0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 19:52, RE: Jak co...
David napisał:
Dobrá recenze za prvé, tento motor vzhledem k objemu válců a výkonu jede velice slušně. Spotřeba je stejná jako u TDi, ikdyž s výkonem je to horší. Jezdím s tím po okreskách okolo 5l/100km. Ten výkon při 180 je velice vtipný. Těch 180 to podle tachometru udělá, ale po 10 minutách....zase naopak do 130 se HTP rozhoupe docela svižně. Nedávno sem se hrnul po Strakonický tachometrových 175km/h a palubák ukazoval 10l spotřebyotáčkyatakovali 5.400. Znám 1.4 55kw 16V a upřímněkdyž jsem s ním jezd...
Hahahaha!!!! hustej článek :o) Si myslim že Omega ještě nedorazila, tak Ascona. Mondeo 2.0 pojde líp. HTP neznám, ale takovej sráč to asi nebude, dávaj to do pola, ibizi....nevim. Má to otec a je spokojenej (před tím měl 206 1.1)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 20:09, RE: Jak co...
David napisał:
Dobrá recenze za prvé, tento motor vzhledem k objemu válců a výkonu jede velice slušně. Spotřeba je stejná jako u TDi, ikdyž s výkonem je to horší. Jezdím s tím po okreskách okolo 5l/100km. Ten výkon při 180 je velice vtipný. Těch 180 to podle tachometru udělá, ale po 10 minutách....zase naopak do 130 se HTP rozhoupe docela svižně. Nedávno sem se hrnul po Strakonický tachometrových 175km/h a palubák ukazoval 10l spotřebyotáčkyatakovali 5.400. Znám 1.4 55kw 16V a upřímněkdyž jsem s ním jezd...
Já s tebou trochu nesouhlasím, 1.4 16V 55kw je celkem velký rozdíl, měl jsem to možnost porovnat na delší cestě a HTP nestačilo (ikdyž ho chválím) a rovněž nesouhlasím, že 74 kw řve jako poděs. Určitě je tišší než HTP a má kultivovanější chod. Jen chce k životu trochu víc otáček než HTP. Podle mě je nejlepší varianta 55 kw.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 20:34, RE: Jak co...
David napisał:
Dobrá recenze za prvé, tento motor vzhledem k objemu válců a výkonu jede velice slušně. Spotřeba je stejná jako u TDi, ikdyž s výkonem je to horší. Jezdím s tím po okreskách okolo 5l/100km. Ten výkon při 180 je velice vtipný. Těch 180 to podle tachometru udělá, ale po 10 minutách....zase naopak do 130 se HTP rozhoupe docela svižně. Nedávno sem se hrnul po Strakonický tachometrových 175km/h a palubák ukazoval 10l spotřebyotáčkyatakovali 5.400. Znám 1.4 55kw 16V a upřímněkdyž jsem s ním jezd...
Čo dristaš za nezmysli. Čo sem ťaháš Omegu. Fabia 1.2 HTP je šunt a keď otvoríš lepšie oči tak zistíš,že to nie je názor len slovenských občanov ale aj Vás Čechov. Tak sa neurážaj a strč si svoju Fabku vieš kam .Keby si ju nemal tak by si bol ticho. Jasné že keď si za toho zmrda vyvalil niekoľko sto tisíc tak ťa to sere a musíš ju obhajovať a nepriznáš sám sebe že je to strašné slabé auto bez výbavy.
A veru aj 20 ročný pekáč takú Fábiu vyrobí kedykoľvek....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 21:16, dobra finta
libi se mi jak si nekteri vymysleji recenze a vybizeji slabsi povahy k boji majitelu HTP vs. jinych aut. Zkuste nekdo napsat tak skvelou recenzi treba na Fiat Cinquecento 0,9 (cca 30kW) treba se zase nekdo chytne...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 21:51, Vtipálek
Autor příspěvku je opravdu vtipálek. Na základě svých zkušeností bych rozhodně nikomu nedoporučil jakékoli kombi s obsahem motoru (v benzínu) pod 2 litry. Ti, kteří vědí o čem mluvím, se mnou určitě budou souhlasit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 23:48, RE: Vtipálek
Luboš napisał:
Autor příspěvku je opravdu vtipálek. Na základě svých zkušeností bych rozhodně nikomu nedoporučil jakékoli kombi s obsahem motoru (v benzínu) pod 2 litry. Ti, kteří vědí o čem mluvím, se mnou určitě budou souhlasit.
Jasné-ved kombi je kombi aby unieslo bud 4-5 ludi + batozinu alebo naklad pri sklopenych zadnych sedackach....a na to asi 1.2 (akakolvek nie len HTP) nebude stacit. Ja mam kombi s 1.6kou ale pri plnom nalozeni to tiez nie je ziadna sláva...tak aké je toto?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 08:11, Fabia Junior x Škoda 120L
Taky si pamatujete, jak Junior (samosřejmě s tou slabší 1.2), byl vydrcen na sprintu (400m) a posléze i v zrychlení z 0 na 100km/h, patnáct let starou škodulí co měla na tacho 150 000km ? Je to už velmi dlouho, ale tehdy to bylo myslím v autosalonu a psali to i v Světě motorů... a já se ptám ... opravdu ty 4kW navíc pro červený P z Fabky dělá takovýho dravce.? Hahaha...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 08:17, RE: Fabia Junior x Škoda 120L
Karlos napisał:
Taky si pamatujete, jak Junior (samosřejmě s tou slabší 1.2), byl vydrcen na sprintu (400m) a posléze i v zrychlení z 0 na 100km/h, patnáct let starou škodulí co měla na tacho 150 000km ? Je to už velmi dlouho, ale tehdy to bylo myslím v autosalonu a psali to i v Světě motorů... a já se ptám ... opravdu ty 4kW navíc pro červený P z Fabky dělá takovýho dravce.? Hahaha...
Tak to si opravdu nepametuju. A rozdíl není 4 kw, ale 7 kw a i krouťák. Samozřejmě, že to ale dravce nedělá, ale znát to je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 09:29, RE: Pepan
PETR napisał:
Bohužel konkurenční motory o stejném obsahu nejsou svižnější. Nedávno byl test v autotipu, testovali tam asi 5 aut o podobném obsahu a výkonu (fabia bohužel o válec méně). Fabia byla papírově slabší (výkon), točivý moment měla ale nejvyšší a všem ujela!!! A rozdíl byl dost velký, nepamatuju se přesně kolik, ale zhruba 6 vteřin v pružnosti 80-120km/h na pětku a podobné to bylo i na čtyřku. Nechci se HTP nijak zvlášť zastávat, ale oproti konkurenci to není špatný motor.
proboha co je to za nesmysl?? - s cim to porovnavali?? - vlastnim Mitsubishi SpaceStar1.3 - objem 1299cm3, vykon 63 kW!!!,kroutak 100Nm...ma to 16 ventilu ,4valce + rozumne zprevodovani(spis na mesto nez dalnicni provoz) a ROZHODNE to narozdil a 3valcoveho wartburga HTP skoda "jede" a ne jen "HUCI"!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 12:23, RE: Vtipálek
Luboš napisał:
Autor příspěvku je opravdu vtipálek. Na základě svých zkušeností bych rozhodně nikomu nedoporučil jakékoli kombi s obsahem motoru (v benzínu) pod 2 litry. Ti, kteří vědí o čem mluvím, se mnou určitě budou souhlasit.
Objem sice ničím nenahradíš, ale spíš bych to vztahoval na kobyly. Tam, kde dříve byly dvoulitry, jsou dneska 1,6 (uvidíme jak je to se životností). Prostě naložené kombi pod 100 k je brzda provozu, s tím souhlasím. Budu se opakovat, ale Škoda (fabia i octavia) je lehce nadprůměrné auto za hodně nadprůměrnou cenu. 1,2 HTP (47 kW), proč ne jako služební pro městský a příměstský provoz, ale takový kraviny jako ten článek se hned tak nenajdou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 13:12, RE: Vtipálek
Pepe napisał:
Objem sice ničím nenahradíš, ale spíš bych to vztahoval na kobyly. Tam, kde dříve byly dvoulitry, jsou dneska 1,6 (uvidíme jak je to se životností). Prostě naložené kombi pod 100 k je brzda provozu, s tím souhlasím. Budu se opakovat, ale Škoda (fabia i octavia) je lehce nadprůměrné auto za hodně nadprůměrnou cenu. 1,2 HTP (47 kW), proč ne jako služební pro městský a příměstský provoz, ale takový kraviny jako ten článek se hned tak nenajdou...
Proč za hodně nadprůměrnou cenu? Viděl jsi někdy ceníky konkurence? Cena mi nepřipadá jako nadprůměrná. Nedávno tady jeden redaktor z tipcars psal, že Fabia patří v daném segmentu k tomu nejlepšímu, tak proč by měla být levnější než konkurence?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 16:14, RE: Vtipálek
petr napisał:
Proč za hodně nadprůměrnou cenu? Viděl jsi někdy ceníky konkurence? Cena mi nepřipadá jako nadprůměrná. Nedávno tady jeden redaktor z tipcars psal, že Fabia patří v daném segmentu k tomu nejlepšímu, tak proč by měla být levnější než konkurence?
Ještě k té výbavě: mám tam všechno krom JPS (4xairbag, ESP, klima, vyhřívané sedačky, cd, atd. výbava je sice drahá a za příplatek, ale pokud tam nacpete všechno, je to vybavený lépe než konkurence, chtělo by pár airbagů navíc, ale to už zvládne nástupkyně (až 10)..a k hlučnosti - pokud je na kapotě ta debilní vystýlka, je HTP tišší než 16 V 74 kW, určitě v rozmezí 4.000 a více otáček. (dneska sem to měřil db metrem...snad možná že vyšší tóny jsou slyšitelnější) ve verzi elegance je ješte utlumena i stěna za motorem a podběhy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 16:18, RE: Vtipálek
David napisał:
Ještě k té výbavě: mám tam všechno krom JPS (4xairbag, ESP, klima, vyhřívané sedačky, cd, atd. výbava je sice drahá a za příplatek, ale pokud tam nacpete všechno, je to vybavený lépe než konkurence, chtělo by pár airbagů navíc, ale to už zvládne nástupkyně (až 10)..a k hlučnosti - pokud je na kapotě ta debilní vystýlka, je HTP tišší než 16 V 74 kW, určitě v rozmezí 4.000 a více otáček. (dneska sem to měřil db metrem...snad možná že vyšší tóny jsou slyšitelnější) ve verzi elegance je ješte utlume...
Píšu znovu: dneska představena verze 1.2 HTP 12V - 51kW....testované v IBIZE 47 kW(původní jako tato fabka) - 168 km/h, akcelerace 14.7s,a nová 51 kW 177 km/h akcelerace 13.5 s, myslim že to není vůbec špatný a po novejch pravidlech možná i lepší. 16V motor 1.4 z 55 kW zvýšen na 63kW...ten bych asi preferoval do nové fabky.....přestal bych dělat 40kW HTP a nechal bych ten 51kW HTP.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 16:25, pro Slováky
David napisał:
Píšu znovu: dneska představena verze 1.2 HTP 12V - 51kW....testované v IBIZE 47 kW(původní jako tato fabka) - 168 km/h, akcelerace 14.7s,a nová 51 kW 177 km/h akcelerace 13.5 s, myslim že to není vůbec špatný a po novejch pravidlech možná i lepší. 16V motor 1.4 z 55 kW zvýšen na 63kW...ten bych asi preferoval do nové fabky.....přestal bych dělat 40kW HTP a nechal bych ten 51kW HTP.....
Děláte ještě TAZ 1203?? :o) :o) Přece nejde o to jestli to jede 140 nebo 240, kdo jezdí v ČR 240 je kokot. HTP jede dobře, určitě lépe než felda 1.3, poznal sem to v praze na spojce. 50 kw felda od 110 skoro nemá ochotu jet, kdežto HTP 12V se tak chová až od 130 a do 130 je opravdu vzhledem k obsahu a výkonu v pohodě. Melte co chcete, taky máme tuhle fabku v rodině, sám mam Focuse 1.8 16V, ano, jede líp, ale jezdit víc jak 160 je u nas sebevražda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 17:48, RE: Vtipálek
petr napisał:
Proč za hodně nadprůměrnou cenu? Viděl jsi někdy ceníky konkurence? Cena mi nepřipadá jako nadprůměrná. Nedávno tady jeden redaktor z tipcars psal, že Fabia patří v daném segmentu k tomu nejlepšímu, tak proč by měla být levnější než konkurence?
Cena je vždy taková, jakou je kdo ochoten dát. Jelikož se Škoda dobře prodává, není třeba se cenově podbízet. S tím souhlasím. Jiná věc je, co kdo o daném autě píše (není to třeba PR?), další věc je setrvačnost mnoha Čechů, a neposlední taky základní výbava... To, co bývá u ostatních automobilek již léta standard, je pořád hlavně u fabie za příplatek... Ceníky sleduji, v autech jezdím (i v té fabii), takže klídek. Prostě šicí stroj s klima a všemi "nadstandartními" věcmi je podle mě zvrácenost. To bych radši přišetřil, oželel klidně tu klimu a koupil oktávku s MOTOREM. Pa
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 18:10, RE: Vtipálek
Pepe napisał:
Cena je vždy taková, jakou je kdo ochoten dát. Jelikož se Škoda dobře prodává, není třeba se cenově podbízet. S tím souhlasím. Jiná věc je, co kdo o daném autě píše (není to třeba PR?), další věc je setrvačnost mnoha Čechů, a neposlední taky základní výbava... To, co bývá u ostatních automobilek již léta standard, je pořád hlavně u fabie za příplatek... Ceníky sleduji, v autech jezdím (i v té fabii), takže klídek. Prostě šicí stroj s klima a všemi "nadstandartními" věcmi je podle mě zvrácenost. ...
Ono totiž nesmíš přihazovat výbavu do základu ,ale vzít vyšší verzi, tam to vychází velice dobře. Teď by mě ale zájimalo, co je u ostatních automobilek léta standart a u fabie za příplatek?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 22:14, pre Petra
petr napisał:
Ono totiž nesmíš přihazovat výbavu do základu ,ale vzít vyšší verzi, tam to vychází velice dobře. Teď by mě ale zájimalo, co je u ostatních automobilek léta standart a u fabie za příplatek?
Ja čakám na to číslo Autotipu, kde Fábia porazila ostatné autá v zrýchleni z 80 na 120 o 6 sekund...Čakám len či sa dočkám.
Alebo radšej mi napíš aké auta zrovnávali. To mi bude stačiť.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.06.2006 23:49, sranda
Vidím, že toto diskusné fórum asi nemá konca ... Nikde nie je tolko príspevkov ako keď sa napíše niečo o škodovke. Vždy sa dá na tom dobre zabaviť, je to zaujímavé čítanie. Taktiež sa takmer vždy dozviem, že keďže som Slovák tak ešte žijem na strome a jazdím na "tisícdvestotrojke" (TAZ :) Posledným mojím postrehom je, že takmer vždy sú ale nad takýmto (v tomto prípade menšim) flamewarom popísané v recenzii absolútne chujoviny a ludia sa dajú nachytať jedna radosť.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 07:55, RE: pre Petra
Kolega zo Slovenska napisał:
Ja čakám na to číslo Autotipu, kde Fábia porazila ostatné autá v zrýchleni z 80 na 120 o 6 sekund...Čakám len či sa dočkám.
Alebo radšej mi napíš aké auta zrovnávali. To mi bude stačiť.
Já na to nezapoměl, neboj. Psal jsem, že buď ve středu nebo v pondělí. Najdu to a napíšu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 13:13, RE: Pepan
ZASE napisał:
Nechápu všechny ty vaše zbytečné příspěvky, jako že HTP je na hovno, líné atd.... Vždyť vám to nikdo nenutí, je přece vždycky na člověkovi co si vybere, jaké má priority atd. Pochybuju že někde Škoda a.s. v reklamních materiálech píše, že HTP je na dálkové jízdy, pro ty jsou v nabídce přeci jiné motory. A to je i případ Roomstera. Existují lidé, který motor bude stačit, protože se pohybují převážně po městě nebo na víkendové návštěvy za rodinou v blízké obci, pro ty je HTP. Pro závodníky (kterýc...
dvojka benzin ve fabii pro závodníky??hahaha....ses posral??
reagować
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.