Pepe napisał:
Mám tomu rozumět tak, že tyčky stabilizátorů (originál) vydržely 30 tis km a ty po výměně dalších bezmála 200 tisíc? Anebo se mění každých 30 tis (jsou zahrnuty do spotř. mat.) a nepočítají se? Do rychlosti a spotřeby rejpat nebudu, buďto máte kliku, nebo jste rybář naruby.
Poprvé jsem kosti měníl asi po 10tisících s tím, že by měly vydržet víc než z prvovýroby, protože jsou prý kvalitnější.. S autem jezdí moje paní, za 4 roky 25tiskm, před měsícem se dělaly znovu. Krom toho: rozmotání svazku (ještě v záruce), výměna spínací skříňky (2týdny po záruce, ale ve škodovce byli natolik slušní, že to dali na záruku jinýho auta), výměna navíječe levého předního pásu (v záruce), výměna centrálu v l.př. dveřích (občas se auto nezamčelo, občas nešel otevřít kufr - 4500,-Kč!), přetmelení všech dveří (po průměrném dešti letos na jaře, v autě před zadním sedadlem 2-4litry vody - 1600,- ve škodovce o tom prý vědí a stává se to i u úplně nových fábií), no a teď začal na třetí a čtvrtý stupeň krásně drnčet ventilátor tak, že se třese celá palubka i přesto, že jsem nechal preventivně před létem vyměnit pilový filtr a auto má standardní péči jako při normálním průběhu km (oleje, filtry, už jsem nechal i vyměnit svíčky..)
Přesto si ale opravdu pořád myslím, že fabia není špatné auto..(atd jak jsem psal o 2 příspěvky víš), najezdím s oktávií elegance1,9tdi I. r.v.04 padesát tisíc ročně a kromě kotoučů se na ní nic nedělalo. Když ale občas (2krát do měsíce, když jedu auto mýt a voskovat), sednu do fábie, připadám si opravdu jako v o třídu lepším autě - podvozek, odhlučnění, řízení (volant - malý kožený paket), brzdy (musí být ale s abs, u starších holých fábií jsou brzdy hrozné), tuhost karoserie... Je možná pravda, že kdybych s fábií najezdil ročně totéž co s oktávií, asi bych mluvil stejně jak vy (těžko říct??). Proto taky hodně přemýšlím, jestli ji radši prodat..Navíc se mi fabie v kombiku pořád moc líbí a jsem zvědavej na novou