0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 13:19, RE: Pepan
Martin napisał:
Ja myslim, ze lidi ani tak nehani to že to je HTP, ale že všichni pisou ze jejhich HTP predjede 2,0, ze to jede 180, ze to jde za plynem i pri vysokych rychlostech. Me osobne HTP bohate staci. Jsem zvyklej jezdit na skode 120 a proti ni je fabia htp sviznejsi. V rodine mame TOLEDO TDI a to je taky o nicem jinem. Ale podle toho jak vsichni o svem HTP pisi tak je to lepsi nez jakykoliv motor. Vim ze lidem staci kdyz to jede a nic proti nim nemam, je hodne lidi co to vyuzivaji po meste a na svatec...
Presne tak, nech si každý kúpi čo chce. Ale nech potom nevypisuje bláboly že motor určený skôr do mesta a prímestské jazdenie podáva výkony aké evidentne nepodáva. Skôr za tým vidím človeka čo investoval 5 korún do najlacnejšej (aj ked 12V verzia nie je najlacnejsia) verzie a chce sa tu pred všetkými vystatovať že urobil skvelý obchod a jeho auto zvláda všetko čo tie drahšie a tým pádom tí čo si kúpili napr. 2-liter vyhodili peniaze zbytočne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 14:09, Co to je?
Zase provokace....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 14:21, RE: Pepan
meč katanu napisał:
Presne tak, nech si každý kúpi čo chce. Ale nech potom nevypisuje bláboly že motor určený skôr do mesta a prímestské jazdenie podáva výkony aké evidentne nepodáva. Skôr za tým vidím človeka čo investoval 5 korún do najlacnejšej (aj ked 12V verzia nie je najlacnejsia) verzie a chce sa tu pred všetkými vystatovať že urobil skvelý obchod a jeho auto zvláda všetko čo tie drahšie a tým pádom tí čo si kúpili napr. 2-liter vyhodili peniaze zbytočne.
Já jsem měl toto auto půjčené na jízdu z autobazaru domů kde si majitelka koupila ojetou astru 1.4 a můžu říct že jsem jí do kopců vůbec nestačil.nejhorší přišlo když jsem chtěl předjet autobus který jel asi 100km/h-připadlo mě že ho snad ani nepředjedu nebo až za strašně dlouho-motor řval a zrychlení nikde-tak jsem to raději vzdal a zařadil se zpět.takže o bezpečném ježdění s tímto motorem se nedá vůbec mluvit.Myslím že jakýkoli 4válec o stejném objemu u konkurence by byl svižnější
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 14:35,
lepší jezdit v HTP než ve š120.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 14:39, RE: Pepan
ZASE napisał:
Nechápu všechny ty vaše zbytečné příspěvky, jako že HTP je na hovno, líné atd.... Vždyť vám to nikdo nenutí, je přece vždycky na člověkovi co si vybere, jaké má priority atd. Pochybuju že někde Škoda a.s. v reklamních materiálech píše, že HTP je na dálkové jízdy, pro ty jsou v nabídce přeci jiné motory. A to je i případ Roomstera. Existují lidé, který motor bude stačit, protože se pohybují převážně po městě nebo na víkendové návštěvy za rodinou v blízké obci, pro ty je HTP. Pro závodníky (kterýc...
Pro zavodniky 1,9 TDI Zase nejaky srandista. A o tom ze by po prvnim cervenci ubyvali zavodnici by se dalo take pochybovat. Nekteri asi jo, ale prachaci v drahych karach si to stejne zaplati jako doted a budou jezdit dal. Mozna se pletu. Uvidime.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 15:20, RE: Pepan
bruno napisał:
Já jsem měl toto auto půjčené na jízdu z autobazaru domů kde si majitelka koupila ojetou astru 1.4 a můžu říct že jsem jí do kopců vůbec nestačil.nejhorší přišlo když jsem chtěl předjet autobus který jel asi 100km/h-připadlo mě že ho snad ani nepředjedu nebo až za strašně dlouho-motor řval a zrychlení nikde-tak jsem to raději vzdal a zařadil se zpět.takže o bezpečném ježdění s tímto motorem se nedá vůbec mluvit.Myslím že jakýkoli 4válec o stejném objemu u konkurence by byl svižnější
Bohužel konkurenční motory o stejném obsahu nejsou svižnější. Nedávno byl test v autotipu, testovali tam asi 5 aut o podobném obsahu a výkonu (fabia bohužel o válec méně). Fabia byla papírově slabší (výkon), točivý moment měla ale nejvyšší a všem ujela!!! A rozdíl byl dost velký, nepamatuju se přesně kolik, ale zhruba 6 vteřin v pružnosti 80-120km/h na pětku a podobné to bylo i na čtyřku. Nechci se HTP nijak zvlášť zastávat, ale oproti konkurenci to není špatný motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 15:31, RE: RS
TOM napisał:
Neslyšel jsem o tom že by byla fabia RS v benzínu a ještě v kombi,jinak si to nedokážu vysvětlit jak to může jít do 180km/h pořád pěkně za plynem to fabia zvládne jedině s motorem TDI ne?A to bych ještě doporučoval 75kw provedení aby to vše bylo tak jak autor píše.
Jenomže to TDI taky nůjde za tím plynem protože to většinou dieselum moc nechce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 16:23, pre Petra
PETR napisał:
Bohužel konkurenční motory o stejném obsahu nejsou svižnější. Nedávno byl test v autotipu, testovali tam asi 5 aut o podobném obsahu a výkonu (fabia bohužel o válec méně). Fabia byla papírově slabší (výkon), točivý moment měla ale nejvyšší a všem ujela!!! A rozdíl byl dost velký, nepamatuju se přesně kolik, ale zhruba 6 vteřin v pružnosti 80-120km/h na pětku a podobné to bylo i na čtyřku. Nechci se HTP nijak zvlášť zastávat, ale oproti konkurenci to není špatný motor.
Napíš aké auta testovali.....Chcem si nájsť ten test a overiť tých tvojích údajných 6s.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 16:24, Aprila snad uz bylo
Kolega zo Slovenska napisał:
Paráda...keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, kecikeci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci a nič viac len keci. Zamyslite sa nad sebou pán autor článku, čo ste tam napísal.
Svižná -haha, pohodlné sedadlá- haha. Treba vedieť ako s tým jazdiť- haha. Ty vole. Perfektne som sa pobavil, len tak ďalej.......Supeeeeerrrr!!!!!
P.S Dajte nám kurz ako jazdiť svižne a 180km/h s 1.2 HTP 12v 47 Kw.
Ale k...
-))) no mame par sluzebnich "fobii",ale tenhle "nazor" je fakt sila.....ona sice moc nejede ani ta 1,4ka ....ale nalozene HTP se i pres"kratsi" prevody proste NEHYBE!!! -za to RVE-))).....rikame ji "wartburg"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 16:47, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Ten kdo to napsal je pekne trapnej.
Promin,ale pro me HTP znamena Hovno To Pojede!!
Uz jsem s tim parkrat jel a hnus,vubec to nema tah!
Ani 1.4 16V ve 2 lidech vubec nejede,ale vubec!
Boze fabie jsou hnusny auta a motory v nich uplne na kokot!
Vsetko suhlasi fabia 1,2 je lenochod ja sice fabiu nemam ale isiel som z 1,4 16v 100 konikov a je to celkom svizne nehovorim ze je to bomba ale nieje to sunka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 17:51, Nadrecenze
Nic lepšího jsem tu ještě nečetl ))) Izer by to mohl hodit na Silvestra
k lepšímu na Nově.Doufám,že autor není jen nekritický vohnout-
(simply clever) ....já říkám Škoda: simply never!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 17:53, RE: Nadrecenze
stenly napisał:
Nic lepšího jsem tu ještě nečetl ))) Izer by to mohl hodit na Silvestra
k lepšímu na Nově.Doufám,že autor není jen nekritický vohnout-
(simply clever) ....já říkám Škoda: simply never!
...jo a ještě něco...dávat tempomat do takovýho "žihadla" - to se
prostě vyplatí....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:14, RE: Nadrecenze
stenly napisał:
...jo a ještě něco...dávat tempomat do takovýho "žihadla" - to se
prostě vyplatí....
Tempomat je ve verzi elegance bez příplatku. Fabií v eleganci se po faceliftu prodává hodně!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:18, pro kolegu ze SR
Kolega zo Slovenska napisał:
Napíš aké auta testovali.....Chcem si nájsť ten test a overiť tých tvojích údajných 6s.
Po tom čísle autotipu se podívám a dám vědět. Bude to buď zítra nebo v pondělí. Těch 6 vteři jsem vztahnul k nejhoršímu, ale fabia byla opravdu nejlepší (v pružnosti, ne ve zrychlení 0 -100)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:20, RE: Nadrecenze
stenly napisał:
...jo a ještě něco...dávat tempomat do takovýho "žihadla" - to se
prostě vyplatí....
A čím jezdí pan Stenly? To by mě opravdu zajímalo? Dozvíme se to? Předem děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:26, RE: Pepan
ZASE napisał:
Nechápu všechny ty vaše zbytečné příspěvky, jako že HTP je na hovno, líné atd.... Vždyť vám to nikdo nenutí, je přece vždycky na člověkovi co si vybere, jaké má priority atd. Pochybuju že někde Škoda a.s. v reklamních materiálech píše, že HTP je na dálkové jízdy, pro ty jsou v nabídce přeci jiné motory. A to je i případ Roomstera. Existují lidé, který motor bude stačit, protože se pohybují převážně po městě nebo na víkendové návštěvy za rodinou v blízké obci, pro ty je HTP. Pro závodníky (kterýc...
Co si čtu, tak tu 90% v žádné případě nehaní HTP a přesně jak tu píšou do města to je dobrá volba, ale nechápu proč nás tu oblbuje takovými bláboly typu pružnost a síla při 180 km/h???? Vždyť v takové rychlosti dochází většině aut dech a i Tdi v takové rychlosti už také mele z poslední a 2.0 s 85kW na tom jistě nebude lépe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:27, RE: Nadrecenze
anonym napisał:
A čím jezdí pan Stenly? To by mě opravdu zajímalo? Dozvíme se to? Předem děkuji
Jasně není to tajemství: Fiat Stilo 1.8 (3.dv)- rok výroby 2003 - spotřebu a dynamické vlastnosti to má asi stejné jako fabie z téhle recenze A k čemu to vlastně,pane Anonym?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:30, RE: Nadrecenze
anonym napisał:
Tempomat je ve verzi elegance bez příplatku. Fabií v eleganci se po faceliftu prodává hodně!
Jasně,že je bez příplatku....oni ho mají jistě velmi dobře započítaný ve vysoké základní ceně této verze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 18:37, RE: Nadrecenze
stenly napisał:
Jasně,že je bez příplatku....oni ho mají jistě velmi dobře započítaný ve vysoké základní ceně této verze.
Myslím si, že cena této verze není vysoká. Hlavně s ohledem na to, co obsahuje. Tam už nic nechybí.
Co se auta týče, tak motoricky na tom nejsi asi špatně, ale Fiat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 19:44, Jak co...
anonym napisał:
Myslím si, že cena této verze není vysoká. Hlavně s ohledem na to, co obsahuje. Tam už nic nechybí.
Co se auta týče, tak motoricky na tom nejsi asi špatně, ale Fiat?
Dobrá recenze za prvé, tento motor vzhledem k objemu válců a výkonu jede velice slušně. Spotřeba je stejná jako u TDi, ikdyž s výkonem je to horší. Jezdím s tím po okreskách okolo 5l/100km. Ten výkon při 180 je velice vtipný. Těch 180 to podle tachometru udělá, ale po 10 minutách....zase naopak do 130 se HTP rozhoupe docela svižně. Nedávno sem se hrnul po Strakonický tachometrových 175km/h a palubák ukazoval 10l spotřebyotáčkyatakovali 5.400. Znám 1.4 55kw 16V a upřímněkdyž jsem s ním jezdil, žádný rozdíl to nebyl....více to táhlo od 120km/h a maximálka je také větší. 100 koňová verze řve jako poděs, i felda je klidnější. Každý nadává na zvuk HTP, ale je tišší než 1.4 hlavně ve vysokých otáčkách. Pokud někdo chce fabku, a nejde mu o závodní výkony, doporučuji s klidným svědomím HTP 12V - 47 kW (slabší verzi neznám, ale bál bych se jí), rozhodně lepší, než klapající MPI, ktery jede ještě hůř a chlastá o 3l víc. Teď si oťukávám mondeo 2.0 DURATEC, je to úplně něco jiného, samozřejmě, ale nadruhou stranu náklady na provoz,ručení atd...a po nových předpisech bude HTP lidem bez detektoru radaru stacit bohatě. Taky koukám, že Slovenští občané se celkem odvážně pustili do Fabek. Pánové, s ojetou omegou 2.5 z roku 1990 za 25.000 Sk bych se raději nechlubil, chápu, že to u Vás musí vyvolávat evoluci a poprask, ale žijeme v roce 2006:) alespoň někteří. Neberte to jako urážku, spíš jako srandu. Pořád je lepší nová Fabie HTP než 20 let starej prohnilej pekáč ikdyž je to třeba 3.0 s mono vstřikem :) :) :)
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.