0
powrót
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Fabia naživo + fotogalerie!

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 14:32, RE: To je mi výbava
F1 napisał:
Aspoň, by mohli dát elektrický okýnka v tom základu místo, nějakejch předpínačů pásů a jinejch nesmyslů. Jinak nic moc, ty světla tam nějak neseděj.
ty jsi debil....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 14:52, "originální" design
někdo to tady už přirovnával k Suzuki, já bych to viděl jako Roomster se zadkem z Golfa... každopádně netroufl bych si to auto předem odsoudit, jak to tu někteří dělají, myslím, že si svoje (i spokojené) majitele najde..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 15:15, RE: Slabota
zigi napisał:
Proc tady porad meles o Puntu?
my jsme resili spotrebu ziznive HTP!!!
Zigi, nakopni svoji géčkovou astru, která je nejlepší na světě, a jeď s ní do prdele. Je mi nevhodný používat sprostá slova, ale u tebe to jinak nejde. Pořád tady budeš otravovat a prudit lidi. Tvoje kecy nikoho nezajímají, tak už to jednou pochop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fabie opět bude nejprodávanějším autem v Česku!
Mimochodem současná Fabie se mi začala líbit až po faceliftu a tahle Fabie se mi moc líbí už teď, škoda že trochu nenarostla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 15:29, RE: Slabota
Enzo napisał:
Zigi, nakopni svoji géčkovou astru, která je nejlepší na světě, a jeď s ní do prdele. Je mi nevhodný používat sprostá slova, ale u tebe to jinak nejde. Pořád tady budeš otravovat a prudit lidi. Tvoje kecy nikoho nezajímají, tak už to jednou pochop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fabie opět bude nejprodávanějším autem v Česku!
Mimochodem současná Fabie se mi začala líbit až po faceliftu a tahle Fabie se mi moc líbí už teď, škoda že trochu nenarostla.
tak tak, Zigi vodpal!!!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 16:12, RE: Pobídka !
Tonny napisał:
Ták a je to tadý, honém fšickni do salúnu a kupujté Škodulý,že jsou lepší a levnější auta,vždyť no néjni pravda to jen konkúrence mate.Tak klapky na oči a kupujté !!!!! Tak jako dycky u nás v tom našem státečku,všickni za stádem !!!! A za jakým ? To ať si každý přebere.
Není nad chytré "lidi" jako jsi ty Tonny. Kdyby jsi nebyl zabedněný, tak by jsi přišel na to, že v Němci kupují převážně německý auta, Itali italské, Francouzi francouzské a Češi české. Nedávno bylo zveřejněné, kolik se prodalo škodovek u nás a kolik v cizině... Ale přes tu tvoji dmnci jsi to asi nehledal.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 16:35, RE: Pobídka !
Jindra Berka napisał:
Není nad chytré "lidi" jako jsi ty Tonny. Kdyby jsi nebyl zabedněný, tak by jsi přišel na to, že v Němci kupují převážně německý auta, Itali italské, Francouzi francouzské a Češi české. Nedávno bylo zveřejněné, kolik se prodalo škodovek u nás a kolik v cizině... Ale přes tu tvoji dmnci jsi to asi nehledal.....
to Jindra: mno máš pravdu, já jsem čech a proto volím BMW nic jiného neni auto (tj. demnc nás baworářů). Frtulka růůůůl aneb tlustý vepřák.
A jinak škoda good auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 16:46, RE: motor 1.6
MP napisał:
Ta 1.6 je od pohledu škaredý motor. Třeba není tak špatný jak vypadá, ale na to, že to má být zatím "vrcholový" benzín, tak by mne k připlacení nepřesvědčil. Pravděpodobně je to motor SOHC. Netuším kam se ubírají nové motorové trendy, ale jinde se spíš objevují DOHC motory.

Netuší někdo, čí to je motor a pro jaká auta a kdy byl vyvinutý?
VW má motory 1,6 za poslední dobu celkem dvě. První je tzv SR s osmiventilovým rozvodem OHC a výkonem původně 100 koní, dneska třeba v 2 generaci Audi A3 cca 102 koní. Jedná se o motor z roku cca 1997-1998. Po roce 2000 začalo lidem u VW docházet, že všichni ostatní již mají 1,6 s rozvody DOHC a 4 ventily na válec (Japonci je mají už od 80 tých let)).), tak svůj původní motor přetvořily na dvouvačkový se 16 ventily. Původní SR mělo proměnnoui délku sacího potrubí, zdali to zůstalo i u 4 ventilu, nevím. Výkon 4 ventilu byl zkraje 76 kW, a dával se třeba do Golfa Mk4, Bory. V nové Fabii se může jednat o tentýž motor, ale také nemusí. Záleží na označení. U VW se totiž stává, že dva na pohled naprosto stejné motory jsou označeny úplně jinak. Zřejmě mají jiné dodavatele důležitých komponentů, jinak si to neumím vysvětlit. Když se zeptáte v servisu, určitě Vám to řeknou o jaký motor jde, zda je zcela nový, nebo pouze vylepšený ten stávající.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 16:52, RE: motor 1.6
MP napisał:
Ta 1.6 je od pohledu škaredý motor. Třeba není tak špatný jak vypadá, ale na to, že to má být zatím "vrcholový" benzín, tak by mne k připlacení nepřesvědčil. Pravděpodobně je to motor SOHC. Netuším kam se ubírají nové motorové trendy, ale jinde se spíš objevují DOHC motory.

Netuší někdo, čí to je motor a pro jaká auta a kdy byl vyvinutý?
No a ještě jsem si vzpomněl na úžasnou 1,6 DOHC 16V, která byla nabízena pro sportovní Polo GTI předchozí generace a dostalo ho také Lupo GTI. Ten měl výkon cca 120 koní a skvělou gradaci výkonu (Vrchol točivého momentu kolem 5000 ot za min). Po ukončení výroby Lupa se tento motor někam ztratil. V jiném voze koncernu VW jej nikdy nepoužily, Tak nevím.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 16:58, RE: motor 1.6
Tomáš napisał:
VW má motory 1,6 za poslední dobu celkem dvě. První je tzv SR s osmiventilovým rozvodem OHC a výkonem původně 100 koní, dneska třeba v 2 generaci Audi A3 cca 102 koní. Jedná se o motor z roku cca 1997-1998. Po roce 2000 začalo lidem u VW docházet, že všichni ostatní již mají 1,6 s rozvody DOHC a 4 ventily na válec (Japonci je mají už od 80 tých let)).), tak svůj původní motor přetvořily na dvouvačkový se 16 ventily. Původní SR mělo proměnnoui délku sacího potrubí, zdali to zůstalo i u 4 venti...
Co je to za blábol,na rozdíl od nás kde je 70% trhu škodovky,venku jezdí většinou všehochuť,je sice pravda,že ve francii jezdí více reaultů atd..,v itálii více fiatů,ale není to tak hrozný jak u nás!!Nevím co máte pořád s hrdostí na českou značku,když to patří němcům, a ti nám stejně nechají dělat jenom ty nebožky co jsou na trhu!!!Nový diesel pro škodovku,který nebude zastaralý stejně bude až tehdy když bude svět zase jinde!!!Takže si škodovkáři užívejte tříválců dosita!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 17:25, RE: Slabota
anonym napisał:
Nevim, jestli motory HTP vymyslel nejaky ubozak. Jsou to vubec nejlepsi motory do objemu 1299 který se vubec delaji. (viz test pruznosti na IV. stupen z 80 do 120.....tam HTP hodnotili jako nejpruznejsi. Byli lepsi o 7-9s). Jinak mě nová Fabka ani nenadchla, ani nezarazila. Kdyz po felde prisla fabia, bylo to neco, tady nevim nevim....libi se me interier a vyplne dveri. Bezpecnost taky bude nejspi 5*****, zevnejsek je krok dopredu, ze vypada moderne, ale bocni profil me nejak nesedi. To, že nech...
HTP možno nie je zlý, aj ta pružnosť by ušla, no určite nie je najlepší pre jazdu. Viem, dokáže ísť za 5,5 litra, ale to mosí spolujazdec držať otáčkomer na kolenách a vykrikovať úpovely typu dosť a ešte. Má totiž malý rozsah otáčok, kde je málo hladný. Ten motor totiž dokáže ísť pri malej smole a nepozornosti i za 9 litrov... A čo sa týka interiéru, každý chce iné.Mne je n apríklad úplne jedno, či je štrbina široká 3mm alebo 5mm, pre mńa je dôležitejšie, aby som trebárs rukavice nemusel držať za jazdy v zuboch, alebo ich lepiť na prístrojovku žuvačkou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 17:46, RE: Slabota
zigi napisał:
Proc tady porad meles o Puntu?
my jsme resili spotrebu ziznive HTP!!!
Punto tady resim proto, protoze mam temer identickou spotrebu s kamosem co ma HTP v silnejsi verzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 19:54, RE: Fabia
Martin napisał:
Punto tady resim proto, protoze mam temer identickou spotrebu s kamosem co ma HTP v silnejsi verzi.
To auto mi absolutně nic neříká a porovnávat to se Sviftem je docela silný kafe. Nový Svift je koukavé sportovně vyhlížející auto. Co se týče motoru HTP, tak nevím v čem je vyjímečný. Jezdí za stejnou spotřebu, jako motor v mém autě s obsahem 2.0i s výkonem 100kw. Rozdíl je jen v zákonném pojištění a v tom, že to moje auto jede. S Fabií jsem jezil 2 roky a na 6l/100km, jsem se musel hodně snažit. Jinak proti gustu žádnej dišputát.Kdo ji chce, nechť si poslouží, ale díky já nebudu )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 19:56, RE: Fabia
Šakal napisał:
To auto mi absolutně nic neříká a porovnávat to se Sviftem je docela silný kafe. Nový Svift je koukavé sportovně vyhlížející auto. Co se týče motoru HTP, tak nevím v čem je vyjímečný. Jezdí za stejnou spotřebu, jako motor v mém autě s obsahem 2.0i s výkonem 100kw. Rozdíl je jen v zákonném pojištění a v tom, že to moje auto jede. S Fabií jsem jezil 2 roky a na 6l/100km, jsem se musel hodně snažit. Jinak proti gustu žádnej dišputát.Kdo ji chce, nechť si poslouží, ale díky já nebudu )
Ten člověk má pravdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 21:18, RE: To je mi výbava
kwitecko napisał:
ty jsi debil....
Pro vědmu Kwitka Audi A8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 21:19, RE: Slabota
edmund napisał:
1,2 HTP spotřeba do 6l ( normální jeřdění od 80-130 km/h ). netuším, kde jsi přišel na svých 8. Ale jsem ochoten tomu věřit, pokud je řidič vyznavač rychlého ježdění. Ale na to jaksi nejsou maloobjemové motory určeny a logicky pak berou více, než by bylo žádáno.
Po najetí cca 100 tisíc km s Fábií Kombi 1.2/47kW musím konstatovat průměrná spotřeba kolem 8/100 není nic mimořádného, průměr na dálnici v klidu za 10-12/100. Dá se jezdit i pod 6/100, ale musí se pořád myslet na to, že jedu na spotřebu a maximálka je v tomhle případě pod 100km/h.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 22:38, RE: Slabota
kominik napisał:
Po najetí cca 100 tisíc km s Fábií Kombi 1.2/47kW musím konstatovat průměrná spotřeba kolem 8/100 není nic mimořádného, průměr na dálnici v klidu za 10-12/100. Dá se jezdit i pod 6/100, ale musí se pořád myslet na to, že jedu na spotřebu a maximálka je v tomhle případě pod 100km/h.
Docela me prekvapujete s tou spotrebou HTP, chtle jsem ho koupit misto toho punta, ale jelikzo byla vabia s HTP tak draha ta jsem sel do punta. Mysle jsem si, ze punto bude mit vyssi sptrebu diky valci navic, ale nakonec jsem stastny ze mam 4valec kdyz vidim tu spotrebu kterou vsichni uvadite u HTP to u punta opravdu neznam. Je to 8V takze maximalni tocivy moment mam ve 2500 otackach, takze neni treba zadne vytaceni, proste jezdite okolo 2 tis otacek a motor to zvalda, kopec nesmi klesnout pod 2500 to se pak musi podradit, ale okolo 2500 jede orpavdu na svuj obsah celkem dobre. Zadny zavodnik, ale jelikzo jedim sam, max ve dvou s pritelkyni tak pro me idealne dostacujici motor. Chtel jsem 1,8 130 koni ktera je v puntu taky, ale ta byla drazsi a povinne ruceni a spotreba o neco vyssi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 23:59, RE: new fabia
zigi napisał:
To mas fuk, ve vsem byla lepsi nez ta nase))
zigi pravil: To mas fuk, ve vsem byla lepsi nez ta nase))

-------> bys v tý době prosil a plakal abys ji mohl leštit před panelákem....

Tomáš má dobrý přehled a neplácá ptákoviny. Dík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 06:12, RE: Slabota
Martin napisał:
Docela me prekvapujete s tou spotrebou HTP, chtle jsem ho koupit misto toho punta, ale jelikzo byla vabia s HTP tak draha ta jsem sel do punta. Mysle jsem si, ze punto bude mit vyssi sptrebu diky valci navic, ale nakonec jsem stastny ze mam 4valec kdyz vidim tu spotrebu kterou vsichni uvadite u HTP to u punta opravdu neznam. Je to 8V takze maximalni tocivy moment mam ve 2500 otackach, takze neni treba zadne vytaceni, proste jezdite okolo 2 tis otacek a motor to zvalda, kopec nesmi klesnout pod 2...
KOnecne si pochopil, HTP zere jak tank!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 06:13, RE: new fabia
MP napisał:
zigi pravil: To mas fuk, ve vsem byla lepsi nez ta nase))

-------> bys v tý době prosil a plakal abys ji mohl leštit před panelákem....

Tomáš má dobrý přehled a neplácá ptákoviny. Dík
Jo lestil bych ji, ale kolo by mi upadlo nekde za jizdy,ne?uz se mi to stalo 2x pred par lety.Dekuji, ale šáde ani zadarmo!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 08:08, RE: Pobídka !
Jindra Berka napisał:
Není nad chytré "lidi" jako jsi ty Tonny. Kdyby jsi nebyl zabedněný, tak by jsi přišel na to, že v Němci kupují převážně německý auta, Itali italské, Francouzi francouzské a Češi české. Nedávno bylo zveřejněné, kolik se prodalo škodovek u nás a kolik v cizině... Ale přes tu tvoji dmnci jsi to asi nehledal.....
Tož Berko teď jsi mě dostal,úplně jsem se z Tebe rozklepal,alee jedno Ti přece napíšu,běž,kup si tu Skchódu a nenadávej nikomu do dementů,já jsem Tobě ani nikomu dalšímu taky nenadával,jestli si potřebuješ léčit EGO tak běž do bufetu na nádraží mezi Sobě rovné.Sice nejsem žádný vyznavač Škodovek,ale až vyrobí Fábii aspoň v takové kvalitě jako je nová Octavie tak možná o ní začnu přemýšlet,pro mě je to zatím pořád jen auto,které si kupují lidi ze zvyku,že je české a že se jim nechce přemýšlet a srovnávat auta při nákupu.Jesli jsou tak bohatí,že si můžou kupovat "LEVNÉ"věci,tak ať v tom klidně všichni pokračují.Tak a teď jsem zase zvědavý koho jsem naštval.
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.