0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia nebo raději Nissan Primera?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 12:10, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Ano ta fábie je vnitřně dost velká a taky bych s ní chtěl jezdit na služebky do celé evropy. Je to prostě velký manažerský vůz, tak jo a možná najdu ropu a prodám ji šejkovi a pojedu s kámošema do kosmu na párty. Nejspíš jste vykouřil obrovského špeka, než jste sem napsat.

PS: Kéž byste s tím věkem měl pravdu, Vy hlupáku! Za ten věk bych obětoval i své současné auto a bral bych i to vaše 15leté za 50 000,-
Jestli je tady někdo hloupej a omezenej jseš to Ty, pako jedno! Jojo, klávesnice snese vše, žejo. Ne každá firma nakupuje pro svý obchoďáky velký auta třeba kolem 1 mega .. abych pravdu řekl fakt moc jich neznám. Ale s takovým volem jako jsi ty prostě debatovat nebudu, jezdi si blbče v čem chceš a svoje názory se klidně ventiluj, já už reagovat ta tvoje bláboly prostě nebudu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 12:14, RE: bez předmětu
Pepe napisał:
Máš pravdu, Šakale, pán si hlavně neuvědomuje, že přechod z oktavie do fabie nebolí ne proto, že by fabie byla velká, ale proto, jak je oktávka malá. Ta totiž boduje hlavně kufrem, ale my, kteří rádi jezdíme na sedadlech a ne v zavazadlovém prostoru, sledujeme jiné údaje - např. rozvor náprav. A podle tohoto kritéria nepatří O do střední, ani nižší střední, ale mezi malé vozy, jako je právě fabia... Ty vole, to jsem tomu zase dal, zlomená stovka. No vždyť jsem to v pátek dopoledne říkal...
Zajímalo by mě, frajere, v čem jezdíš, ale jako fakt, ne, co sem napíšeš. A ten druhej odborník co si říká šakal, to samý. Podejte si ruce kluci a založte si fórum "velký auta" a tam si hezky vrkejte ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 12:22, RE: No to je zase srovnání !
Šakal napisał:
Kamarád nedávno prodal Octávii kombi 1,9TDI 81KW, r.v. 2002 a koupil si Peugeot 406 HDI 80KW, r.v.2002. Po prodeji Octávie a koupi Peugeota mu zbylo 45 000,-Kč. Nyní jezdí s tou 406kou a musím říct, že jsem byl strašně překvapen, jak je v tom autě pěkné svezení a jaké je tam ticho. Jediné, co měla ta Octávka lepší je řazení, ale není to zas výrzně o moc. Strašně jsem se divil, za kolik byli lidi ochotni koupit tu jeho olítanou Oktávii. Závěr je jednoznačný, za málo peněz víc muziky (zapoměl j...
Lidi jsou holt litý na červený i na kufru, o něčem to vypovídá.... Jinak 406 bych koupil novou, kdyby se ještě vyráběla. U starší stačí poladit podvozek, hlavně zadní nápravu (víceprvek) a je vystaráno. Jinak jak už jsem psal v úvodu, fabii do města, proč ne, ale na dálky? Asi se mám moc rád. Se starou Primerou to ale asi taky nebude zrovna výhra.... Jo a že 307 není bůhvíjaký kočár? Jasně že ne! Akorát je uvnitř dostatečně velká (rozvor 2700), do kufru se vede sporťák i s hlubokým kočárkem najednou a navíc mě vyšla o cca 150 tKč levněji než O1 v mizernější výbavě. Ve dveřích chrastí akorát klíče, nebo malá autíčka. Jak to vibruje s HDi nevím, máme benzín. To jen pro toho rejpala. Sám si kup co chceš, je mi to buřt. Před tímto jsme jezdili (2 roky) ve služební O1 r.v. 2002, kombi, elegance, TDI. Takže srovnání mám dobré, ne jen od kamaráda. A rozhodl bych se stejně....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 13:13, RE: No to je zase srovnání !
Pepe napisał:
Lidi jsou holt litý na červený i na kufru, o něčem to vypovídá.... Jinak 406 bych koupil novou, kdyby se ještě vyráběla. U starší stačí poladit podvozek, hlavně zadní nápravu (víceprvek) a je vystaráno. Jinak jak už jsem psal v úvodu, fabii do města, proč ne, ale na dálky? Asi se mám moc rád. Se starou Primerou to ale asi taky nebude zrovna výhra.... Jo a že 307 není bůhvíjaký kočár? Jasně že ne! Akorát je uvnitř dostatečně velká (rozvor 2700), do kufru se vede sporťák i s hlubokým kočárkem naj...
307???? to je hrozny auto. Řadicí paka má jedničku před motorvou prepážkou a čtyřku až někde u kolen cestujících vzadu. Řízení bych přirovnal k hrubému určování směru s velikou tolerancí. Kvalita palubní desky - nevim proč se tady hádáš ale v kvalitním autě nic nevrže, ať je to Škodovka, Audi, Mazda nebo Volvo...Peugeot je snad nejhorší auto co se týče kvality a spolehlivosti. A teď k Primeře - řetěz a celohliník??? To měl Favorit v roce 1988. Dvě vačky, a udané parametry motoru 2.0 - to mělo BMW 5 v roce 1979.....Primera je možná podvozkově nadprůměrná, ale designově a pocitově je to jako peugeot 405 nebo prvni generace vectry - která ovšem byla hezčí. Prostě stará sra*ka za pár korun. Pro srandu a smyky si pořiďte emkový BMW třeba E36 a hlavně vypadněte ze silnic, ať neohrožujete slušný lidi. Nejhorší řidiči jsou ve výkonejch starejch pekáčích, nahulenci s kšiltem na sever:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 13:18, RE: Socka
anonym napisał:
Nissan P11 z roku 2001 je ostarožní 17let starej pekáč?Viděl jsem to auto vůbec někdy v reálu?jel jste v něm vůbec?Motor 2,0 16V celohliník,2 vačky,rozvodový řetěz,výkon 103KW spotřeba 7.5-8L.max rychlost 205km/h.zadní náprava tvořena tzv.panhardkou tyčí-kolo je neustále kolmo k vozovce.Kde je fabia??HAHAHA
Už jsem jednou psal že sem v tom nisanu jel....nepohodlny, hlučný a tvrdý auto(1992)Opak Audi 80. Pritom obe auta se v zatackach chovala podobne, pouze audi opustilo stopu o chloupek driv, ale na doraz nejezdim a je me to neprijemny. Rad se svezu rychle jako spolujezdec, at tu odpovednost bere na hrb nekdo jinej....Proste Audi me bylo nejak bliz a citil jsem se v nem lip.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 13:19, RE: Socka
anonym napisał:
Už jsem jednou psal že sem v tom nisanu jel....nepohodlny, hlučný a tvrdý auto(1992)Opak Audi 80. Pritom obe auta se v zatackach chovala podobne, pouze audi opustilo stopu o chloupek driv, ale na doraz nejezdim a je me to neprijemny. Rad se svezu rychle jako spolujezdec, at tu odpovednost bere na hrb nekdo jinej....Proste Audi me bylo nejak bliz a citil jsem se v nem lip.
a umis teda cist, resp. pocitat kolik je asi 2001-1992 ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 13:48, RE: Socka
anonym napisał:
a umis teda cist, resp. pocitat kolik je asi 2001-1992 ???
To je stejný....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 14:02, RE: Nemušte své děti
Riccardo napisał:
Pane Ryšavý, seděl jste už někdy vzadu ve fábii ? Nemučte své děti ...
No, tak děti by snad ve fabii vzadu neměly mít problém, tuhle jsme jeli s kamarády na do Chorvatska v pěti lidech s krátkou fabií 1,2 HTP 40 kW, zavazadla kde se dalo, rakev na střeše, kartony piv pod nohama a vzadu seděly dvě baby a chlap 190cm, ten byl sice v Dubrovniku zralý na fyzioterapeuta, ale přepravili jsme se. Po chorvatské dálnici do kopce to občas sice chtělo dvojku aby to jelo aspoň těch 50, ale aspoň byla sranda, dokonce jsme předjeli i nějakého Švýcara s BMW M5 a sporřeba suprová, první nádrž se spálila vinou exhibicionismu řidičky mezi Ostravou a Mikulovem, druhá vydržela po vystřídání zmíněné až za Zagreb, pak jsme projeli se svítící rezervou poslední benzínku na dalších 40km ale v závětří za přívěsem s motorovým člunem a vypnutými všemi nepotřebnými systémy jako rádio, větrání a spol jsme na další doklouzali. Takže fabia, proč ne? Lze s ní zažít jízdu na kterou se nezapomíná
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 14:27, RE: Socka
anonym napisał:
a umis teda cist, resp. pocitat kolik je asi 2001-1992 ???
Primera má narozdíl od uvažované fabie 4válce.výkon je taky někde jinde-i ta nejslabší primera1,6 má 74Kw a až budete v tříválcové škodovce předjíždět (spíš chtít předjet)autobus kterej jede cca 90-100km bude vám těch X koní sakra chybět.A tomu se říká aktivní bezpečnost vozu.A evím co tady pořád melete o BMW z roku 79 a audi když tazatel chce poradit co z těch dvou aut.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 14:28, RE: Primera
anonym napisał:
Primera je lacinej hnůj pro teplouše nebo socky a kdo se jí zastává neví ani to, že auto má čtyři kola, prostě úplně tupej nebo rád blije
koukam ze se na chat chodej odreagovavat cimdal vetsi mindraci.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 14:57, RE: škodovkář
anonym napisał:
Jo jo, dobře se to tady rozmohlo od pátku...Čechy jsou holt vrakoviště Evropy, když se tu vychvaluje zrezavělá primera z 90.let za páďo z frcu:) pro 93% procent lidí nemá podvozek P11 ani cenu. Naopak je spousta jiných aut, ve kterých je jízda příjemější, tišší a bezpečnější, k tomu navíc auta vypadají mnohem lépe. Vectra B, Passat B5, Mazda 626, BMW 5 (1996), Audi A4. Pokud sáhneme hloub do peněženky, máme za 200.000.- Mondeo, který už primeru překonává i tím podvozekem. Za 200.000.- se dá kou...
umej si oci a podivej se na tu fotku, takhle vypada primera od r.2001
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 15:01, RE: No to je zase srovnání !
anonym napisał:
307???? to je hrozny auto. Řadicí paka má jedničku před motorvou prepážkou a čtyřku až někde u kolen cestujících vzadu. Řízení bych přirovnal k hrubému určování směru s velikou tolerancí. Kvalita palubní desky - nevim proč se tady hádáš ale v kvalitním autě nic nevrže, ať je to Škodovka, Audi, Mazda nebo Volvo...Peugeot je snad nejhorší auto co se týče kvality a spolehlivosti. A teď k Primeře - řetěz a celohliník??? To měl Favorit v roce 1988. Dvě vačky, a udané parametry motoru 2.0 - to mělo BM...
A kolik těch zkušeností ohledně spolehlivosti je vlastních? Nula? Tak jo, to beru. Pošli fotku svýho šperku, ať se nechám poučit, co je pořádný auto. A taky pár set tKč, abych si ho koupil. Protože jinak si svoje budu utrácet za co já chci, a žádnej boreček mi to toho nebude kafrat. Nebo je to tak složitý pochopit?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 17:23, RE: No to je zase srovnání !
anonym napisał:
307???? to je hrozny auto. Řadicí paka má jedničku před motorvou prepážkou a čtyřku až někde u kolen cestujících vzadu. Řízení bych přirovnal k hrubému určování směru s velikou tolerancí. Kvalita palubní desky - nevim proč se tady hádáš ale v kvalitním autě nic nevrže, ať je to Škodovka, Audi, Mazda nebo Volvo...Peugeot je snad nejhorší auto co se týče kvality a spolehlivosti. A teď k Primeře - řetěz a celohliník??? To měl Favorit v roce 1988. Dvě vačky, a udané parametry motoru 2.0 - to mělo BM...
To by mě zajímalo, jaké BMW řady 5 mělo v roce 1979 dva vačkové hřídele? Tehdy to měl pouze motor BMW Motorsport v modelu M1. Nevím, jestli Vám tohle auto něco říká, ale asi ne, když provnáváte Primeru P11 se 405 a Vectrou A. To byste za chvíli mohl porovnávat teřeba Wartburga s BMW 750iL. Ostatně obě značky začínali na stejném místě, před válkou....Osobně mi připadá, že jsou zde někteří lidé tak chytrý, až to není hezký. Otázkou ovšem je, zdali to co zde prezentují mohou opravdu doložit vlastními zkušenostmi. Vsadím boty, že ne a vím že domů bos neodejdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 17:56, RE: No to je zase srovnání !
anonym napisał:
To by mě zajímalo, jaké BMW řady 5 mělo v roce 1979 dva vačkové hřídele? Tehdy to měl pouze motor BMW Motorsport v modelu M1. Nevím, jestli Vám tohle auto něco říká, ale asi ne, když provnáváte Primeru P11 se 405 a Vectrou A. To byste za chvíli mohl porovnávat teřeba Wartburga s BMW 750iL. Ostatně obě značky začínali na stejném místě, před válkou....Osobně mi připadá, že jsou zde někteří lidé tak chytrý, až to není hezký. Otázkou ovšem je, zdali to co zde prezentují mohou opravdu doložit vlastní...
Mhm, asi tak! Jel jsem nedávnos Audi 80 a ten název je prostě výmluvný. Je to zkrátka auto z 80. let a podle toho to taky vypadá. Jestli to chce někdo srovnávat s Primerou z roku 2001, tak jo, ale ta Audi má jenom kdysi dobré jméno a tím ve výčtu kvalit končíme! To, že si někdo za 150 táců koupí raději velké a pohodelné auto není nic špatného, podívejte se na naše obchoďáčky, jak ždímaj ty fábky, copak to nevidíte? No pokud ne, tak je vidět, že moc nejezdíte. Je dobře, že mezi zabedněnci mají tyhle kvalitní auta takové jméno, aspoň si je lidi, co tomu trochu rozuměj můžou koupit levněji! Pokud si někdo koupí malé autko do města, tak jo, ale nedělejte z Fábie koráb dálnic, stačí, že si to myslí většina českých rodin.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 18:09, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Zajímalo by mě, frajere, v čem jezdíš, ale jako fakt, ne, co sem napíšeš. A ten druhej odborník co si říká šakal, to samý. Podejte si ruce kluci a založte si fórum "velký auta" a tam si hezky vrkejte ))
Ano, říkám si Šakal, umím se podepsat, píšu své názory, nikomu je nenutím, chovám se slušně a pokud něco tvrdím, tak to mohu doložit a jsem schopen vždy věcně argumentovat. Mám Toyotu Avensis D4D z roku 2001 a i když vím, že je to 6 let staré auto, tak se za něj nestydím. Mohl bych tady psát, jak mám X5 bávo, nebo A8ku, ale já to prostě klidně napíšu po pravdě, nejsem člověk, co posuzuje svůj životní úspěch podle auta! Dojíždím denně do práce 60km a za cenu té Toyoty jsem si mohl taky klidně koupit zánovní Fábii, ale jezdíme 4 dospělí lidé a jezdím po komunikacích, kde ptřebuji motor s dobrou dynamikou a spotřebou(kopce,úzké cesty, kamiony a td.) a o bezpečnost se taky nebojím. Neschovávám se za anonymitu, byť máme jen přezdívky, ale jsem to pořád já a názory neměním. Nečekám teď, že mi někdo napíše, tak jo, já už sem nebudu psát nesmysly, budu vystupovat pod nějakým nickem, ale třeba se nad tím někdo zamyslí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 20:07, RE: Socka
anonym napisał:
To je stejný....
to prave neni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.11.2007 15:25, RE: Mám P11
anonym napisał:
A jakoupak maxim. rychlostí jste v té Americe jezdily? Strejda s kloboukem?
Asi 80 mil/hod
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.11.2007 16:27,
V práci používám služební Fabii Combi 1,2 HTP 47 kW a podle mého názoru je to prostě hrůza. Auto bylo nové v roce 2003 koupeno za 350 tKč. Výbava nic moc, teda spíš nic než moc (2 airbagy, couvací senzor, 2 x el. okna a zrcátka, toť vše - klima se nekoná). Co se týká jízdních vlastností jako je manévrovatelnost není to špatné - auto lze otočit na pětikačce, ale mohlo by to být v zatáčkách i lepší. Co se týká dynamiky, tak ta prostě není, auto na plyn nereaguje a nikdo s tím nic nenadělá takže předjížděcí manévr je pak dílem vysoké taktiky a plánování a to včetně nezbytné odvahy a odhodlání. S autem jsem byl jednou vyslán na služební cestu do Prahy a zpět, naštěstí zůstalo pouze u této jedné, protože druhou bych už nemusel přežít - sedadla jsou přímo tragická a posez byl o hodně příjemnější a lepší i ve starém Formanu...po cestě jsem byl prostě zralý na fyzioterapeuta, představa jízdy na dovolenou v tomhle autě mně stále dovádí k šílenství. Spotřeba při městském cyklu, ve kterém je vůz provozován činí během sledovaného čtyřletého období děsivých 9,2 ltr/100 km!!! Přikláněl bych se k tomu, aby pán zalovil i v jiných vodách, já bych se osobně přikláněl k benzínovému Fordu Focus 1,6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.11.2007 18:31, s
Pravy smysl zivota ? najdes info na .... http://www.andelesvetla.wz.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.12.2007 10:14, RE: bez předmětu
anonym napisał:
V práci používám služební Fabii Combi 1,2 HTP 47 kW a podle mého názoru je to prostě hrůza. Auto bylo nové v roce 2003 koupeno za 350 tKč. Výbava nic moc, teda spíš nic než moc (2 airbagy, couvací senzor, 2 x el. okna a zrcátka, toť vše - klima se nekoná). Co se týká jízdních vlastností jako je manévrovatelnost není to špatné - auto lze otočit na pětikačce, ale mohlo by to být v zatáčkách i lepší. Co se týká dynamiky, tak ta prostě není, auto na plyn nereaguje a nikdo s tím nic nenadělá takže př...
Souhlasim s Focusem, jde o jedno z nejspolehlivejsich aut. Navic znamym se nevejde do Fabie Combi ani slozeny detsky kocarek!
reagować
  1 ... 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.