0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 12:49, Teplo
Energetická krize dosahuje vrcholu! Po týdnech tropických veder se zdá že tady někomu kape na maják. Myslím že autor recenze teď buďto sedí v Bohnicích a škube hlavou nebo se hurónsky baví našimi reakcemi. Nevěřím tomu že zmíněnou recenzi mohl někdo myslet vážně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 13:21, ŠOUBYZNYS
Figo napisał:
Energetická krize dosahuje vrcholu! Po týdnech tropických veder se zdá že tady někomu kape na maják. Myslím že autor recenze teď buďto sedí v Bohnicích a škube hlavou nebo se hurónsky baví našimi reakcemi. Nevěřím tomu že zmíněnou recenzi mohl někdo myslet vážně.
Fakt že je to ŠOUMEN:))))))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 13:50, RE: pan Gott
Přemek napisał:
Ano, pana Gotta poměrně často v jeho fabii potkávám, má model 1.0 Junior, takovou zelenou. Pokud tedy nejede Formanem, to si teď pořídil jako druhé auto do rodiny, když jedou i s dcerou. Taky říkal že to táhne až až, a že klimu stejně nepotřebuje, jen by ho bolelo v krku...On se vůbec teď uskrovnil. Prodal vilu v Jevanech a koupil 2+kk na Černým Mostě. Nabízeli mu i 3+1, ale chtěl něco přiměřeně k velikosti vozu. No nic....
Ne že by fabia byla propadák i když osobně bych ji nechtěl, ale autor je...
..no dlouho jsem se tak nezasmál :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 14:07, RE: pan Gott
xy napisał:
..no dlouho jsem se tak nezasmál :)
Nevim, rozdíl mezi 40 a 47 kW je vcelku velku. 47kW má mnohem tlumenější chod, méně vibruje a lépe jede. Když to naložíte, musíte se prát s řadičkou, což je vcelku příjemné, protože řadit jde opravdu lehce a skvělě. FAbii bych si koupil ne kvuli jizdnim výkonům, ale spíše kvůli tomu zbytku, podvozku, bezpečnosti, brzdám a klidu uvnitř i při jízdě na dálbici. I přez své stáří je to velice dobré malé auto. Pro rychlo jízdu se hodí 1.4 16V 74kW nebo TDI 74 kW. Taky 2.0 MPi není údajně špatnej, ale ten jsem bohužel neřídil. (údajně točí při 130 jenom 3.000 ot. :o) což je zajímavé)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 14:12, Jak je to možné
Vážený pane!!! Jak nám tady můžete vyzdvihovat fábii když nemáte jakoukoliv zkušenost s ani s jedním z jejich konkurentů - 206, punto, clio, c 3, polo atd.
Nenechte se vysmát a přemýšlejte o dostatečném výkonu při předjíždění kamionu na silnici jedoucího 70 km/hod a potřebě větší akcelerace.
Jsem zvědav jak to 40 KW z 1,1 tunou dokáže!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 14:19, :-)
PĚKNĚ PIČO, PĚKNĚ!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 15:12, TO JE DES ...
PSAT O FABII ZE JE TO BEZPECNE A POHODLNE AUTO, TO UZ MUSI MIT CLOVEK ASI NEJAKOU PORUCHU MOZKU.AUTO KTERE VAZI SOTVA 1000 KG A MA SOTVA 4 METRY NEMUZE BYT BEZPECNE. ZKUSTE SE SRAZIT TREBA S BMW 750... A "POHODLNE" TAK TO UZ JDU UPLNE DO KOLEN ... SEDACKY MALE A TVRDE JAK LAVICKA NEKDE V PARKU. KDYZ JSEM PARKRAT V TOM ODPORNEM "AUTE" JEL, BOLELA ME PRDEL I ZADA A MUSEL JSEM SEDET CASTECNE OPRENY O BOCNI DVERE, ABY MOHL RIDIC ZARADIT (MAM 130KG). PROSTE DES A HRUZA.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 15:16, RE: bez předmětu
dirk napisał:
otřesně napsaný příspěvek....páté přes deváté a nedozvěděl jsem se vlastně nic,jen to,že je to nejlepší auto světa ))))))
Souhlasím,
pán evidentně nikdy v tom autě nejel a možná ani neseděl,
bohuřel má firemní fábii 1,4 MPI a je tonaprostý des
vysoká spotřeba cca 8l,nejede a neustále rozbitá přední náprava
Ohledně hluku při jízdě -nedá se otevřít okno mimo město a navíc jinak to auto vůbec nevětrá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 15:34, RE: TO JE DES ...
PRASAK napisał:
PSAT O FABII ZE JE TO BEZPECNE A POHODLNE AUTO, TO UZ MUSI MIT CLOVEK ASI NEJAKOU PORUCHU MOZKU.AUTO KTERE VAZI SOTVA 1000 KG A MA SOTVA 4 METRY NEMUZE BYT BEZPECNE. ZKUSTE SE SRAZIT TREBA S BMW 750... A "POHODLNE" TAK TO UZ JDU UPLNE DO KOLEN ... SEDACKY MALE A TVRDE JAK LAVICKA NEKDE V PARKU. KDYZ JSEM PARKRAT V TOM ODPORNEM "AUTE" JEL, BOLELA ME PRDEL I ZADA A MUSEL JSEM SEDET CASTECNE OPRENY O BOCNI DVERE, ABY MOHL RIDIC ZARADIT (MAM 130KG). PROSTE DES A HRUZA.
Ted pominu, že je autor "recenze" bud blázen(ale rozhodně ne do aut),nebo je prostě na drogách, ale ty jsi taky trochu mimo. Nechci se tu zastávat fabek a ani nemám auto z české produkce (Primera), ale co se týče bezpečnosti tak ta je u Fabie na nejlepší úrovni, samozřejmě ve svý třídě a už jenom fakt, že takhle malej kompakt má víc jak tunu o něčem vypovídá. Pohodlí je čistě subjektivní věc, ale když si někdo se 130 kg pokouší obléct tento typ vozu, tak mu žádný takový auto nebude pohodlný. Prostě je fakt at se to někomu líbí či ne, že Fabka se ve svý našlapaný třídě neztratí a rozhodně se nemá za co stydět, spíš naopak (kromě motoru 1,2 HTP ovšem)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 15:43, RE: TO JE DES ...
PRASAK napisał:
PSAT O FABII ZE JE TO BEZPECNE A POHODLNE AUTO, TO UZ MUSI MIT CLOVEK ASI NEJAKOU PORUCHU MOZKU.AUTO KTERE VAZI SOTVA 1000 KG A MA SOTVA 4 METRY NEMUZE BYT BEZPECNE. ZKUSTE SE SRAZIT TREBA S BMW 750... A "POHODLNE" TAK TO UZ JDU UPLNE DO KOLEN ... SEDACKY MALE A TVRDE JAK LAVICKA NEKDE V PARKU. KDYZ JSEM PARKRAT V TOM ODPORNEM "AUTE" JEL, BOLELA ME PRDEL I ZADA A MUSEL JSEM SEDET CASTECNE OPRENY O BOCNI DVERE, ABY MOHL RIDIC ZARADIT (MAM 130KG). PROSTE DES A HRUZA.
No jo ale nikdo neříká, že je to auto pro peasata jako ty, pro tebe se vyrábí je H1, nebo náklaďáky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 16:58, Gott
Skutečně byl v nějakém časopise vyfocen K.Gott ve fabii, kterou údajně vlastní.
Jinak nechápu, že někdo dokáže vyplodit tolik agresivních projevů nad tímto příspěvek. Chce to trochu tolerance k názoru druhého a hlavně zůstat v klidu - prospívá to zdraví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 17:16, Růžový brýle
RP napisał:
Skutečně byl v nějakém časopise vyfocen K.Gott ve fabii, kterou údajně vlastní.
Jinak nechápu, že někdo dokáže vyplodit tolik agresivních projevů nad tímto příspěvek. Chce to trochu tolerance k názoru druhého a hlavně zůstat v klidu - prospívá to zdraví.
Kdyby hloupost nadnášela tak autor recenze je už někde ve stratosféře.Pěkně ho zmasírovali v tom autosalonu:"A jak to jede?Pane,ten motor je zázrak techniky,jede jako ďas.Tak já to teda beru."
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 18:17, Kája Good
Všichni jste úplně mimo s chudákem Kájou. On si šel jenom takhle koupit půlku chleba, tři rohliky, butylku másla, litřík mléka a dva láhváče a místo do obchodu zabloudil do autosalonu, zeptal se kde mají nákupní košík, oni mu řekli že tady, tam stála nějaká plechová pixla, Kája vytáh šrajtofli, vybalil z ní půl mega a už si to fičel s chrchlákem do vedlejší sámošky pro nákup. No a už mu to zůstalo stát doma v garáži. Akorát neví odkud mu vypadne desetikačka za půjčení toho košíku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 19:03, RE: Kája Good
Bitchkiller napisał:
Všichni jste úplně mimo s chudákem Kájou. On si šel jenom takhle koupit půlku chleba, tři rohliky, butylku másla, litřík mléka a dva láhváče a místo do obchodu zabloudil do autosalonu, zeptal se kde mají nákupní košík, oni mu řekli že tady, tam stála nějaká plechová pixla, Kája vytáh šrajtofli, vybalil z ní půl mega a už si to fičel s chrchlákem do vedlejší sámošky pro nákup. No a už mu to zůstalo stát doma v garáži. Akorát neví odkud mu vypadne desetikačka za půjčení toho košíku.
Zdravím, koukám, že diskuze se rozproudila. jen pár praktických vlastních poznatků. Máme Fabii Combi od roku 2001, 1.4 50kw, najeto za 5 letT 227.000km, za tu dobu auto naprosto bez závad, pouze spotřeb materiál (oleje, obložení, filtry), při 30Tis kosti předních stabilizátorů (tuším asi za 2000,-kč) při 90 a 180tis kotouče, při 200tis zadní díl výfuku. Toť naprosto vše, auto bez problémů, podvozek zcela původní, včetně tlumičů, žádné vůle (ani při přejíždění kolejí apod, byť únava Tlumičů je oproti zcela nové fabii se kterou taky občas jezdím, nepatrně znát. Spotřeba dlouhodobě za 6.5 litru (50procent město), delší trasy v pohoně pod 6, ve městě kolem 7apůl. Na 1.4 je auto dost těžký, takže rozjezdy jsou dost líný, ale jak se auto rozjedu, je to v poho, jednou se tu někdo smál, když některý z uživatelů psal, že 1.4 jede 200km/h, ale věřte, ten tachometr do opradu ukazuje, byť je potřeba jen z kopce. Fabie ale znatelně proměřují, hádám (podle toho jak mi měří firemní Accord) že skutčná rychlost je tak někde kolem 170. Nová 1.2 jde líp odspodu, ale má kratší převody, točí min. o 500ot. za minutu víc při srovnatelné rychlosti a na dálnici je to trochu děs, po 140 to prostě nejede. 1.4 mi k tomuhle auto sedí líp. Takže závěrem, naprosto spolehlivé auto, combi ve své třídě s bezkonkurenčním kufrem a zy ty peníze (nejen pořizovací cena, ale i havarijní pojištění, servis. náklady atd) podle mě - v téhle kategorii samozřejmě - prostě těžko hledá konkurenci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 19:10, to zrejme nebylo mysleno vazne!
Je mi lito, ze se mezi clanky s jinak podle meho nazoru dobrou urovni a co se tyka poradny samotne vybornou urovni se muze objevit neco takoveho....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 19:15, RE: Gott
RP napisał:
Skutečně byl v nějakém časopise vyfocen K.Gott ve fabii, kterou údajně vlastní.
Jinak nechápu, že někdo dokáže vyplodit tolik agresivních projevů nad tímto příspěvek. Chce to trochu tolerance k názoru druhého a hlavně zůstat v klidu - prospívá to zdraví.
Že by kolega pacient na pokoji? On je totiž rozdíl tolerovat názor (vlastní!!!!!) a zasmát se výplachu mozku, kterým bezesporu onen pisatel prošel. Z vlastní zkušenosti: klima se zřetelně podepíše na úbytku výkonu - vyzkoušeno na oct I TDI 66 kW, oct 1,6 74 kW, P 307 1,6 80 kW a nově i P 406 2,0 97 kW. Jezdit s 40 kW a zkoušet přitom předjíždět, to je harakiri. Jinak zdravím Přemka, k tomu není už co dodat. Jak šlape Xantie?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 20:14, RE: Ježiš
Lukáš napisał:
Je to blázen, hoďte na něj sííííť..... ne ale vážně... pisatel recenze je patrně trošku mimo a nebo mu za tuhle reklamu musel někdo vysázet něco na dřevo. Ze stylu je vidět, že dělá v šoubyznisu, i když asi jenom toho, kdo dováží v tý Fabce panu Gottovi sváču. "blázen do aut" by nikdy takovouhle zhovadilost nevyplodil. Jediné co je jakž takž pravda: Fabka tak nějak zhruba jakž takž stačí.... ale většinou taky ne.
Netvrdím, že je fabia špatný auto, ale minimálně s 1,416V nebo 1,9TDI a za novou bych ty peníze už nikdy nedal-11.02/koup1.03 Attractive kombi 1,4 369tis. Když další auto, tak dva roky starou oktávii 1,9 tdi kombi, nebo C5 2,0HDI kombi (asi spíš ale tu C5 je to úžasné auto)..Ten debil ze šoubyznisu ani neví, že nejvyšší stupeň výbavy je Elegance
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 21:08, RE: Jak je to možné
Aleš napisał:
Vážený pane!!! Jak nám tady můžete vyzdvihovat fábii když nemáte jakoukoliv zkušenost s ani s jedním z jejich konkurentů - 206, punto, clio, c 3, polo atd.
Nenechte se vysmát a přemýšlejte o dostatečném výkonu při předjíždění kamionu na silnici jedoucího 70 km/hod a potřebě větší akcelerace.
Jsem zvědav jak to 40 KW z 1,1 tunou dokáže!
Aby si sa nečudoval čo dokážu tie tri valčeky keď sa naserú :))
Ináč osobne by som Golfa III ale ani II nevimenil za Fábiu. Nikdy v živote. No ale veď chlap mal už 11 áut, tak asi vie...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 21:36, RE: Kája Good
anonym napisał:
Zdravím, koukám, že diskuze se rozproudila. jen pár praktických vlastních poznatků. Máme Fabii Combi od roku 2001, 1.4 50kw, najeto za 5 letT 227.000km, za tu dobu auto naprosto bez závad, pouze spotřeb materiál (oleje, obložení, filtry), při 30Tis kosti předních stabilizátorů (tuším asi za 2000,-kč) při 90 a 180tis kotouče, při 200tis zadní díl výfuku. Toť naprosto vše, auto bez problémů, podvozek zcela původní, včetně tlumičů, žádné vůle (ani při přejíždění kolejí apod, byť únava T...
Mám tomu rozumět tak, že tyčky stabilizátorů (originál) vydržely 30 tis km a ty po výměně dalších bezmála 200 tisíc? Anebo se mění každých 30 tis (jsou zahrnuty do spotř. mat.) a nepočítají se? Do rychlosti a spotřeby rejpat nebudu, buďto máte kliku, nebo jste rybář naruby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 22:03, fabka krabka
Tak se nám lide zase a opet chytají na HTP recenze (ale uz ne tak moc). A s tim Kajou je to parada(hlavne pak ta reakce s fabii junior....). Myslim ze recenzi s HTP bylo uz vice nez dost. Sam pouzivam auto s 110k motorem +klimu=vykon tak akorat, pak nevim jestli klima ve fabii HTP funguje i pri jizde nebo se musi zastavit, ochladit a pak pokracovat v jizde bez ni ))))
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.