anonym napisał:
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?
Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.
Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km...
Dovolím si nesouhlasit. Tenhle článek není (nejen dle mě) psaný s despektem, ale seriózne, bez růžových (nebo chcete-li zelených) brýlý.
1) že PD je slepá cesta (cenově i technologicky) snad nikdo nepopře. Bohužel politika VW způsobí, že CR nafta se dostane do Š aut až po vypráskání kapacit PD.
2) že 3 válec je znouzectnost, daná kombinací ekologie a peněz na vývoj, netřeba rozvádět.
3) pro rodinu si kostitřas asi taky nekoupíte, že? Na F1 byl podvozek "na hraně" tvrdosti, kterou F2 jaksezdá přelazla. Proč?
4) jediný bod, se kterým souhlasím - je smutné, že v D, E a jinde, vyjde Š daleko levněji než u nás. Bojovat proti nadhodnocení lze právě osvětou - až ty růžové brýle spadnou více lidem, nastanou pro zákazníky Š lepší časy.
Hezký den. P.