anonym napisał:
Osel je mile překvapen. Neočekával bych od TipCars pokus o seriózní recenzi. Možná jsem přehlédl, je tam zmínka o ceně? Otázka zní, proč kupovat skoro za půl mega auto segmentu B, když můžu mít auto o třídu výš. Třeba Kia Ceed nevychází v kombajnu o mnoho (o něco ano) dráž a o dehtu 1,6 po kapotou nikdo neví.
Osel by se učil korejsky a slovensky a nebo si koupil Clio v kombajnu.
Osel
PS: No a s Fábií zhruba srovnatelná Tata Nano vyjde na desetinu, že... .
Tak v základu stojí Fabia 1,4 TDi (59 kW) 397 900 Kč, KIA Ceed 1,6 CRDi (85kW) 429 980, čili o 30 tisíc víc. Výbava srovnatelná, akorát Kia má v ceně rádio s CD/MP3 a komplet okna v elektrice. Druhá verze (s klimou) vyjde u Kie na 459 980, u Fabky na 411 900 (menší příplatek). Fabka má navíc přední mlhovky a Ceed zase to samé rádio.
No a samozřejmě Ceed je o třídu větší. Jenže Rio se nedělá v kombi verzi...
A hlavně je otázka, jestli si do Fabky (pokud na ní už někdo přes tohle všechno trvá) nepořídit o pouhých 7 tisíc dráž 1,9 TDI (77kW)... Je ale fakt, že tam si člověk zase připlatí na povinném ručení...