0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPi/44 kW Classic - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.11.2005 22:59, RE: Dostatek místa ?
Jiří Duchoň napisał:
Dobrý den, zkuste si sednout do jiného vozu nižší třídy z doby uvedení Fabie na trh, např. tehdejší Corsy nebo Fiesty. Fabia v tomto ohledu patří v dané třídě k nejprostornějším. V případě Felicie byl tento prostorový náskok ještě markantnější, ale u Fabie také stojí za zmínku. Je třeba srovnávat srovnatelné. Děkuji za vaše příspěvky!
Jizdní vlastnosti jsou skutečně super, ale ten motor, to je krize. Jakmile jedou v autě 4 lidi, je to děs. Velmi slabé a neskutečně líné....Řekl bych, že motorizace Fábie je velmi nešťastná. (hlavně ta benzinová)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.03.2006 11:20, RE: dezinformace
Jiří Duchoň napisał:
Dobrý den, motor zkoušený ve Fabii skutečně koncepčně vychází z motoru pro "embéčko". Ten byl vyráběn ve své době unikátní technologií vysokotlakého lití HLINÍKU. Vaše tvrzení o osmikanálové hlavě je pravda, ale není v rozporu z žádnou pasáží mého testu. Pravdu máte i s uvedením Fabie na trh, bylo to o rok později, v roce 1999. Děkuji za Vaši všímavost!
Přesně tak, dnes už historický motor škoda pocházel ze zamýšlené řady HLINÍKOVÝCH bloků s možností montáže různých objemů pouhou změnou vrtání a změn výkonu různým stupněm komprese ( a tím pádem i používaným palivem), příkladem je i odlišnost motorů 105 - 120 - 130. Jsou sice ZVENKU skoro stejné, ale liší se dosti podstatnými detaily v jednotlivých rozměrech svých "střev". Původním záměrem (aspoň podle mých kusých informací, pocházejících ještě ze 70. a 80. let minulého století) škodovácké konstrukční dílny byla ve své době revoluční řada motorů, kdy do značně unifikované řady tří (podle jiných pramenů čtyř) typů HLINÍKOVÝCH bloků motoru mohl být podle dalších použitých dílů instalován objem od 900ccm do 2000ccm, a jako třešinka na konec - uvažovalo se o konstrukci dieselové verze. Jak vše skončilo, vidíme na silnicích. Komu se nezdá hranice 2 litry u škodovky, ať se jede podívat do Mladoboleslavského muzea Škody a ptá se na typ ŠKODA 200 RS. V "erkové" kastli se sníženou střechou trůní dvoulitr jak malovaný. Co na tom, že je to vlastně převrtaný a vylepšený agregát ještě ze staré Octavie Super...?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.03.2006 11:32, RE: Dostatek místa ?
Radek napisał:
Presne tak. Ja jsem sice cist neprestal, ale toto mne hodne pobavilo. Nevim podle jakych kriterii k tomuto nekdo muze dojit.
Přesně tak, měřím 185cm, vážím pár kil přes 100, a ve Fabii si sednu trochu pohodlně jen na místě předního spolujezdce. Za volantem se kopu koleny do volantové konzoly, do lýtka pravé nohy mne tlačí středová konzole rádoby klimatizace, poloha této nohy na plynovém pedálu je nepřirozená, mezi plynovým a brzdovým pedálem je malá mezera, která sice zrychluje případné rychlé přešlápnutí z plynu na brzdu, ale u lidí s širší nohou to vede při nouzovém brždění i k přidupnutí plynu vnějším okrajem boty - takže kdo si nevykopne při brždění i spojku a chce využít brzdného efektu motoru, může se ošklivě spálit. Po 150km jsem rád, když můžu zajet mimo silnici a dát si "oraz". A to nemluvím o sezení vzadu - tam si nesedám, ale zašprajcovávám se mezi sedačku a strop, a to i v "kombíku" - tam je přírůstek místa nad hlavou takový, že při drncání na českých silnicích si hlavu permanentně neotlačuji, ale do rytmu s rygoly otloukám, a pokud vpředu nesedí člověk s méně než 160cm výšky, musím si poskládat i kolena až málem pod bradu. Nic moc na tomto faktu nezměnila ani novější verze předních sedadel s vybráním v zadní ploše, prostě Fabia a vnitřní prostor, to je jako nebe a dudy!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.03.2006 16:53, RE: Dostatek místa ?
Kvitecko napisał:
keci...já zase měřím 193cm,normálně jezdím superbem a ve fabii jsem měl místa dost...
Přesně tak, Fabia je jedno z mála mnou testovaných aut, do kterých se v pohodě vejdu (193 cm). Podmínkou je nastavitelná výška sedačky a polohovatelný volant. Nedávno jsem chtěl kupoval Land Rover Discovery minule generace a prekvapive jsem se za jeho volant nevesel - totez plati i pro mnoha dalsi "velka" auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.09.2006 22:41, RE: Dostatek místa ?
Radek napisał:
Nikdo nesrovnava nesrovnatelne. Vzdyt i o 5 let starsi felicie byla prostornejsi. Predevsim kufr fabie je zajimavy. Muselo dat hodne prace neco takoveho udelat. Opravdu nerozumim tomu, proc se tyto auta tak prodavaji. Malo mista, strasne motory. Podvozek je kvalitni, ale jen kvuli toho koupit auto...
Tak jezdi žebřiňákem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.04.2007 10:45, nekutlivované motory MPI hlavně při volnoběhu
Naše přidělená služební fabča s motorem 1.4 MPI 50 kW střídá několik řidičů a stylů. Přesto zatím před drobné odřeniny drží. Jízdní vlastnosti, převodovka a řazení super. Ani v plném obsazení (4 osooby) není brdou provozu a akceleruje celekm svižně.

Překvapila mě výtka k nekutlivovanosti motoru. I u studeného motoru ihned po rozjezdu se otáčky stabilizují a motor je tak tichý, že musím přidat plyn, abych se přesvědčil sluchem, že se vůbec točí.
Potvrzuji, že auto dobře svítí a odcházející žárovky H7 patří k ojedinělým slabinám. Celkové resumé: S tímto motorem výborné auto pro běžného nenáročného užovatele,který nepotřebuje oblbovat, reprezentovat ani se předvádět na silnici a před sousedy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 23:05, RE: Dostatek místa ?
EKKAR napisał:
Přesně tak, měřím 185cm, vážím pár kil přes 100, a ve Fabii si sednu trochu pohodlně jen na místě předního spolujezdce. Za volantem se kopu koleny do volantové konzoly, do lýtka pravé nohy mne tlačí středová konzole rádoby klimatizace, poloha této nohy na plynovém pedálu je nepřirozená, mezi plynovým a brzdovým pedálem je malá mezera, která sice zrychluje případné rychlé přešlápnutí z plynu na brzdu, ale u lidí s širší nohou to vede při nouzovém brždění i k přidupnutí plynu vnějším okrajem boty ...
Měřím 191cm a když jsem seděl ve fabii na zadních sedadlech musel jsem mít ohnutou hlavu-katstrofa. Na předním sedadle výška již stačila. Felicie je mnohem prostornější. Bohužel se auta dělají asi pro 170cm lidičky.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.