0
powrót
 

diskuze k tématu: Skoda fabia kombi nebo Hyundai i 30 kombi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, korejská vozidla
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 14.02.2015 08:59, RE:Korejec z Evropy
nachy9 napisał:
Co to znamená ,, Fabia se vším co potřebuji a chci v autě já" mohl by jste to blíže specifikovat? Mimochodem, motor 1.2tsi 63kw se do trojkové Fabie nedává a s tím neškodovkářským pohledem na svět, jste taky pobavil


Tak promiňte, "úžasné posílení" motoru z 63 na 66kw jsem opomněl . Výbavu samozřejmě specifikovat mohu, není to žádné tajemství - automatická klima, min. 6x airbag, nejlepší nabízené světlomety, bezklíčový přístup a start (mám to u dvou ze tří aut a bez něj už auto nechci) slušné audio s integrovaným handsfree a ovládáním na volantu, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory, samozatmavovací zpětná zrcátka s elektrickým sklápěním, mlhovky, litá kola 16", metalická barva. Vyjmenované je pro mne základní výbava, bez které o koupi auta ani neuvažuji. O drobnostech jako všechna okna el. ovládaná, dělená zadní sedadla nebo min. dojezdová rezerva se ani nezmiňuji - považuji je za samozřejmost. Potom samozřejmě nastupuje otázka volby motoru - tady můj zájem o Fabii 3 skončil. Nenabízí totiž žádný motor o který bych stál.
reagować
Hanzik10
ilość wystąpień36
data registracji05.01.2015
Sobota 14.02.2015 09:23, .
Fabia nema sklopka zrcatka ale ne ? A ma hlasove ovladani ? Ze reknu napr. Jmeno a radio ho vytoci?
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 14.02.2015 09:46, RE:Korejec z Evropy
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...


V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.
Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.
reagować
nachy9
ilość wystąpień17
data registracji10.11.2014
Sobota 14.02.2015 17:00, RE:Korejec z Evropy
Pavlik napisał:
nachy9 napisał:
Co to znamená ,, Fabia se vším co potřebuji a chci v autě já" mohl by jste to blíže specifikovat? Mimochodem, motor 1.2tsi 63kw se do trojkové Fabie nedává a s tím neškodovkářským pohledem na svět, jste taky pobavil
Tak promiňte, "úžasné posílení" motoru z 63 na 66kw jsem opomněl . Výbavu samozřejmě specifikovat mohu, není to žádné tajemství - automatická klima, min. 6x airbag, nejlepší nabízené světlomety, bezklíčový přístup a start (mám to u dvou ze tří aut a bez něj už auto nechci) slušné audio s integrovaným handsfree a ovládáním na volantu, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory, samozatmavovací zpětná zrcátka s elektrickým sklápěním, mlhovky, litá kola 16", metalická barva. Vyjmenované je pro mne základní výbava, bez které o koupi auta ani neuvažuji. O drobnostech jako všechna okna el. ovládaná, dělená zadní sedadla nebo min. dojezdová rezerva se ani nezmiňuji - považuji je za samozřejmost. Potom samozřejmě nastupuje otázka volby motoru - tady můj zájem o Fabii 3 skončil. Nenabízí totiž žádný motor o který bych stál.


Když s Vámi je to těžký,já píšu celou dobu o novém motor TSI 81kw a tu výbavu co jste vyjmenoval,
ta FIII combi samozřejmě za ty mnou zminované peníze má (mimo sklápění zrcátek).
Že z nějakého důvodu Vám není Škoda sympatická a nechcete jí ,je Váš problém.Proto snad nemusíte s prominutím plkat nesmysly.Trvám na svém názoru, že kdo chce v téhle třídě kvalitní, plně vybavené combi s dostačujícím motorem je za 360-370tis kč Fabia III combi 1,2Tsi zcela vyhovující a
bez problému doporučitelná volba.
PS.Mým účelem není obhajovat Škodu, nikdy jsem jí nevlastnil a asi ani nebudu , nezlobte se ,ale ten Váš ,,neškodovkářský pohled na svět" mě vážně pobavil, tak jsem musel reagovat.
reagować
Hanzik10
ilość wystąpień36
data registracji05.01.2015
Niedziela 15.02.2015 08:06, Fabia
Nevite jestli jde vytacet cisla hlasem v te Fabii ?
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 16.02.2015 01:10, RE:Korejec z Evropy
PetrT napisał:
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...
V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.


Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.
reagować
nachy9
ilość wystąpień17
data registracji10.11.2014
Poniedziałek 16.02.2015 07:42, RE:Korejec z Evropy
Petr S:Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.

Myslím, že o koncern strach mít nemusíte Pořád mě nepřestává udivovat, že má furt někdo potřebu hanit konkureční značku.Vy máte rád Toyotu, tak jste si jí koupil OK proč ne.Mě vyhovuje koncern tak jsem si ho koupil.A taky tu nepíšu, že Yaris má otřesnej desing (maska, loketní opěrka atd.)motor co oproti Tsi nejede .....není to zbytečné
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 16.02.2015 18:21, RE:Korejec z Evropy
nachy9 napisał:
Petr S:
Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia. Myslím, že o koncern strach mít nemusíte Pořád mě nepřestává udivovat, že má furt někdo potřebu hanit konkureční značku.Vy máte rád Toyotu, tak jste si jí koupil OK proč ne.Mě vyhovuje koncern tak jsem si ho koupil.A taky tu nepíšu, že Yaris má otřesnej desing (maska, loketní opěrka atd.)motor co oproti Tsi nejede .....není to zbytečné

Tak jestli sdelovani faktu (o problematicnosti TSi) povazujete za haneni, pak OK Design je vec vkusu.
reagować
nachy9
ilość wystąpień17
data registracji10.11.2014
Poniedziałek 16.02.2015 18:50, RE:Korejec z Evropy
To co popisujete je všeobecně známé,ale jedná se o minulost Tsi a to automaticky neznamená, že současné bude
stejně nespolehlivé. Jen je z vašich příspěvků moc cítit, že auto které jste si koupil Vy, je to nejlepší co existuje a ostatní nebrat.
Ale nechme toho, je na každým,co si vybere a za své peníze koupí
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 16.02.2015 19:38, RE:Korejec z Evropy
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...
V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.
Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.


No jestli si necháváš auta tak dlouho potom volbu chápu. A současný Auris je první Toyota o které jsem schopný prohlásit že je opravdu hezká,. Potřebovat měnší auto je to velký kandidát.
Jinak současné Tsi je zcela jiný motor něž minulé, nejen kvuli řemenu. Ale je jasný že už z principu nemůže být tak spolehlivé jako atmosféra, to dá rozum.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 16.02.2015 22:09, RE:Korejec z Evropy
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...
V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.
Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.
No jestli si necháváš auta tak dlouho potom volbu chápu. A současný Auris je první Toyota o které jsem schopný prohlásit že je opravdu hezká,. Potřebovat měnší auto je to velký kandidát. Jinak současné Tsi je zcela jiný motor něž minulé, nejen kvuli řemenu. Ale je jasný že už z principu nemůže být tak spolehlivé jako atmosféra, to dá rozum.


jj, při nájezdu 10 tis. ročně mi přijde škoda původně nové auto prodat třeba po 3 letech kdy ztratí cca polovinu ceny. Pokud s autama nebudou problémy, tak si je nechám klidně 12 let. Když problémy budou, tak je dám na protiúčet dřív Ale nepředpokládám to.

Je možné že současné TSi jsou už OK, bylo by to fajn. S jistotou se to dá potvrdit si myslím až za pár let reálného používání. Řemen je tam teprve 1 rok.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 16.02.2015 23:19, RE:Korejec z Evropy
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...
V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.
Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.
No jestli si necháváš auta tak dlouho potom volbu chápu. A současný Auris je první Toyota o které jsem schopný prohlásit že je opravdu hezká,. Potřebovat měnší auto je to velký kandidát. Jinak současné Tsi je zcela jiný motor něž minulé, nejen kvuli řemenu. Ale je jasný že už z principu nemůže být tak spolehlivé jako atmosféra, to dá rozum.
jj, při nájezdu 10 tis. ročně mi přijde škoda původně nové auto prodat třeba po 3 letech kdy ztratí cca polovinu ceny. Pokud s autama nebudou problémy, tak si je nechám klidně 12 let. Když problémy budou, tak je dám na protiúčet dřív Ale nepředpokládám to.Je možné že současné TSi jsou už OK, bylo by to fajn. S jistotou se to dá potvrdit si myslím až za pár let reálného používání. Řemen je tam teprve 1 rok.


Minimálně v současném golfu VII jsou motory řady EA211 s řemenem od samého začátku a ten se prodává od r.2012. Takže nějaké chronické problémy by se už asi ukázaly. Jestli to byl první model kam se to cpalo nevím, ale asi ano. Každopádně dnes už se dají Tsi s řetězem koupit jen v rapidu co vím.
Ale já mám ve firmě caddy i roomster tsi s řetězem a žádný problém s tím už neni. U starších ano, ale cca. od 2011 už je klid. A to mají poměrně těžký život, městský provoz. Jen ta spotřeba je vyšší cca o 2l než stejný motor nové řady.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 16.02.2015 23:40, RE:Korejec z Evropy
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
nachy9 napisał:
Byl jste někde u Škody , nebo jen tak střílíte od boku? Za 364 000 jsem měl možnost FIII combi 1.2tsi 81 kw se vším co je potřeba koupit. Panoramatickou střechu a podobný blbosti nepotrebuju
Auto beru jako strednedobou investici. Proto bych se celkem obaval koupit cokoliv s 1,2 TSi. Vy jste zrejme Fabii III s timto motorem taky asi nakonec nekoupil jestli to chapu spravne...
V té ekobídě co je na trhu je současná TSI s řemenem rozhodně jedna z nejlepších voleb ve třídě malých aut. Spolehlivost už je velmi dobrá a spotřeba konečně taky. Samozřejmě že lze koupit stejný objem i bez turba, ale nepojede tak dobře a bude brát minimálně stejně. Alternativa v podobě Mazdz 2 s 1,5 v realu neni ani uspornější ani lépe nejede. Yaris 1,3 zase oproti tsi nejede.Ve větších autech je konkrétně ta 1,2tsi už jen kvuli slovům "cena od... ". I když vidím prakticky denně golf VII s tímto motorem a ve dvou to je poměrně použitelné auto. Spotřeba je dlouhodobě do 6l. Sám bych to ale nechtěl.
Jestli je TSi spolehlivé se teprve ukáže. Není to tak dlouho co byl řetěz nahrazen řemenem. Koncern se snaží přijít s dobrým benzínovým motorem už dost dlouho. Kolik už na iDnes apod. bylo PR článků o 1,2 HTP a TSi. Pokud bude TSi dlouhodobě spolehlivé tak do něj možná tak za 6-12 let půjdu (až budu měnit 2 auta koupená loni). V té době už možná ale začnou být perspektivnější elektroauta, aspoň co se týče ježdění "kolem komína". Viz. úspěch Nissan Leaf v Norsku a jinde. V USA a Japonsku začíná Toyota prodávat vodíkové auto. Pokud je tenhle trend správný a koncern nezareaguje včas tak dopadne podobně jako Nokia.
No jestli si necháváš auta tak dlouho potom volbu chápu. A současný Auris je první Toyota o které jsem schopný prohlásit že je opravdu hezká,. Potřebovat měnší auto je to velký kandidát. Jinak současné Tsi je zcela jiný motor něž minulé, nejen kvuli řemenu. Ale je jasný že už z principu nemůže být tak spolehlivé jako atmosféra, to dá rozum.
jj, při nájezdu 10 tis. ročně mi přijde škoda původně nové auto prodat třeba po 3 letech kdy ztratí cca polovinu ceny. Pokud s autama nebudou problémy, tak si je nechám klidně 12 let. Když problémy budou, tak je dám na protiúčet dřív Ale nepředpokládám to.Je možné že současné TSi jsou už OK, bylo by to fajn. S jistotou se to dá potvrdit si myslím až za pár let reálného používání. Řemen je tam teprve 1 rok.
Minimálně v současném golfu VII jsou motory řady EA211 s řemenem od samého začátku a ten se prodává od r.2012. Takže nějaké chronické problémy by se už asi ukázaly. Jestli to byl první model kam se to cpalo nevím, ale asi ano. Každopádně dnes už se dají Tsi s řetězem koupit jen v rapidu co vím. Ale já mám ve firmě caddy i roomster tsi s řetězem a žádný problém s tím už neni. U starších ano, ale cca. od 2011 už je klid. A to mají poměrně těžký život, městský provoz. Jen ta spotřeba je vyšší cca o 2l než stejný motor nové řady.


Aha, tak to pak jo. Po 2 letech by asi asi už nějaké problémy případně projevily. Myslel jsem že jsou v provozu teprve rok.
reagować
kev4
ilość wystąpień2
data registracji05.11.2014
Środa 19.08.2015 12:18, Vybavená FIII ???
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Środa 19.08.2015 13:36, RE: Vybavená FIII ???
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.


No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 19.08.2015 15:26, RE: Vybavená FIII ???
KoobaS napisał:
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.


Ty jo, to bych nedal. Koupit si nove auto a pak se 4 mesice budit hruzou, jak mi to nekdo v saurumu omatlava, oslintava a buhvi co jeste.
Ne dost na tom, ze Megane v kombajnu je narozdil od te Fabie dospele auto.
Ale kazdy podle sveho gusta, to je samozrejmost.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 19.08.2015 16:23, RE: Vybavená FIII ???
bitner napisał:
KoobaS napisał:
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.
Ty jo, to bych nedal. Koupit si nove auto a pak se 4 mesice budit hruzou, jak mi to nekdo v saurumu omatlava, oslintava a buhvi co jeste. Ne dost na tom, ze Megane v kombajnu je narozdil od te Fabie dospele auto. Ale kazdy podle sveho gusta, to je samozrejmost.


Je otázka jestli bylo 4 měsíce jen vystavené, nebo to bylo auto na předváděcí jízdy. S tím bych měl problém. Nechtěl bych motor co byl vytáčený za studena, podvozek zkoušený na nerovnostech apod.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 19.08.2015 16:25, RE: Vybavená FIII ???
bitner napisał:
KoobaS napisał:
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.
Ty jo, to bych nedal. Koupit si nove auto a pak se 4 mesice budit hruzou, jak mi to nekdo v saurumu omatlava, oslintava a buhvi co jeste. Ne dost na tom, ze Megane v kombajnu je narozdil od te Fabie dospele auto. Ale kazdy podle sveho gusta, to je samozrejmost.


čili pak už na auto nebude záruka 24 měsícu ale jen 20?
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 19.08.2015 18:37, RE: Vybavená FIII ???
KoobaS napisał:
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.


Ten megane je dobrá volba pro někoho kdo si ho chce nechat dlouho. Je to už starý model, prostorný a relativně hezký, ale starý. 1,6 v minulé generaci mě vysloveně zklamala, to auto nejelo. Vůbec. Jen spotřeba byla hezká, to ano - cca 6,5l. A spolehlivost taky tak uplně neprůstřelná neni jak by se zdálo. Propad ceny po 3 letech bude daleko vyšší než u Fabie. Dobrá výbava cenu moc nezvedne ale spíš uspíší prodej.
Fabie je lepší pro někoho kdo auto za 3-5 let prodá protože jde o novinku. Navíc současné 1,2tsi je daleko živější a spotřeba bude realně nižší. Prostorově je ale samozřejmě horší, třeba mě nedávají malá kombi absolutně žádný smysl.

reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Cztwartek 20.08.2015 07:52, RE: Vybavená FIII ???
PetrT napisał:
KoobaS napisał:
kev4 napisał:
Samozřejmě záleží co člověk předpokládá za "vybavenou" FIII. Sám ji teďka kupuju. 1.2.TSI 81kW, výbava style s paketem pro špatné cesty, swing rádiem (nechápu lidi co si koupí bolero kvůli SmartLinku), lepší repro, sport packet, bluetooth HF, tempomat, vyhř. trysky odstřikovačů, červená corida. 5 let/100tis km plná záruka a gumové koberečky ... CENA: 333.840kč vč. DPH, nabídka od prodejce Auto Hegr Olomouc, když auto nechám postavit na 4měsíce jako předváděcí vůz. Ceníková cena cca 375tis Kč vč. DPH. Ovšem souhlasím, že se v ceníku konfigurátoru škodovky dá dostat s fábií na 450tis.
No vidíte, a za velmi podobnou cenu koupila kolegyně Megane Grandtour 1,6. Výbava limited, připlácela pouze za vyhřívané sedačky a metalízu, auto měla za týden. A to včetně servisníého balíčku na 3 roky.
Ten megane je dobrá volba pro někoho kdo si ho chce nechat dlouho. Je to už starý model, prostorný a relativně hezký, ale starý. 1,6 v minulé generaci mě vysloveně zklamala, to auto nejelo. Vůbec. Jen spotřeba byla hezká, to ano - cca 6,5l. A spolehlivost taky tak uplně neprůstřelná neni jak by se zdálo. Propad ceny po 3 letech bude daleko vyšší než u Fabie. Dobrá výbava cenu moc nezvedne ale spíš uspíší prodej. Fabie je lepší pro někoho kdo auto za 3-5 let prodá protože jde o novinku. Navíc současné 1,2tsi je daleko živější a spotřeba bude realně nižší. Prostorově je ale samozřejmě horší, třeba mě nedávají malá kombi absolutně žádný smysl.


Soushlas, Megane je pro někoho, kdo si auto nechá mnohem delší dobu. Pro takové lidi bude naopak konstrukční stáří možná výhodou, protože si koupí právě ještě starý benzín 1,6. Je to motor pro příměstskou oblast. Jasně, není to raketa, ale na pohodovou jízdu bohatě stačí... Pro ty kdo chtějí větší výkony je tu potom 1,2tCe jako konkurence k Tsi. Co se týče propadu ceny, je to hádání z logru, ale pokud se nestane zázrak, koncern u nás bude pořád modla a budu ti muset dát za pravdu :)
Tak jak renaulty nikdy nebyly moc pro mě, tak Megane GT220 se mi docela líbí
reagować
  1 ... 3 4 5


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.