anonym napisał:
pokud ses oto zajímal podrobněji,tak jsi jistě zjistil,že nebyl problém v brzdové soustavě,ale že byla zvolená nevhodná alu kola vzhledem k počasí.
o a co jako ?! Byly tam origo kola z fabriky (neříkám žádné čínské plagiáty burzy) a nebylo to ončo. Tak jak to navrhli a odzkoušeli?! No?! Teď machruj!!! Velkej prd udělali a je jedno zda je to značka ta nebo ona (aby se neřeklo že ryju do Škody). "Nevhodně zvolená kola k počasí " tak hlavně aby ty jsis je zvolil vhodně
To jako když si na zimu nedám plecháče tak si mám rozbít pusu? (a nebo přejet někoho z tvých blízkých) Má to fungovat za všech okolností. Mi je jedno zda je divný disk, ráfek, hlava kola nebo brzda, výsledek je selhání tak jako tak. Netestovalo se to při žádném teplotním, prašném ani jiném extrému ani po 600tkm provozu. Raději zmlknu, uznám že jsem něco vyrobil blbě a dělám to jinak. A ne že pouštím obranné zcela zcestné výmluvy typu novinář neuměl jezdit, bylo trochu pod nulou nebo že byly lité kola. I kdyby byly třeba hranaté kola, brzdit to musí. ...Že praskaly žárovky když v Autopalu / Automotive lightning (nevím kdo dělal světla pro F I) blbě udělají odvod tepla, no myslím si svoje, ale dobře. Ale brzdy, ty musí fungovat na tuty! Že ze sebe děláš blbce a nepaceného testovacího jezdce je tvůj problém. Jako stane se, ale jen blbec chybu nepřizná a nenapraví. Ale dobrej marketing to jistí, pak tu zas bude někdo srovnávat Mondeo II a Oktávku I jako sobě rovné
))