0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP 40 kW

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 00:11, Recenze
Dobrá recenze, jsou v ní vytknuty i detaily o kterych se moc nepise.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 08:21, RE: Recenze
xxx napisał:
Dobrá recenze, jsou v ní vytknuty i detaily o kterych se moc nepise.
Souhlas, autor napsal poměrně obsáhlou a objektivní recenzi-máme ve firmě fabie /jako asi všichni/, o servisních nákladech nemám info, podvozek se mi celkem líbí, ale to je asi všechno - je to auto bez nápadu, taková tuctová plechovice. Ničím nevyniká, benzinové motory hrůza, diesely lepší-tdi známe snad všichni. Jen nechápu, jak se může ještě v dnešní době tak dobře prodávat-já bych si ji za ty prachy nekoupil ani omylem. Proti novému Fiatu GP, Toyotě Yaris atd nemá absolutně šanci!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 08:23, RE: Recenze
xxx napisał:
Dobrá recenze, jsou v ní vytknuty i detaily o kterych se moc nepise.
Souhlasím. Jak autor popisuje místo pro pravou nohu, tak je zde i ten problém, že jakmile se vedle na sedadlo usadí spolujezdec pohodlně, tak při řazení většinou už 3,4 a zákonitě 5 rychlostního stupně se mu otíráte rukou o nohu, což je při jízdě také dost nepříjemné. (pokud vedle vás samozřejmě něsedí nějaká pěkná kolegině ) Vnitřní prostor fabie je opravdu malý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 09:46, RE: Recenze
Vládík napisał:
Souhlas, autor napsal poměrně obsáhlou a objektivní recenzi-máme ve firmě fabie /jako asi všichni/, o servisních nákladech nemám info, podvozek se mi celkem líbí, ale to je asi všechno - je to auto bez nápadu, taková tuctová plechovice. Ničím nevyniká, benzinové motory hrůza, diesely lepší-tdi známe snad všichni. Jen nechápu, jak se může ještě v dnešní době tak dobře prodávat-já bych si ji za ty prachy nekoupil ani omylem. Proti novému Fiatu GP, Toyotě Yaris atd nemá absolutně šanci!!
Ale jo,má šanci...blbejch lidí,co si neumí spočítat 1+1a koupí si
tohle,je v Čechách pořád dost
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 09:48, RE: Recenze
stenly napisał:
Ale jo,má šanci...blbejch lidí,co si neumí spočítat 1+1a koupí si
tohle,je v Čechách pořád dost
a teď už jen nějaký příspěvek od někoho,kdo fabkou jezdí 180,v průměru za 4,5 l....))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 09:56, Fabia
Tchán má Fabii 1,2 47kW a ve světě takové auto je hlavně do města pro manželku. U nás to bývá často rodinné či služební auto, které nemůže stačit. Motor stačí tak do 100 km/hod, dál je to trápení. Nevím, kde se bere ta chvála motoristických časopisů, když objektivně srovnám s Cliem (Storia)1,2 43kW, tak nevidím žádné převratné rozdíly. Fabie (47kW) trochu lépe jede, na druhou stranu zavazadelník u Clia je skladnější - bez plata do něj složím hluboký kočárek, do Fabie ne, sedadla mi taky přijdou v Cliu pohodlnější. Fabia Combi by mi jako rodinné auto také nestačila, za mne by si sedlo pouze malé dítě a to měřím pouze průměrných 178cm, navíc je úzká. Za ty peníze radši Citroen Berlingo nebo něco takového - s Berlingem jsem pár tisíc km najel a byl jsem mile překvapen.
Překvapili mne závady na tchánově Fábii kupované jako nové a jeté typicky dědkovskou jízdou - snad ještě nejel rychleji než 80 km/hod. V současnosti má najeto asi 25000 km a už po záruce mu měnili kompletní silentbloky přední nápravy, X-krát žárovky a nějakou cívku v motoru, bez které jel pouze na 2 válce.
Když to shrnu, tak za nadprůměrnou cenu koupíte průměrné auto, které ničím neohromí. Sice mne mnozí nařknou, že nejsem patriot českých značek, ale když na dálnici je snad každé druhé - třetí auto Škodovka, tak ne děkuji, nechci...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 09:57, RE: Recenze
stenly napisał:
Ale jo,má šanci...blbejch lidí,co si neumí spočítat 1+1a koupí si
tohle,je v Čechách pořád dost
A kolik má být 1+1 ? Co když někdo neměří 190 cm ,neváží 100 kg a nejezdí moc po dálnici a koupí si Fábii. To je proto hlupák, nebo něco podobně urážlivého , co básníci vymyslí ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:03, RE: Recenze
xxx napisał:
Dobrá recenze, jsou v ní vytknuty i detaily o kterych se moc nepise.
Dlouho tady nebyla takhle dobre napsana recenze...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:11, RE: Recenze
neodborník napisał:
A kolik má být 1+1 ? Co když někdo neměří 190 cm ,neváží 100 kg a nejezdí moc po dálnici a koupí si Fábii. To je proto hlupák, nebo něco podobně urážlivého , co básníci vymyslí ?
nepotrebujem auto o ktore by som sa mal bat,ze mi ho ukradnu ,koncern VW su hadam najkradnutejsie auta... je tak? skuste mi to vyvratit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:22, RE: Recenze
neodborník napisał:
A kolik má být 1+1 ? Co když někdo neměří 190 cm ,neváží 100 kg a nejezdí moc po dálnici a koupí si Fábii. To je proto hlupák, nebo něco podobně urážlivého , co básníci vymyslí ?
Hlupák to není, ať si každý koupí co chce. Počty o 1+1 znamenají to, že nejlevnější Fabia s motorem 1,2 40kW s výbavou obsahující 1 airbag stojí 250000,- Kč. 5-dveřové Punto s větší výbavou stojí 230000,- Kč, za tutéž cenu je Peugeot 206 dokonce s 1,4 motorem, Clio je za nějakých 220000,- Kč, atd. Záměrně jsem vynechal u Fabie výbavu Junior, vzal jsem to až od druhé výbavy, ať to má aspoň dekl na schránce přístrojovky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:38, super recenze
Obsáhlá, skvěle napsaná recenze. S některými postřehy samozřejmě nesouhlasím (1.4 MPI kombi s klimou jela tachometrových 160 km/h na trase ČR-Chorvatsko celkem ochotně, rovněž i další výtky), ale co člověk to názor, že. Takže super!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:39, recenze
Pěkná objektivně pojatá recenze, dík za ni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 11:06, Fabia
Veľmi dobrá a pravdivá recenzia. Aj z môjho pohľadu je Fábia presné taká. Ja sa len teším na to, keď si to Fábiaci všimnú a začnú sem trepať nezmysli typu :"Jede to velice dobře" "žere to jen 5L" "Je to hodne prostorné auto"......
S tým, súhlasím taktiež, že väčšina majiteľov predtým vlastnila nejakú super Feliciu, Favorita či 120 a kúpili si hneď potom novú Fábiu. Je jasné, že sa im Fábia zdala ako super perfektný koráb. Niektorý dokonca predajú svoju staršiu Fabiu a kupia zase novu! Podobne to je aj s Octáviou. Bohužial takých ľudí je na Sk aj CZ mnoho, čo nad inou značkou ani nepremýšlajú. A to je ich "škoda"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 12:16, Zase plno radilů a chytrolínů
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen to, že známý mechanik pracující u Peugeotu si pochvaloval 206 pro jejich kazivost . Taky tvrdil, že by Peugeoty nikomu nedoporučoval. Takže si vyberte, srovnejte náhradní díly a ceníky nových vozů. Mám najeto s 1,4MPI přes 200tis.km a jsem spokojen, spotřeba do 6l. Záleží jak kdo si umí auta vážit. Znám lidi, kteří umí auto zrušit i za rok a pneu mění po 16 000 km. Takovým stačí bohatě i 1,2l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 12:40, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Lukáš napisał:
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen t...
Nejsem radil ani chytrolín, ale v něčem si odporuješ... Chalupáři s kloboukem, jízdou uprostřed (max 60 km/h mimoměsto) těžko ocení a využijou podvozek fabie (to je tak jediné, co má lepší než třeba ta 206). Denně vidím, jak fofršofér jede po rovině normál, zatáčky krokem (i kdyby měl podvozek sebelepší). Peugeoty provozuju 4 ks (dodávky a osobní), servis srovnatelný se Škodou (četnost i náklady). Článek je fakt dobrý a hlavně objektivní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 13:02, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Lukáš napisał:
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen t...
Ale lze srovnávat i 7 let staré auto. Tam se totiž dá srovnávat cenou. Zatímco stejně konstrukčně stará Clia, Punta, 206, za chvíli Corsa pořádně zlevnila, tak Fabia drží cenu s jejich následovníky, kteří jsou ale někde úplně jinde. Já netvrdím, že Fabia je špatné auto, já tvrdím, že je to pouze průměrné auto. A nejlepší podvozek? Ale auto netvoří pouze podvozek a drtivá většina řidičů ani nezkusí vyždímat ze svého auta maximum. Také si vzpomeňte na tehdejší motor 1,4MPI, který byl srovnatelný sotva s 1,2 konkurence. Ten už nejlepší nebyl. A nové motory HTP ve mne také vzbuzují rozpaky, točivý moment dobrý, ale ten zvuk je mi přímo odporný a bohužel je slyšet i uvnitř. Prostornost je prakticky stejná s Puntem, sedadla má Punto lepší, zavazadelník taky. Kdyby se tu Fabia prodávala pod jinou značkou, tak ani zdaleka nemůže dosahovat takových prodejních úspěchů, protože češi prostě "na ty své škodovky" slyší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 13:36, Fabie HTP - Pekáč non plus ultra :)
HTP je echt gold shit - zere jako krava a vykon ubohej, at zije Fabie "Pekáč Edition" .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 13:45, Firma, ktera koupi Fabii 1.2 htp a to jeste 190 cm...
...Firma, ktera koupi Fabii 1.2 htp a to jeste 190 cm dlouhemu cloveku asi nebude mit dobre vedeni...u nas ve firme se vzdy poradi jake auto by bylo vhodne (nove oktavky, fiesta, Toyota Land Criuser)

je to ostuda...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 15:08, RE: super recenze
Max napisał:
Obsáhlá, skvěle napsaná recenze. S některými postřehy samozřejmě nesouhlasím (1.4 MPI kombi s klimou jela tachometrových 160 km/h na trase ČR-Chorvatsko celkem ochotně, rovněž i další výtky), ale co člověk to názor, že. Takže super!
Možná že to byla 1,4 16V, ta i s 55kW jede poměrně hezky. Ale ty 44 a 50kw verze nebyly žádná sláva. Jinak díky za všechny pochvaly, ona by byla ještě spousta věcí, která by se dala napsat - snažil jsem se vybrat pro mě ty zásadní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 15:09, RE: Recenze
Fikus napisał:
Souhlasím. Jak autor popisuje místo pro pravou nohu, tak je zde i ten problém, že jakmile se vedle na sedadlo usadí spolujezdec pohodlně, tak při řazení většinou už 3,4 a zákonitě 5 rychlostního stupně se mu otíráte rukou o nohu, což je při jízdě také dost nepříjemné. (pokud vedle vás samozřejmě něsedí nějaká pěkná kolegině ) Vnitřní prostor fabie je opravdu malý.
Asi mají všechny mé kamarádky nohy příliš blízko u sebe o stehna se třu pouze známému se 130kg, zase když tam jedeme my dva tak to sedí jak přibité
reagować
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.