobrý večer,

kupte si 1,9 TDI 77 kW...

ve zkratce se pokusím napsat svůj názor vyplývajicí především z osobních poznatků.
Ano, jsou motory které se kazí málo a jsou motory, které zlobí víc, ALE naprosto zásadní vliv na stav motoru, potažmo auta a tím i četnosti poruch má SERVIS (pečlivost majitele), znám auta s nepovedenými motory 2,0 TDI, které mají najeto více jak 200 000 km a nevyžadovaly zvláštní pozornost (podotýkám, že se jednalo o motory z let 2005-2006 (ne novější s nižším výkonem a menší náchylností na poruchy).. jen se musí člověk chovat normálně...

A teď k zmiňované Fábii

motor 1,2 HTP ať si vyberete kterýkoliv 3 válec (dělali/jí se tuším ve třech výkonostních verzích 44, 47, 51 kW), tak se připravte na nejnižší pořizovací cenu, při klidné mimoměstské jízdě s rychlostí do 100 km/h spotřebu 5,5l... při městském provozu spotřeba vozu bude atakovat i 9l hranici (záleží na městě, někdo píše, že mu to bere 7l, ale Jihlava není Praha , při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejná

TéSÍčko ... u tohodle motoru nepočítejte, že bude jezdit za tabulkovou spotřebu, s tímhle motorem se člověk neudrří, spotřeba ve městě - osobní zkušenost (!!!) 7,4l/100km (Brno v 6 ráno). Jinak tenhle motor jako ojetý se rovna ojetému diezlu co dorizikovosti koupě.

1.9 TDI 77kw - JEDNOU VĚTOU? UŽ NEPŘEMÝŠLEJTE A KUPTE SI HO! Má pár nevýhod, ale nejsou to až tak nevýhody motoru ale, mnoho Fabii TDI je v N1 a není jich moc pův. z CZ, ale jinak co se motoru týče, tak není mu co vytknout, osvědčený pracant, co si vezme ve městě max 6l, na dalnici při 140km/h 5,6, mimo do 5l. Spolehlivost 100%, sám mám firemní a má přes 350tkm a žádný problém....

1,4 (za)stará(lá) azmosferická jednotka vynikajicí spolehlivostí, spotřeba noc moc, jinak supr
1,4 TDI = 1,2 HTP = vysoká spotřeba, ... malý výkon, strašný zvuk NEBRAT
reagować
felmat
ilość wystąpień4
data registracji02.08.2013
Piątek 02.08.2013 23:08, RE: Ani jedno
Th0r napisał:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí



především se spotřebou 100% souhlas

reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Niedziela 04.08.2013 10:31, RE: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
felmat napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu
Dobrý večer,kupte si 1,9 TDI 77 kW...ve zkratce se pokusím napsat svůj názor vyplývajicí především z osobních poznatků.Ano, jsou motory které se kazí málo a jsou motory, které zlobí víc, ALE naprosto zásadní vliv na stav motoru, potažmo auta a tím i četnosti poruch má SERVIS (pečlivost majitele), znám auta s nepovedenými motory 2,0 TDI, které mají najeto více jak 200 000 km a nevyžadovaly zvláštní pozornost (podotýkám, že se jednalo o motory z let 2005-2006 (ne novější s nižším výkonem a menší náchylností na poruchy).. jen se musí člověk chovat normálně... A teď k zmiňované Fábiimotor 1,2 HTP ať si vyberete kterýkoliv 3 válec (dělali/jí se tuším ve třech výkonostních verzích 44, 47, 51 kW), tak se připravte na nejnižší pořizovací cenu, při klidné mimoměstské jízdě s rychlostí do 100 km/h spotřebu 5,5l... při městském provozu spotřeba vozu bude atakovat i 9l hranici (záleží na městě, někdo píše, že mu to bere 7l, ale Jihlava není Praha , při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejnáTéSÍčko ... u tohodle motoru nepočítejte, že bude jezdit za tabulkovou spotřebu, s tímhle motorem se člověk neudrří, spotřeba ve městě - osobní zkušenost (!!!) 7,4l/100km (Brno v 6 ráno). Jinak tenhle motor jako ojetý se rovna ojetému diezlu co dorizikovosti koupě.1.9 TDI 77kw - JEDNOU VĚTOU? UŽ NEPŘEMÝŠLEJTE A KUPTE SI HO! Má pár nevýhod, ale nejsou to až tak nevýhody motoru ale, mnoho Fabii TDI je v N1 a není jich moc pův. z CZ, ale jinak co se motoru týče, tak není mu co vytknout, osvědčený pracant, co si vezme ve městě max 6l, na dalnici při 140km/h 5,6, mimo do 5l. Spolehlivost 100%, sám mám firemní a má přes 350tkm a žádný problém....1,4 (za)stará(lá) azmosferická jednotka vynikajicí spolehlivostí, spotřeba noc moc, jinak supr 1,4 TDI = 1,2 HTP = vysoká spotřeba, ... malý výkon, strašný zvuk NEBRAT


Takze co se tyka spotreby v benzinu:

1.2HTP celkovy prumer 5,8 L/100 km za poslednich 100 tkm, aktualne 245 tkm. Mesto/mimo mesto/dalnice tak vsechno rovnomerne. Slo by to i za min, kdyby v lete na letnich Jinak po dalnici max. 120 km/hod - spotreba kolem 6, a hluk....

1.4 16V prumer 6,5L/100 km, vubec zadne setreni, dalnice i 180 km/hod - ma soused.

Jinak co se tyka zivotnosti, tak rozhoduje servis, udrzba a jizdni styl, kdyz je nekdo prase, tak to tak dopada, ze se se... co se da....
reagować
felmat
ilość wystąpień4
data registracji02.08.2013
Niedziela 04.08.2013 10:46, RE: skoda fabie 1,9tdi nebo 1,2 tsi kombik
gottak napisał:
felmat napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
dobry den nvm zdali jsi mam koupit fabii 1,2 tsi 63kw rok starou tak cca 10000 km nebo 1,9tdi 77kw 4roky starou a najeto cca kolem sto tisic najedu asi 80 procent jizdy je po mneste za rok max 13000km najedu
Dobrý večer,kupte si 1,9 TDI 77 kW...ve zkratce se pokusím napsat svůj názor vyplývajicí především z osobních poznatků.Ano, jsou motory které se kazí málo a jsou motory, které zlobí víc, ALE naprosto zásadní vliv na stav motoru, potažmo auta a tím i četnosti poruch má SERVIS (pečlivost majitele), znám auta s nepovedenými motory 2,0 TDI, které mají najeto více jak 200 000 km a nevyžadovaly zvláštní pozornost (podotýkám, že se jednalo o motory z let 2005-2006 (ne novější s nižším výkonem a menší náchylností na poruchy).. jen se musí člověk chovat normálně... A teď k zmiňované Fábiimotor 1,2 HTP ať si vyberete kterýkoliv 3 válec (dělali/jí se tuším ve třech výkonostních verzích 44, 47, 51 kW), tak se připravte na nejnižší pořizovací cenu, při klidné mimoměstské jízdě s rychlostí do 100 km/h spotřebu 5,5l... při městském provozu spotřeba vozu bude atakovat i 9l hranici (záleží na městě, někdo píše, že mu to bere 7l, ale Jihlava není Praha , při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejnáTéSÍčko ... u tohodle motoru nepočítejte, že bude jezdit za tabulkovou spotřebu, s tímhle motorem se člověk neudrří, spotřeba ve městě - osobní zkušenost (!!!) 7,4l/100km (Brno v 6 ráno). Jinak tenhle motor jako ojetý se rovna ojetému diezlu co dorizikovosti koupě.1.9 TDI 77kw - JEDNOU VĚTOU? UŽ NEPŘEMÝŠLEJTE A KUPTE SI HO! Má pár nevýhod, ale nejsou to až tak nevýhody motoru ale, mnoho Fabii TDI je v N1 a není jich moc pův. z CZ, ale jinak co se motoru týče, tak není mu co vytknout, osvědčený pracant, co si vezme ve městě max 6l, na dalnici při 140km/h 5,6, mimo do 5l. Spolehlivost 100%, sám mám firemní a má přes 350tkm a žádný problém....1,4 (za)stará(lá) azmosferická jednotka vynikajicí spolehlivostí, spotřeba noc moc, jinak supr 1,4 TDI = 1,2 HTP = vysoká spotřeba, ... malý výkon, strašný zvuk NEBRAT


Takze co se tyka spotreby v benzinu:1.2HTP celkovy prumer 5,8 L/100 km za poslednich 100 tkm, aktualne 245 tkm. Mesto/mimo mesto/dalnice tak vsechno rovnomerne. Slo by to i za min, kdyby v lete na letnich Jinak po dalnici max. 120 km/hod - spotreba kolem 6, a hluk....1.4 16V prumer 6,5L/100 km, vubec zadne setreni, dalnice i 180 km/hod - ma soused.Jinak co se tyka zivotnosti, tak rozhoduje servis, udrzba a jizdni styl, kdyz je nekdo prase, tak to tak dopada, ze se se... co se da....



Přeště si nějakou recenzi, třeba na auto.cz, nebo i zde na TIPCARSu a pochopítě, že celých 245tkm žijete v omylu.. a soudedovi ŠKODOVKÁŘI vyřiďtě pozdravení...
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 04.08.2013 18:02, RE: Ani jedno
Th0r napisał:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí


Fabii HTP 51 kw máme doma.V současné době má najeto 100 000 km.Interiér vozidla je stále jak nový,ovladače a vše zatím chodí jak má.Na dálnici je to rozežraná potvora,ale k tomu není tato motorizace určená,ostatně je to problém více maloobjemových motorů.Ale po městě se s tím nechá skutečně jezdit do sedmi litrů.Převodovka je zpřevodovaná hodně do krátka,ale od toho je tam ostatně řadicí páka.od roku 2010 auto konečně dostalo delší 4 a 5 stupeň.Mimochodem htp 51 kw má tři kody převodovek,což je od výrobce úlet.Mimo město se s tím nechá jet úplně v pohodě pod šest litrů.My ostatně máme průměr 6.3 plus 0,2 co proměřuje počítač.Zrovna nedavno jsme jeli na Vltavu,auto naloženo čtyřmi dospělími plus plný zavazadlový prostor.Po natankování plné jsem schválně vynuloval počítač.Vyjížděli jsme hodně brzy ráno z Pelhřimova,nebyl vůbec provoz tak jsem mimo obce jel kolem 100 km/h.V Jindřichově Hradci byla spotřeba 5.8 při průměrné rychlosti 80 km/h.Pak to na silnici zhoustlo a courali jsme se pomalu v kolonách.Ve Zlaté Koruně u Krumlova byla skutečná spotřeba 5.4 při průměru 73 km/h.Ale souhlas,že v dnešní době již nemá cenu motor htp kupovat.Sám bych si ostatně dnes koupil Kiu Rio.Jinak jsem starý škodovkář,ale převážně jsem měl vždy ještě jedno auto jiné značky.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 04.08.2013 18:24, RE: Ani jedno
Fanda napisał:
Th0r napisał:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí
Fabii HTP 51 kw máme doma.V současné době má najeto 100 000 km.Interiér vozidla je stále jak nový,ovladače a vše zatím chodí jak má.Na dálnici je to rozežraná potvora,ale k tomu není tato motorizace určená,ostatně je to problém více maloobjemových motorů.Ale po městě se s tím nechá skutečně jezdit do sedmi litrů.Převodovka je zpřevodovaná hodně do krátka,ale od toho je tam ostatně řadicí páka.od roku 2010 auto konečně dostalo delší 4 a 5 stupeň.Mimochodem htp 51 kw má tři kody převodovek,což je od výrobce úlet.Mimo město se s tím nechá jet úplně v pohodě pod šest litrů.My ostatně máme průměr 6.3 plus 0,2 co proměřuje počítač.Zrovna nedavno jsme jeli na Vltavu,auto naloženo čtyřmi dospělími plus plný zavazadlový prostor.Po natankování plné jsem schválně vynuloval počítač.Vyjížděli jsme hodně brzy ráno z Pelhřimova,nebyl vůbec provoz tak jsem mimo obce jel kolem 100 km/h.V Jindřichově Hradci byla spotřeba 5.8 při průměrné rychlosti 80 km/h.Pak to na silnici zhoustlo a courali jsme se pomalu v kolonách.Ve Zlaté Koruně u Krumlova byla skutečná spotřeba 5.4 při průměru 73 km/h.Ale souhlas,že v dnešní době již nemá cenu motor htp kupovat.Sám bych si ostatně dnes koupil Kiu Rio.Jinak jsem starý škodovkář,ale převážně jsem měl vždy ještě jedno auto jiné značky.


A když rybářovi svážou ruce, tak spojí spolu oba palce a oba ukazováčky, čímž vykouzlí kruh o průměru cca 15 cm, řekne: A měla táááákovýhle oko!
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 04.08.2013 21:03, RE: Ani jedno
Pepe napisał:
Fanda napisał:
Th0r napisał:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí
Fabii HTP 51 kw máme doma.V současné době má najeto 100 000 km.Interiér vozidla je stále jak nový,ovladače a vše zatím chodí jak má.Na dálnici je to rozežraná potvora,ale k tomu není tato motorizace určená,ostatně je to problém více maloobjemových motorů.Ale po městě se s tím nechá skutečně jezdit do sedmi litrů.Převodovka je zpřevodovaná hodně do krátka,ale od toho je tam ostatně řadicí páka.od roku 2010 auto konečně dostalo delší 4 a 5 stupeň.Mimochodem htp 51 kw má tři kody převodovek,což je od výrobce úlet.Mimo město se s tím nechá jet úplně v pohodě pod šest litrů.My ostatně máme průměr 6.3 plus 0,2 co proměřuje počítač.Zrovna nedavno jsme jeli na Vltavu,auto naloženo čtyřmi dospělími plus plný zavazadlový prostor.Po natankování plné jsem schválně vynuloval počítač.Vyjížděli jsme hodně brzy ráno z Pelhřimova,nebyl vůbec provoz tak jsem mimo obce jel kolem 100 km/h.V Jindřichově Hradci byla spotřeba 5.8 při průměrné rychlosti 80 km/h.Pak to na silnici zhoustlo a courali jsme se pomalu v kolonách.Ve Zlaté Koruně u Krumlova byla skutečná spotřeba 5.4 při průměru 73 km/h.Ale souhlas,že v dnešní době již nemá cenu motor htp kupovat.Sám bych si ostatně dnes koupil Kiu Rio.Jinak jsem starý škodovkář,ale převážně jsem měl vždy ještě jedno auto jiné značky.
A když rybářovi svážou ruce, tak spojí spolu oba palce a oba ukazováčky, čímž vykouzlí kruh o průměru cca 15 cm, řekne: A měla táááákovýhle oko!


Rybaření mě nebaví.Nemám zapotřebí si vymýšlet.Pokud někdo neumí jet s haťapkou meziměsto běžnou rychlostí pod šest na sto,tak je něco špatně na autě,nebo holt na to nemá ten řidič.Co se týká aut,tak sem pro každou blbost.Můžem se domluvit a dát testovací okruh.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 05.08.2013 09:46, RE: Ani jedno
Fanda napisał:
Pepe napisał:
Fanda napisał:
Th0r napisał:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí
Fabii HTP 51 kw máme doma.V současné době má najeto 100 000 km.Interiér vozidla je stále jak nový,ovladače a vše zatím chodí jak má.Na dálnici je to rozežraná potvora,ale k tomu není tato motorizace určená,ostatně je to problém více maloobjemových motorů.Ale po městě se s tím nechá skutečně jezdit do sedmi litrů.Převodovka je zpřevodovaná hodně do krátka,ale od toho je tam ostatně řadicí páka.od roku 2010 auto konečně dostalo delší 4 a 5 stupeň.Mimochodem htp 51 kw má tři kody převodovek,což je od výrobce úlet.Mimo město se s tím nechá jet úplně v pohodě pod šest litrů.My ostatně máme průměr 6.3 plus 0,2 co proměřuje počítač.Zrovna nedavno jsme jeli na Vltavu,auto naloženo čtyřmi dospělími plus plný zavazadlový prostor.Po natankování plné jsem schválně vynuloval počítač.Vyjížděli jsme hodně brzy ráno z Pelhřimova,nebyl vůbec provoz tak jsem mimo obce jel kolem 100 km/h.V Jindřichově Hradci byla spotřeba 5.8 při průměrné rychlosti 80 km/h.Pak to na silnici zhoustlo a courali jsme se pomalu v kolonách.Ve Zlaté Koruně u Krumlova byla skutečná spotřeba 5.4 při průměru 73 km/h.Ale souhlas,že v dnešní době již nemá cenu motor htp kupovat.Sám bych si ostatně dnes koupil Kiu Rio.Jinak jsem starý škodovkář,ale převážně jsem měl vždy ještě jedno auto jiné značky.
A když rybářovi svážou ruce, tak spojí spolu oba palce a oba ukazováčky, čímž vykouzlí kruh o průměru cca 15 cm, řekne: A měla táááákovýhle oko!
Rybaření mě nebaví.Nemám zapotřebí si vymýšlet.Pokud někdo neumí jet s haťapkou meziměsto běžnou rychlostí pod šest na sto,tak je něco špatně na autě,nebo holt na to nemá ten řidič.Co se týká aut,tak sem pro každou blbost.Můžem se domluvit a dát testovací okruh.


Ne, děkuji. 4 dospělí ve Fabii na vejletě - to mi stačí . To si radši ten litr až dva navíc připlatím za pohodlí
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 05.08.2013 11:03, Dilema
Pokud bych tuto volbu měl já, přirovnal bych to k volbě zastřelení stříbrnou nebo olověnou kulkou.
Motory TSi bohužel ukázaly svou odvrácenou tvář a motor TDi je pro tohle auto, nájezd a charakter tras nesmysl, byť je to asi spíše v tomto případě lepší voba.
Pokud bych kupoval Fábii pro tyto účely, asi bych volil již zmíněnou verzi 1.4 16V a rozdíl na spotřebě oproti TDi neřešil. Pro ten nájezd to nebude podstatná částka.
Nicméně existují i jiná auta, kde volba motoru není úplně Sophiina volba.
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Poniedziałek 05.08.2013 11:34, škodofka
Proč zrovna Fabii? Jsou jiná auta s motory, jejichž volba nepřipomíná kolo štěstí!
reagować
Alda
ilość wystąpień36
data registracji25.05.2007
Cztwartek 08.08.2013 21:48, moje zkušenost s F1,2 TSI 63kW
Nemohu na 1,2 TSI říct špatné slovo, mám služební F combi, 2010, najeto 64tkm. Jasně, klasika - řemen vyměněn, podložka pod turbo přidána. Obojí v rámci záruky. Jinak absolutně bez problémů, ani žárovku jsem nemusel měnit.
Jezdí docela obstojně, hlavně prázdné. Spotřeba samozřejmě odvislá od způsobu jízdy. Dá se jezdit jak pod 5l, tak i okolo 8mi. Dlouhodobý průměr mám tuším 6,6. Vše hodnoty dle PC.
Vevnitř vše relativně ok, drobně se začíná odkudsi zezadu ozývat vrzání, to neřeším, není to pravidelně. Jo vlastně taky blbne stahovačka u řidiče, sama se ale po chvíli srovná (stalo se to asi 3x za ty necelé 3 roky). Jinak klima chladí, brzdy brzdí, ovladače ovládají a stěrače stírají...

Ještě pro rýpaly - rybář nejsem, auto jsem vyfasoval a rozhodně nemám potřebu obhajovat si nějakou svoji koupi. Osobně bych si ho jako jediný vůz do rodiny nepořídil.
reagować
dk1844
ilość wystąpień12
data registracji09.08.2013
Piątek 09.08.2013 00:11, RE: moje zkušenost s F1,2 TSI 63kW
Alda napisał:
... Jasně, klasika - řemen vyměněn, podložka pod turbo přidána. Obojí v rámci záruky.


Tak snad retez, ne?

reagować
Alda
ilość wystąpień36
data registracji25.05.2007
Piątek 09.08.2013 14:37, RE: moje zkušenost s F1,2 TSI 63kW
dk1844 napisał:
Alda napisał:
... Jasně, klasika - řemen vyměněn, podložka pod turbo přidána. Obojí v rámci záruky.
Tak snad retez, ne?


Jasně že řetěz
reagować
base1000
ilość wystąpień3
data registracji18.07.2013
Poniedziałek 12.08.2013 13:03, re:
doporučuji 1.9 TDI (motor má na toto auto víc než dostatečný výkon, vydrží hodně a je i dosti úsporný, oproti tomu TSI je sice tabulkově dobrý, ale na popojíždění ve městě a hlavně když budete jezdit trošku dynamičtěji, tak jste minimálně o 2 litry výše, než údává výrobce... . K ostatním motorům: 1.4 TDI nebrat - až neuvěřitelně zdechlý, traktorový zvuk, 1.4 16V - pro toto vozidlo dostačující, spotřeba ve městě 8 až 9L - jinak OK, 1,2 HTP (hovno to pojede) - hrozný zvuk, spotřeba dobrá jen pokud nešlapete na plyn (na dálnici si vezme klidně 10L)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.