0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.9 SDI - ideální auto do firmy?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.02.2008 20:50, RE: spotreba
anonym napisał:
V zasade mate pravdu, ale mozne to je mam 1,4 TDI 59 kW a v lete a za slunecneho pocasi (jak spravne rikate) jsem zajel opakovane spotrebu 3,5 l/100km podle palubniho pocitace na trase Cerny Most - Nusle po okruhu s pouzitim tempomatu a bez zapnute klimy. Na delsi trase nejmene 3,3 l/100km stred Chorvatska - pobrezi cca 120 km (ano v prumeru z kopce - celkove prevyseni kolem 800 m) - prumerna rychlost cca 75 km/h a musel jsem setrit sic nadrz byla skoro sucha...

Otazka je nakolik palubni pocit...
No spotřeba 3,3 tak ještě nám řekni tu o Karkulce a Budulínkovi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.02.2008 08:40, RE: Kombík má jeden neduh
anonym napisał:
Když vám vzadu někdo za jízdy otevře okénko, vznikají tak šílené rázy, že je to skoro na ohluchnutí. Skoro by je mohli nechat bez stahovacího mechanismu.
Já to dělal tak že jsem otevřel zadní a pootevřel přední u řidiče a hluk byl pryč a ani mi nepřišlo že by mě to mělo odfouknout
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.02.2008 21:01, RE: Kombík má jeden neduh
anonym napisał:
Tohle ti bude dělat každý auto (s vyjímkou kabria Měl sis pořídit klimu.
Měl jsem Primeru P10 1,6 SLX. Zadní stažená okna. Parádní jízda. Každé auto to nedělá. Pouze nesmí foukat šikmo boční vítr. To už je znát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.03.2008 10:14, RE: michalsru
anonym napisał:
píšeš, že to mám točit nad tři tisíce. vždyť to od čtyřech zase už nejede a zdechne to. použitelný rozsah otáček pro svižnou jízdu je přes tři do čtyřech, takže necelý tísíc. tak tady bych o svižný jízdě nehovořil. a koupit si kombíka s velkým kufrem a dát si tam mříž aby se tam nic nevešlo, já tomu nerozumí. není to nějaký taky přechtralý. nevim jak je to s tou spotřebou ale pokud jezdíš za ty tři litry a něco, tak nasíráš takový množství lidí co se vlečou za tebou, že snad raději jezdi rychlej...
Musíte-li vytáčet motor SDI přes 3 tis. RPM aby táhnul, tak je závada na vstřikovacím čerpadle. Motory typu SDI musí tahat již od 1,8 tis. RPM.
Majitel zakoupil služební (dobrá koupě) najeto 80000 km. Nad 3 tis. ot jezdila jako divá až do 4,6 tis. ot. Jinak netahala. Někdy s tím byla úplná hrůza jezdit, zejména s naloženým v pomalých kolonách. Spotřeba byla celkem v normě.
Závada byla ve vstřikovacím čerpadle. Jakýsi vedlejší cajk v odstředivé regulaci. Protože již měla během času najeto dvojnásobek, tak se udělaly jiné věci. Oprava přišla na celkem slušný balík. Normální vada čerpadel BOSCH.
Opravu provedl Diesel servis Rada, Soběslav. Jsou tam opravdu fachmani. V jiných servisech to byly vyhozené peníze. A těch pindů, že to je u těchto aut normální. Normální to není. Teď tahá od 1,8 do 4 tis. ot., jako divá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:56, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To já bych bral radši 1,9 75kw
snad 74kw
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.