Petr napisał:
tady to připomíná občas debatu jednoho blbečka a 99%stáda co se přidá. Myslím si,že 50% vás "odborníků" ve Fábii 1.2 ani nejela. Co čekáte u vozítka jako je Fábiia? Motor 2,5 nabo nejlépe 3,0 šestiválec? Fabia je normální malé auto do města a to že Češi nedokážou nic pochválit je už asi normální. Přestaňte čumět do beden, udělejte si čas a svezte se někde v P206,Fabii,C3 mebi Swiftu co mají kolem 50,000km a pak řekněte co je hnus fialový. Interiérové zpracování má Roomster na 100% a i v případě ...
Souhlasim, fabia nabizi vice motoru a kdo nechce HTP at si koupi 1,4 nebo 1,6. Me jedine motory co me na VW vadi jsou asi naftaky, mylsim hlavne 1,4 TDI, meli by radsi udelat neco modernejsiho commonrail se 4mi valci a misto zastarale 1,9TDI uz taky udelat neco modrnejsiho, ale pouzitelneho i do mensich aut. Protoze 2,0TDI do fabie asi vhody neni, ale treba udelat do mensicu aut nabidku 1,6 a 1,8TDI s commonrailem, a pero vetsi auto 2,0 commonrail bylo by to perfektni. NApriklad Ford ma nabidku kompletni, ma 1,6TDCI, 1,8TDCI a 2,0TDCI a pak jeste 2,2TDCI a to jeste nektere motory ma ve 2 vykonovych verzich. Takze treba ford ma nabidku opravdu velkorysou. Ale zpatky k realite. Myslim, ze by stacily naftaky 2. nejaka 1,6 a 2,0 a oba udelat ve 2 vykonovych verzich jako PSA a bylo by to suepr. Ale pry VW chysta nejakou 1,6 commonrail, vykony by pry mela mit velkoryse. Tak se nechame prekvapit jakak bude skutecnsot. Je pravda, ze TDI bylo v dobr vzniku na vrcholu, ale pak uz nic neudelali propadli se na nejzastaralejsi naftu. Vzdyt i korejci ted maji mnohem lepsi naftaky