anonym napisał:
píšeš, že to mám točit nad tři tisíce. vždyť to od čtyřech zase už nejede a zdechne to. použitelný rozsah otáček pro svižnou jízdu je přes tři do čtyřech, takže necelý tísíc. tak tady bych o svižný jízdě nehovořil. a koupit si kombíka s velkým kufrem a dát si tam mříž aby se tam nic nevešlo, já tomu nerozumí. není to nějaký taky přechtralý. nevim jak je to s tou spotřebou ale pokud jezdíš za ty tři litry a něco, tak nasíráš takový množství lidí co se vlečou za tebou, že snad raději jezdi rychlej...
Musíte-li vytáčet motor SDI přes 3 tis. RPM aby táhnul, tak je závada na vstřikovacím čerpadle. Motory typu SDI musí tahat již od 1,8 tis. RPM.
Majitel zakoupil služební (dobrá koupě) najeto 80000 km. Nad 3 tis. ot jezdila jako divá až do 4,6 tis. ot. Jinak netahala. Někdy s tím byla úplná hrůza jezdit, zejména s naloženým v pomalých kolonách. Spotřeba byla celkem v normě.
Závada byla ve vstřikovacím čerpadle. Jakýsi vedlejší cajk v odstředivé regulaci. Protože již měla během času najeto dvojnásobek, tak se udělaly jiné věci. Oprava přišla na celkem slušný balík. Normální vada čerpadel BOSCH.
Opravu provedl Diesel servis Rada, Soběslav. Jsou tam opravdu fachmani. V jiných servisech to byly vyhozené peníze. A těch pindů, že to je u těchto aut normální. Normální to není. Teď tahá od 1,8 do 4 tis. ot., jako divá.