0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP a zkušenosti majitele po dvou letech

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 10:42, RE: dálnice s 1.2 htp
michalst napisał:
Měl sem tuto fábku kdysi půjčenou jako náhradní vozidlo a najel jsem s ní zhruba 1000 km a opravdu pokud člověk jel např. po D1 a snažil se udržet alespoň předpisových 130, žral ten motor víc jak můj 3.0 V6 v Mondeu ST220 při zhruba stejné rychlosti.
To bych se rád zeptal, jaká je taková obvyklá spotřeba u ST220. A případně jaký vliv na to mají různé typy benzínů - 95, 98, 100 oktanů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 10:48, RE: DObrý příspěvek
Zdeny60 napisał:
Lidi, buďte trochu normální. Svůj názor na věc napsal kluk, který má 24 let. Nepopírám, že v tomto věku nejsou jedinci, co ví o autech více než my všichnií zde dohromady, ale taky vím, že řada lidí v tomto věku ani neví, jestli HTP jezdí na benzín či naftu. Trochu skromnosti ve vašem hodnocení by neškodilo.
Já naopak chápu tento počin jako optimisticky naladěný od člověka, který může v 24 letech mít vlatní zánovní auto a má z toho opravdovou radost. Zase je řada těch, kteří mají jen dobité kolo,...
Souhlas. Pokud každého mlaďase strháme, tak sem za chvíli nenapíše nikdo. A popravdě - kolik z těch kritiků sesmolilo svou vlastní recenzi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 13:03, RE: DObrý příspěvek
Koloss napisał:
Souhlas. Pokud každého mlaďase strháme, tak sem za chvíli nenapíše nikdo. A popravdě - kolik z těch kritiků sesmolilo svou vlastní recenzi?
Taky se přidávám.
I ten sportovní zvuk tak trochu podpořím. Mám v autě 2 tříválce a zvuk mají pěkný . Ale kupodivu nejhezčí se mi zdá kolem 2300 rpm.
Ale teď vážně. Ta recenze zas není tak špatná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 17:13, RE: DObrý příspěvek
David V napisał:
Taky se přidávám.
I ten sportovní zvuk tak trochu podpořím. Mám v autě 2 tříválce a zvuk mají pěkný . Ale kupodivu nejhezčí se mi zdá kolem 2300 rpm.
Ale teď vážně. Ta recenze zas není tak špatná.
Ne, ta recenze není zase tak zlá. Jen jen prostě poznat, že klučina moc aut neřídil a tak se spokojí s málem. Obecně si myslím, že Fabia 1,2 HTP je kritizována trochu zbytečně. Je to malé autko do města a tam, svou práci odvádí dobře. Když budete srovnávat s konkurencí v tříhrnku, tak zjistíte, že na tom bude na dálnici skoro stejně. Výjimku bude tvořit Yaris, ten je celkem kultivovaný i v tříválci. Chyba je, že tyhle vysavače mají mladí obchoďáci, kteří to ždímají, co to jde (a ono to moc nejde) a pak dochází k častým nepříjemnostem při předjíždění a tak.... Jinak pro ženskou do města auto akorát-bezpečí, rozměry, ovladatelnost....víc mě nenapadá, psát že výbava to je u škůdky celkem blbost)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 18:37, RE: HTP
marz napisał:
Hodně tvrdejch masochYstů...
JJ hlavne pri predjizdeni kamionu, na to musi byt nervy hooodne pevne, proste tvrdi chlapy s mekkyma
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 19:24, RE: dálnice s 1.2 htp
Koloss napisał:
To bych se rád zeptal, jaká je taková obvyklá spotřeba u ST220. A případně jaký vliv na to mají různé typy benzínů - 95, 98, 100 oktanů.
No já mám průměrnou dlouhodobou 10,5 l ve městě je to tak 13, po okreskách se dá jet i za 9, dálnice je tak kolem 10-11. Vše ovšem velmi závisí na stylu jízdy, když se jede např. po německé dálnici pila, veme si to i víc než 15 litrů. Tankuju předepsaný natural 95 a jednou jsem zkusil V-Power, ale efekt nebyl takřka žádný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 19:41, HTP průser
Pavlik napisał:
Rozdíl mezi jednotlivými kusy může být o zajetí motoru - nebo jak to v česku bývá "co kus to originál". Rozdíl mez obyčejnou a kombi verzí v dynamice může být ve výkonu - "obyčejná" může být 40kw, kombi má vždy "silnou" verzi se 47kw.
HTP motorizace je celkem problematická http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 22:02, RE: 1,2HTP
martin_100 napisał:
Již 5,5r vlastním Fabii kombíka 1,2HTP 47kW. Má najeto 234tis km.
Každých 15tis km (cca 2x do roka) byla "fabka" na garančce. Za celou dobu se na motoru měnil jen jeden ventil. Nyní se v servisech všichni obdivují tomu "holicímu strojku" nebo "motoru do sekačky", v jak dobrém je stavu. Dlouhodobá spotřeba je 5,8l/100km.
Faktem je, že předjíždět náklaďák s návěsem je téměř vždy dobrodružství a na dálnici se držím do 110km/h, protože pak již neslyším ani rádio ale slyším vír v nádrži. I dnes s pro...
Musím souhlasit. Také mám již od roku 2006 kombíka HTP a mám již na něm najeto přes 140.000km. Zatím až na jednu drobnou závadu kterou mi odstranili v servise na počkání bez poruchy. Prostě dovezlo kdykoli kamkoli. Spotřeba by tak odpovídala pokud nemusím na dálnici tak není problém se držet pod 6l/100km. Dálnice a spěch na jednání je něco uplně jiného. V takovém případě jsem zažil i spotřebu 11l /100. Pravda tachometr se téměř trvale pohyboval kolem 155 -160km / hod. Byla to ale mimořídná nutnost jinak bych to tomu stroji neudělal. Moc dobře vím že na něco takového tento příměstský motor nebyl navržen. Ona hlavně převodovka má zkrácené stupně. Na dálnici i když se snaží jet člověk slušně naráží na jednu věc která je dost deprimující a to že od 120km/hod to do kopce ani mírného v podstatě nezrychluje takže rychlost se musí nabrat na rovince nebo z kopce. Pokud se pak najde nějaký dobrák který mě v kopci zbrzdí nebo vybliká do pravého pruhu pak mi nezbývá než se prostě zařadit mezi kamiony a čekat než se vyhrabu nahoru. Jinak celkem povedený stroj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.07.2010 11:14, RE: dálnice s 1.2 htp
michalst napisał:
No já mám průměrnou dlouhodobou 10,5 l ve městě je to tak 13, po okreskách se dá jet i za 9, dálnice je tak kolem 10-11. Vše ovšem velmi závisí na stylu jízdy, když se jede např. po německé dálnici pila, veme si to i víc než 15 litrů. Tankuju předepsaný natural 95 a jednou jsem zkusil V-Power, ale efekt nebyl takřka žádný.
V-Power je jen čistící přísada, která spotřebu přímo neovlivní. Ale mám pozitivní zkušenost s vyššími oktany - vedou k nižší spotřebě. Tedy alespoň u mého Duratecu HE 2.0.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.07.2010 11:15, RE: dálnice s 1.2 htp
michalst napisał:
No já mám průměrnou dlouhodobou 10,5 l ve městě je to tak 13, po okreskách se dá jet i za 9, dálnice je tak kolem 10-11. Vše ovšem velmi závisí na stylu jízdy, když se jede např. po německé dálnici pila, veme si to i víc než 15 litrů. Tankuju předepsaný natural 95 a jednou jsem zkusil V-Power, ale efekt nebyl takřka žádný.
Ale jestli ostrá jízda po německé dálnici vede jen k 15 litrům, tak to jde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.07.2010 16:26, RE: dálnice s 1.2 htp
Koloss napisał:
Ale jestli ostrá jízda po německé dálnici vede jen k 15 litrům, tak to jde.
Tak celkem si myslím že ta spotřeba ujde, když vemete jaký má motor obsah a výkon, zatím jsem spokojený...
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.