0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP a zkušenosti majitele po dvou letech

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 07:26, zkušenosti?
Tak si říkám, proč tu píší "zkušenosti" lidé, kteří nic nenajeli a ještě o konkrétním voze nic neví.
1. označit HTP jako motor s průměrnou dynamikou je úsměvné - do města dobré, všude jinde katastrofa
2. stěžovat si na "citlivé" ABS a přitom o kousek vedle psát o mizerných pnematikách.....
3. že se do nádrže fabie vejde více paliva je známo, stejně jako to, že ten "zbytek" prostoru je "bezpečnostní" a kdo tankuje jako autor, zničí uhlíkový filtr odvětrávání nádrže.....
4. nechápu úvodní sbírku technických parametrů - to do zkušeností nepatří a kdo je chce, najde je za minutu na netu
5. nekriticky obdivuji autora, že je schopen a ochoten poslouchat "sportovní" zvuk HTPčka při 5000/rpm

PS: docela rád bych věděl pro jakou firmu pracujete - najet s firemním autem do 20 tisíc km za rok a poté si jej moci výhodně koupit, to je sen - asi k vám půjdu pracovat )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 07:27, Objem nádrže
udávají výrobci bez rezervy. Z toho plyne možnost natankování 52 l benzinu do 45 l nádrže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 08:47, RE: Objem nádrže
Chrochtadlo napisał:
udávají výrobci bez rezervy. Z toho plyne možnost natankování 52 l benzinu do 45 l nádrže.
souhlas..do fabie taky jsem schopný natankovat až po víčko cca 53,5 litrů a to tam ještě něco bylo abych nejel na vzduch
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 08:54, dálnice s 1.2 htp
Já jezdil s firemní fabkou praktikem 6 let, Několikrát sem měl tu smůlu a chtě nechtě jsem MUSEL na dálnici.Jedním slovem utrpení...Nejvyšší rychlost 185 km/h jak píše autor je pro mě nepochopitelné.Neříkám že autor lže ale já byl rád když jsem se dostal na 140ku a neohluchnul jsem z toho neskutečného řevu motoru.Jediným vysvětlením by bylo že má praktik kratší kvalty ale o tom nic nevím...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 08:58, 1.2 HTP
Pokud je tento vůz naopak používán ve městě nebo jako krajně příměstský,je to dobrá volba volil bych ho raději než třeba 1.4 tdi nebo 1.9 sdi nebo 1.4 16V.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 09:36, RE: zkušenosti?
Pavlik napisał:
Tak si říkám, proč tu píší "zkušenosti" lidé, kteří nic nenajeli a ještě o konkrétním voze nic neví.
1. označit HTP jako motor s průměrnou dynamikou je úsměvné - do města dobré, všude jinde katastrofa
2. stěžovat si na "citlivé" ABS a přitom o kousek vedle psát o mizerných pnematikách.....
3. že se do nádrže fabie vejde více paliva je známo, stejně jako to, že ten "zbytek" prostoru je "bezpečnostní" a kdo tankuje jako autor, zničí uhlíkový filtr odvětrávání nádrže.....
4. nechápu úvodní sbírku ...
Boží je také odstavec o klimatizaci. Ani nechci vědět, jako zemědělskou techniku řídil před tímto skvostem z Mladé Boleslavi, pokud se podivuje nad faktem, že při 35 stupních je v autě s klimatizací příjemný chládek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 10:13, Co řidič, to názor
Už jsem před asi rokem psal, že paní Švejková má tohoto "dravce" na dojíždění do práce v příměstské aglomeraci. No, spotřebu má trvale okolo 5 -5,5 litrů, ale, to snad měla všechna normální malá auta, jako Pešek 206, Punto apod. Je to o rychlosti, plynulosti provozu a vhodného řazení, pokud si toto prdítko spletete a chcete výkony jako od třeba TDI, tak jste blázni. Na dálnici to také potkávám, také se s tím dá jet, pokud nejste rorežraní auty s šestihrnkem pod kapotou, tak to přežijete.
Co mne na tomto autě zarazilo, a to nepříjemně, byly jízdní vlastnosti na sněhu. Originál Barumky Polaris 2 mne nepřesvědčily, že to se mnou míní dobře. Auto hrabalo kde se dalo a byl to celkem adrenalin. V létě se dá jet slušně na spotřebu, pokud to někoho baví, nebo mu to prostě vyhovuje a provoz dovolí i na hranici 4,2 litru/10km. Zcela běžně, bez "kontroly" okolo 5-5,5 litru. Maximálku jsem "nezkoušel", jezdím dle možností a provozu tak, abych pokud možno bezpečně dojel, nikoho zbytečně "neprudil" a nestál na každý druhý benzínce. Na to, abych se nechal provokovat a samozřejmě "marně se honil " s blbečkama ve starým Bávu s kšiltovkou na palici jsem už starej sekáč. Já chci dojet v klídku. Někteří zarputilci v HTP jsou však jiného názoru a pak se trapní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 13:08, bazarista
Těchto hátépéček jsou plné bazary kladná recenze se hodí ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 15:24, DObrý příspěvek
Lidi, buďte trochu normální. Svůj názor na věc napsal kluk, který má 24 let. Nepopírám, že v tomto věku nejsou jedinci, co ví o autech více než my všichnií zde dohromady, ale taky vím, že řada lidí v tomto věku ani neví, jestli HTP jezdí na benzín či naftu. Trochu skromnosti ve vašem hodnocení by neškodilo.
Já naopak chápu tento počin jako optimisticky naladěný od člověka, který může v 24 letech mít vlatní zánovní auto a má z toho opravdovou radost. Zase je řada těch, kteří mají jen dobité kolo, natož auto.

SOuhlasím téměř se vším, protože jsem před nedávnem musel jet s tímto vozem pro sousedvic vnučku na nádrží (asi 15+15km), protože nikdo jiný v tom okamžiku nebyl a musím uznat, že na svůj objme a výkon jde o ideální auto na běžné cestování pro ty, kteří NEMUSEJÍ honit imidž a své ego a stčí jim vůz nenápadný, skromný a relativně levný. proč relativně? Jak víme, VW koncern je jedním znejdražších spotřebních producentů, aby mě hned někdo nebral za slovo a nesrovnával to napč. s Aston Martin.
SPotřeba reálná je kolem 6,5/100, majitel jezdí převžně měststké trasy ve dvou lidech s délkou kolem 5+5km. V zimě nevím, bude to asi o trochu více.

Nebyl bych tak kritický....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 15:34, RE: Co řidič, to názor
Švejk napisał:
Už jsem před asi rokem psal, že paní Švejková má tohoto "dravce" na dojíždění do práce v příměstské aglomeraci. No, spotřebu má trvale okolo 5 -5,5 litrů, ale, to snad měla všechna normální malá auta, jako Pešek 206, Punto apod. Je to o rychlosti, plynulosti provozu a vhodného řazení, pokud si toto prdítko spletete a chcete výkony jako od třeba TDI, tak jste blázni. Na dálnici to také potkávám, také se s tím dá jet, pokud nejste rorežraní auty s šestihrnkem pod kapotou, tak to přežijete.
Co m...
Naprosto souhlasím s tím co švej napsal.Jsem sice zvyklí jezdit s autem které ma 200 koní ale nedělá mi problém jet i s touhle 1.2 kupodivu mě i docela překvapila.Samozřejmě si musí každý uvědomit k čemu to auto je a podle toho s ním i tak jezdit. Je logické že v 90 už nemá síly na zbyt ale to je snad každému jasné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 17:32, RE: dálnice s 1.2 htp
broadband napisał:
Já jezdil s firemní fabkou praktikem 6 let, Několikrát sem měl tu smůlu a chtě nechtě jsem MUSEL na dálnici.Jedním slovem utrpení...Nejvyšší rychlost 185 km/h jak píše autor je pro mě nepochopitelné.Neříkám že autor lže ale já byl rád když jsem se dostal na 140ku a neohluchnul jsem z toho neskutečného řevu motoru.Jediným vysvětlením by bylo že má praktik kratší kvalty ale o tom nic nevím...
Více jak 140 km/h mi to nikdy nejelo...osobní zkušenost, a to jsem v tom jezdil sám a bez zavazadel. Možná při klesání a na extra dlouhém úseku se vymáčkne z HTP víc, ale nechce se mi tomu moc věřit. U nás to však, pokud se jezdí v rámci povolených limitů, stejně člověk nevyužije, že :) Prostě moderní "stodváca"...///Podle údajů výrobce je max. rychlost 151 km/h./// A ono nakonec nejde o maximálku, ale spíše o nedostatek koníků pro rychlé a bezpečné předjíždění a nakonec i neadekvátní spotřebu...pokud člověk takové "nedomrlče" nutí neustále k uspěchané jízdě. Jak se opakuje stále dokolečka dokola, nutno si uvědomit, pro jaké řidiče a jaké "cestování" je toto vozítko určeno... pak s ním může být majitel i spokojený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 18:25, 1,2HTP
Již 5,5r vlastním Fabii kombíka 1,2HTP 47kW. Má najeto 234tis km.
Každých 15tis km (cca 2x do roka) byla "fabka" na garančce. Za celou dobu se na motoru měnil jen jeden ventil. Nyní se v servisech všichni obdivují tomu "holicímu strojku" nebo "motoru do sekačky", v jak dobrém je stavu. Dlouhodobá spotřeba je 5,8l/100km.
Faktem je, že předjíždět náklaďák s návěsem je téměř vždy dobrodružství a na dálnici se držím do 110km/h, protože pak již neslyším ani rádio ale slyším vír v nádrži. I dnes s prosebným očekáváním na reakci plynového pedálu umí "fabka" pádit 170km/h a i plně naložená 5 osobami a bagáží celkem umí závodit i s autobusem na dálnici.
Je pravda, že mám "fabku" s tímto motorem jednu z 1000 těchto vozů?
Všechny majitele HTP zdraví Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 18:47, RE: dálnice s 1.2 htp
Joska napisał:
Více jak 140 km/h mi to nikdy nejelo...osobní zkušenost, a to jsem v tom jezdil sám a bez zavazadel. Možná při klesání a na extra dlouhém úseku se vymáčkne z HTP víc, ale nechce se mi tomu moc věřit. U nás to však, pokud se jezdí v rámci povolených limitů, stejně člověk nevyužije, že :) Prostě moderní "stodváca"...///Podle údajů výrobce je max. rychlost 151 km/h./// A ono nakonec nejde o maximálku, ale spíše o nedostatek koníků pro rychlé a bezpečné předjíždění a nakonec i neadekvátní spotřeb...
Měl sem tuto fábku kdysi půjčenou jako náhradní vozidlo a najel jsem s ní zhruba 1000 km a opravdu pokud člověk jel např. po D1 a snažil se udržet alespoň předpisových 130, žral ten motor víc jak můj 3.0 V6 v Mondeu ST220 při zhruba stejné rychlosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 20:20, HTP
Tady je nejaka slezina MASOCHYSTU?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 20:58, RE: 1.2 HTP
broadband napisał:
Pokud je tento vůz naopak používán ve městě nebo jako krajně příměstský,je to dobrá volba volil bych ho raději než třeba 1.4 tdi nebo 1.9 sdi nebo 1.4 16V.
Tak ty těm autům tak rozumíš. To bys nenapsal takovou P*čovinu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 21:13, RE: HTP
anonim napisał:
Tady je nejaka slezina MASOCHYSTU?
:--)))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 23:52, HTP ve flotile
U nás ve firmě máme 9 fabií HTP, systém "všechno všech", tedy časté střídání řidičů, jízdy po stavbách. Musím říct, že jsem byl překvapen, kolik toho to auto vydrží. V servisu nám kolikrát po odsekání ztvrdlého bahna z motoru jemně naznačili, že do terénu existují vhodnější auta. Co se týče výkonu motoru a spotřeby, musím říct že mezi našimi auty jsou velké rozdíly, ačkoli podle papírů by to mělo být totéž. Jedno je příšerně dýchavičné a při předjíždění je nutno vypnout klimatizaci, aby se nahnal nějaký ten kůň, jiné drandí jako život, a to je na rozdíl od prvního kombi a žere o 1,5 l méně.
Globálně - průměrná spotřeba od 6 do 9 litrů, tedy velký rozdíl mezi jednotlivými kusy (možná různě zajeté). Co se týká závad, většinou je to přední náprava (čepy, stabilizátory...), zvlněné brzdové kotouče. U jedné fabie odešlo zapalování na jednom válci (t.j. 1/3 motoru - jízda skoky jako na koni při Velké pardubické). Jinak obdivuhodně drží.
Pneu mají velký vliv na jízdní vlastnosti. Asi podle výbavy se na auto osazovaly buď šíře 165, nebo myslím 185 mm. Ty širší dělají z HTP úplně jiné auto. O výbavě radši nemluvím, je to dost bída. Co mě ale vždycky rozesměje, je pohled pod kapotu. Pod tím nesmyslně velkým plastovým krytem je malý drnčící motor snad z mixéru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 00:19, RE: HTP
Joska napisał:
:--)))))
Hodně tvrdejch masochYstů...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 06:56, RE: HTP ve flotile
marz napisał:
U nás ve firmě máme 9 fabií HTP, systém "všechno všech", tedy časté střídání řidičů, jízdy po stavbách. Musím říct, že jsem byl překvapen, kolik toho to auto vydrží. V servisu nám kolikrát po odsekání ztvrdlého bahna z motoru jemně naznačili, že do terénu existují vhodnější auta. Co se týče výkonu motoru a spotřeby, musím říct že mezi našimi auty jsou velké rozdíly, ačkoli podle papírů by to mělo být totéž. Jedno je příšerně dýchavičné a při předjíždění je nutno vypnout klimatizaci, aby se nahna...
Rozdíl mezi jednotlivými kusy může být o zajetí motoru - nebo jak to v česku bývá "co kus to originál". Rozdíl mez obyčejnou a kombi verzí v dynamice může být ve výkonu - "obyčejná" může být 40kw, kombi má vždy "silnou" verzi se 47kw.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 09:44, RE: 1.2 HTP
Kama napisał:
Tak ty těm autům tak rozumíš. To bys nenapsal takovou P*čovinu
No, Kama, tak broadband tomu rozumí daleko víc než ty a ptákoviny meleš ty. Co bys chtěl na dojíždění po městě, nebo do města ?? Třílitr šestiválec ?? Moji rodiče najezdí 5.000 za rok a jezdí max. 20 km trasy, ideální volba...............
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.