0
powrót
 

diskuze k tématu: Nová Fabia Combi - v čem je lepší? (nové fotografie + informace)

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:13, RE: Konkurence
edmund napisał:
Neznám, pravda, ale opravdu po tom, co jsem si zkusil korejce o třídu jinde, bych byl opravdu překvapen, kdyby tam byl takový kvalitativní skok, aby se jen přiblížil i obyčejné Škodovce. Ceed bude mít své kupce. Budou to ti, co chtějí za cenu Fábie velikost o třídu vyšší, ale rozhodně nezaměňujme velikost s kvalitou. Prostě to bude klasické: něco za něco.
http://magazin.auto.cz/testy/kia-ceed-1-6-crdi-spatne-zpravy-pro-konkurenci.html
a
http://auto.idnes.cz/evropa-porazena-slovenska-kia-cee-d-v-testu-fkp-/auto_testy.asp?c=A061211_113729_auto_testy_fdv

osobně se domnívám, že za tu cenu je to přesně odpovídající auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:26, RE: na vysvětlenou
donald napisał:
Protože už mám druhého korejce, musím se jich trochu zastat. Na elantře CRDi jsem si nevšiml lacinosti provedení jak co se týče použitých materiálů tak dílenského zpracování. Nic nerezne, nedrnčí, vše lícuje jak má. Na dvou motorech CRDi (2 l a 1,5 l Acennt 3V) je skoro sto tisíc km dohromady a fungují bez poruchy. Jediná závada - 2 žhaviče japonské zn. NGK odešly. Pokud chcete znát profesionální názor, na tomto webu si přečtete poradnu M. Vaculíka. Elantra je poctivě udělané auto se slušnými p...
pan Vacuulík je protikoncernový extrémista.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:36, RE: na vysvětlenou
donald napisał:
Protože už mám druhého korejce, musím se jich trochu zastat. Na elantře CRDi jsem si nevšiml lacinosti provedení jak co se týče použitých materiálů tak dílenského zpracování. Nic nerezne, nedrnčí, vše lícuje jak má. Na dvou motorech CRDi (2 l a 1,5 l Acennt 3V) je skoro sto tisíc km dohromady a fungují bez poruchy. Jediná závada - 2 žhaviče japonské zn. NGK odešly. Pokud chcete znát profesionální názor, na tomto webu si přečtete poradnu M. Vaculíka. Elantra je poctivě udělané auto se slušnými p...
Bez urážky nebo podceňování: možná opravdu jen nevšiml. Já hrubě před půl rokem srovnával nejrůznější auta. Samozřejmě mne také přitahovala možnost ušetřit nebo si více polepšit, ale třeba jsem zhýčkaný a nafoukaný, ale s korejskými jsem byl rychle hotov. Podobně rychlý proces si prodělala ještě jedna francouzská automobilka a pak se teprve vážně vybíralo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:36, RE: na vysvětlenou
edmund napisał:
pan Vacuulík je protikoncernový extrémista.
Smrt koncernu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:41, šířka Fabie
Jediné co mi na nové fabii vadí je její šířka. Nová je vyšší než stará, tak ta šířka ještě víc vynikne. Co je platné, hdyž u Roomsteru jsou vzadu tři samostatné sedadla (spíš mini sedátka), když to auto je strašně úzké. Dalším kamenem úrazu jsou líné, žíznivé a udejchané motory. Zkuste se třeba projet Hyundaiem Getz s motorem 1,3 a pak se svezte Fábií ...a hned budete vědět, o čem mluvím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 11:42, RE: na vysvětlenou
anonym napisał:
Smrt koncernu!
pokud žijete v Čechách, pak vězte, že by splnění Vašeho příní mělo pro Vás i všechny ostatní doslova katastrofální důsledky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 12:02, RE: na vysvětlenou
anonym napisał:
Smrt koncernu!

Pro dokreslení kvality vozu Kia Sorento vám mohu říct, že tyto vozy používá policie v Kosovu (dar OSN) a tam jsou takové podmínky, že tam vydrží jem MB 124 a VWII. Kia Sorento je držák a viděl jsem ho ve fakt drsných podmínkách. Bavili jsme se s Policajtama, jak jsou s těmi vozy spokojeni a říkali, že je to skoro stejné svezení, jako s Toyotou Land Cruiser, takže pohoda. Myslím, že tady píší dva známí odpůrci všeho Korejského a Japonského, ale nenechte se jimi ovlivnit a fakt si tuto značku vyzkoušejte sami, budete překvapeni! Co se týče interiéru a ovládačů, tak to co předvedla Octavie I se mi taky vůbec nelíbí a přijde mi to laciné a spoustě lidí se to dokonce líbilo) POP
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 12:26, RE: na vysvětlenou
edmund napisał:
pokud žijete v Čechách, pak vězte, že by splnění Vašeho příní mělo pro Vás i všechny ostatní doslova katastrofální důsledky.
Zkrachovaly by totiž prakticky všechny ubytovny, kde přespávají zahr. dělníci, kteří pracují u firem dodávající komponenty pro Š Auto... No a pro těch pár Čechů by se potom určitě našlo místo u ostatních "domácích" automobilek... Prosím tě, prober se, nebo holt běž vystřídat prof. Švejnara na Michigenskou univerzitu. Pro doplnění - osobně se mi Fab II líbí víc než I, až mi doslouží služ 306 tak bych se jí nebránil, pro rodinu to ale nebude....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 12:31, RE: na vysvětlenou
Pepe napisał:
Zkrachovaly by totiž prakticky všechny ubytovny, kde přespávají zahr. dělníci, kteří pracují u firem dodávající komponenty pro Š Auto... No a pro těch pár Čechů by se potom určitě našlo místo u ostatních "domácích" automobilek... Prosím tě, prober se, nebo holt běž vystřídat prof. Švejnara na Michigenskou univerzitu. Pro doplnění - osobně se mi Fab II líbí víc než I, až mi doslouží služ 306 tak bych se jí nebránil, pro rodinu to ale nebude....
No zkrachovalo by toho daleko víc. Je tady u nás spousta firem existenčně na Škodě závislých. Stále, a může se nám to i nelíbit, jde o největší podnik v ČR, který živí dalších několik desítek firem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 12:55, RE: Nelíbí
anonym napisał:
Náhodou mně nová Fabia nenudí. Zatím jsem se pokaždé polekal, když ji uvidím. Je taková moc krabicoidní a předek strašně připomíná Mazdu před 15 lety.Nový Swift je trochu podobně ošklivý, ale ten je aspoň rozměrově úměrný do všech stran. Jo a ještě tenhle kombík vypadá líp než ta krátká, jenom u něj ještě víc vynikne, jak je to úzké.
Děkuji, nechci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 13:03, RE: Netuším
edmund napisał:
jak tady může někdo vydávat korejce za konkurenci takřka jakékoli automobilce. Mohu tedy hodnotit hlavně Sorento a Santa Fe, ale vzhledem k tomu, že patří mezi ty dražší korejce tak u levnějších to bude ještě horší. Ovladače na úrovni mezi Favoritem a Felicií ( bez nadsázky ), zpracování děs, plechy že je zmuchlá i průvan, světla jak Jawa 21 Pionýr atd. Škodovka má daleko do dokonalosti, ale neurážejte ji srovnáváním s korejci.
No ovladace ve felicii byt velke a giganticke, ovsem lepe zpracovane. Mám tu čest s Felinou z roku 2001 a po strance dilenskeho zpracovani je na tom lepe nez sonata posledni generace. Korejci ano - konkuruji cenou, a tim ze jsou vetsi. Vyssi trida auta - polemika. Vyssi tridu urcuje predevsim komfort svezeni, vybava, rozmery. Ne POUZE rozmery. Take byste mohli napsat ze ceed je rovnopravny konkurent focuse2. rozmerove mozna. Cenou nikoliv diky dlouhodobe akci forda je to cenove jedno, 379.000.- 1.6 16Vs klimou a tempomatem.....dalsi stranka jako odhlucneni, brzdy, podvozek, rizeni, razeni, dilenske zpracovani a design, popr. znacka stavi focuse na etalonovou spicku treidu, mezitim ceed se vali vzadu u logana a thalie. Kdyz se ¨¨m se jednou prochazel kolem vystavene kie ve sparu, slysel jsem jednoho pána - hamba by me fackovala v tom jezdit. Nevim co mel za auto, ale je i muj nazor. Kupovat korejska auta, kdyz neni treba. Holt sme chudy narod bez sebevedomi a hrdosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 13:22, RE: na vysvětlenou
anonym napisał:

Pro dokreslení kvality vozu Kia Sorento vám mohu říct, že tyto vozy používá policie v Kosovu (dar OSN) a tam jsou takové podmínky, že tam vydrží jem MB 124 a VWII. Kia Sorento je držák a viděl jsem ho ve fakt drsných podmínkách. Bavili jsme se s Policajtama, jak jsou s těmi vozy spokojeni a říkali, že je to skoro stejné svezení, jako s Toyotou Land Cruiser, takže pohoda. Myslím, že tady píší dva známí odpůrci všeho Korejského a Japonského, ale nenechte se jimi ovlivnit a fakt si tuto znač...
no dar OSN, je to levny, nic vic k tomu nelze dodat, politika, uplatek, setreni....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 13:28, škoda
velmi nudné auto, bez výrazu, bez osobitých prvků, přední část je navržena dle starých linií, ze zadní části jdou až nagativní emoce.

nuda a zase nuda,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 13:31, RE: Konkurence
Borik2 napisał:
A další věc - konkurence Fábie je velmi silná - např, Kia Ce´ed (SportyWagon), Hyundai I30.....oproti Fábii s 1,2 HTP jsou to nesrovnatelně svěží auta s výkonnými motory. Rozumný člověk si myslím vybere celkem rychle...
jen si kupte korejce,máme v rodině Accenta rv.2004 a ta kvalita pořád ještě není,tam kde by měla být,mimo jiné jsou už problémy s korozí,přelakována přední kapota v rámci záruky,pozink pouze do půl dveří,palubní počítač si ukazuje dočista co chce a jiné sice malé závady,které kazí dojem z auta.Musím, ale pochválit pružný nežíznivý motor.Dalšího korejce bych si hodně rozmýšlel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 14:06, Věc názoru...
Není to nuda, je to kus!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 15:11, RE: na vysvětlenou
edmund napisał:
No zkrachovalo by toho daleko víc. Je tady u nás spousta firem existenčně na Škodě závislých. Stále, a může se nám to i nelíbit, jde o největší podnik v ČR, který živí dalších několik desítek firem.
Jestli jsi v nějaké takové firmě byl, tak víš, že hlavně v odpoledních a nočních směnách máš problém domluvit se česky. Pro pár takových pracujeme, tak si dokážu udělat obrázek. Navíc tam vyrábějí i věci pro MB, BMW, Volvo, TPCA apod., takže by to s českou ekonomikou trochu zatřáslo, ale nepoložilo. Navíc jak dobře víš, každá značka se dá kdykoli prodat, takže ten výkyv by byl v řádu týdnů. Jestli máš alespoň základní ekomomické povědomí, tak to snad dokážeš pochopit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 15:35, RE: na vysvětlenou
donald napisał:
Protože už mám druhého korejce, musím se jich trochu zastat. Na elantře CRDi jsem si nevšiml lacinosti provedení jak co se týče použitých materiálů tak dílenského zpracování. Nic nerezne, nedrnčí, vše lícuje jak má. Na dvou motorech CRDi (2 l a 1,5 l Acennt 3V) je skoro sto tisíc km dohromady a fungují bez poruchy. Jediná závada - 2 žhaviče japonské zn. NGK odešly. Pokud chcete znát profesionální názor, na tomto webu si přečtete poradnu M. Vaculíka. Elantra je poctivě udělané auto se slušnými p...
Dobrý den, jezdil jsem všemi třeni posledními generacemi Lantry a i toi Octaviií. Asi každý chválí to co má v garáži, ale mně poslední genarace Lantry přišla úrovní zpracování a celkového provedení auta spíš na úrovni Fabie 1 než Octavie 1 a v tom to hodnocení nejsem zdaleka sám.

Pokud nevidíte třeba takovou věc jako jsou klapající kliky dveří, příliš lehké ovládací síly, ergonomické a řemeslné provedení řady prvků, tak na to máte samozřejmě právo.

Pokud píšete, že motor je po 100 tisících km OK, tak si s prominutím nevidíte do úst. U Lanter odchází po 130-180 tisících km synchronizace a ložiska v převodovce (nám to odešlo u všech služebních a ta auta nebyla kupovaná ve stejnou dobu), okolo 180 tisíc už bývá běžně spotřeba oleje 0,5 litru na 1000 km při vyloženě kloubočnickém způsobu jízdy. Poměrně malou životnost mají poslední díly výfuku (po 2 letech a 35 tisích km už znatelně rezne, sedmiletá Octavie ho má v zřetelně lepším stavu). Už jsem viděl, že motor byl po 200 kaput, když malý tlak oleje ani nezvedl klikovku.

Samostanou kapitolou jsou servisy - mně tedy přijde divné, že třeba nemají běžně skladem spotřební díky kotouše či destičky. Nedávno jsme objednávali na auto na opravu karoserie po nehodě - vyřízeno za neskutečných 6 týdnů.

A neříkám že H jsou apriori špatné, ale chce to soudnost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 16:24, stejně si to polovina z vás zase koupí :-))) tak co
Pokud se budeme bavit jen o vzhledu, nevypadá to nic moc. Hatch je o cosi lepší. Ta spodní hrana oken se vzadu stěhuje šíleně vzhůru. To cestující za chvíli bukou koukat jen průzory Ke všemu to na fotce bude zas nějaká špičková verze za 600tis. Normální kombíky budou mít menší kola, které k ké karoserii budou vypadat piďi. A všichni meleje jen o velikosti kufru, zda 440, 460 či 480L. Nikdo zatím nenapsal půdorysné rozměry, či jak je kufr skladný. Ty litry jsou nahoněné jen tím, že hrana oken je vysoko a tak je ta roletka o 10 cm výš. Jinak kufr větší jako tak o moc nebude. V reálu v černé či bílé nová Fábia celkem jde, to rád uznám. Ale v ostatních barvách se mi moc nelíbí.(kanárkově žlutá přímo mazec) Ten předek při čelním pohledu je jak dinosaurus (světla s čočkou=oči, gril = zuby) a zrcátka jak uši na kreslené postavičce. Kdyby stará neměla tak blbý přechod předního nárazníku v blatník, tak by byla o cosi hezčí. Jinak si všimněte klik dveří. Golf IV, Oktávka I., Fabia I, Polo atd. Všecky je mají úplně stejné, vytlačená elipsa a přes ní černý plastový proužek Morory pouze pro jízdu z kopce. Crash test nic moc. Už se těším na další příspěvky ve fórech, jak to všem jezdí 170km/h při spotřebě 5L a výkonu dostatek. Jinak si všimněte kolik redakce z jedné fotky nasekala kousků, tomu říkám umění ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 21:23, RE: stejně si to polovina z vás zase koupí :-))) tak co
Ráďa napisał:
Pokud se budeme bavit jen o vzhledu, nevypadá to nic moc. Hatch je o cosi lepší. Ta spodní hrana oken se vzadu stěhuje šíleně vzhůru. To cestující za chvíli bukou koukat jen průzory Ke všemu to na fotce bude zas nějaká špičková verze za 600tis. Normální kombíky budou mít menší kola, které k ké karoserii budou vypadat piďi. A všichni meleje jen o velikosti kufru, zda 440, 460 či 480L. Nikdo zatím nenapsal půdorysné rozměry, či jak je kufr skladný. Ty litry jsou nahoněné jen tím, že hrana oken...
V květnu letošního roku jsem si koupil Fabii 2.Z venku se mi auto moc nelíbí,ale interiér je hodně povedený.Na danou třídu je uvnitř dostatek prostoru,pohodlné sedačky,solidní odhlučnění.Nevíhodou je tvrdý podvozek.Motor htp51kw není zase taková hrůza,jak se tu často píše.Osobně si myslím,že za ostatnímy motory dané kubatury nezaostává.S žádnou dvanáctistovkou v dnešním provozu se nedá dobře předjíždět.Na delší cestu při rychlosti okolo100km se nechá jet v pohodě pod6l.Většinou jezdím město a okolí kolem 7,5l. Jo a když se tu hodně píše i o korejských autech,tak sedák zadních sedadel je o 4cm užší než v hundai accent,ale zase máte víc místa pro nohy a hlavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 23:10, RE: Konkurence
anonym napisał:
jen si kupte korejce,máme v rodině Accenta rv.2004 a ta kvalita pořád ještě není,tam kde by měla být,mimo jiné jsou už problémy s korozí,přelakována přední kapota v rámci záruky,pozink pouze do půl dveří,palubní počítač si ukazuje dočista co chce a jiné sice malé závady,které kazí dojem z auta.Musím, ale pochválit pružný nežíznivý motor.Dalšího korejce bych si hodně rozmýšlel.
Nesrovnávejte accenta se ceedem, osobně jsem si ceed vyzkoušel a kvalitou je určitě nad octavii I, nepoměrně lepší auto než fabia I, a o třídu výš než fabia II. Pochybuji, že jsou lidi v boleslavi spokojeni s tím, co jim holt bylo z německa nařízeno.. Jinak bych si myslel, že se zcvokli. Fabia I má něco do sebe, kombi je hezčí než krátká. U nové fabie kombi ještě výrazněji vyniká strašný nepoměr mezi výškou a šířkou toho auta. Podle mě by stačilo 10cm navíc v šířce a je to úplně jiné auto.Dalším hnusem jsou žalostně vykrojené oblouky nad koly. Se základními koly to bude opravdu dost hnus... Zkrátka si myslím, že se to auto designově nepovedlo.
Petr
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.