donald napisał:
Protože už mám druhého korejce, musím se jich trochu zastat. Na elantře CRDi jsem si nevšiml lacinosti provedení jak co se týče použitých materiálů tak dílenského zpracování. Nic nerezne, nedrnčí, vše lícuje jak má. Na dvou motorech CRDi (2 l a 1,5 l Acennt 3V) je skoro sto tisíc km dohromady a fungují bez poruchy. Jediná závada - 2 žhaviče japonské zn. NGK odešly. Pokud chcete znát profesionální názor, na tomto webu si přečtete poradnu M. Vaculíka. Elantra je poctivě udělané auto se slušnými p...
Dobrý den, jezdil jsem všemi třeni posledními generacemi Lantry a i toi Octaviií. Asi každý chválí to co má v garáži, ale mně poslední genarace Lantry přišla úrovní zpracování a celkového provedení auta spíš na úrovni Fabie 1 než Octavie 1 a v tom to hodnocení nejsem zdaleka sám.
Pokud nevidíte třeba takovou věc jako jsou klapající kliky dveří, příliš lehké ovládací síly, ergonomické a řemeslné provedení řady prvků, tak na to máte samozřejmě právo.
Pokud píšete, že motor je po 100 tisících km OK, tak si s prominutím nevidíte do úst. U Lanter odchází po 130-180 tisících km synchronizace a ložiska v převodovce (nám to odešlo u všech služebních a ta auta nebyla kupovaná ve stejnou dobu), okolo 180 tisíc už bývá běžně spotřeba oleje 0,5 litru na 1000 km při vyloženě kloubočnickém způsobu jízdy. Poměrně malou životnost mají poslední díly výfuku (po 2 letech a 35 tisích km už znatelně rezne, sedmiletá Octavie ho má v zřetelně lepším stavu). Už jsem viděl, že motor byl po 200 kaput, když malý tlak oleje ani nezvedl klikovku.
Samostanou kapitolou jsou servisy - mně tedy přijde divné, že třeba nemají běžně skladem spotřební díky kotouše či destičky. Nedávno jsme objednávali na auto na opravu karoserie po nehodě - vyřízeno za neskutečných 6 týdnů.
A neříkám že H jsou apriori špatné, ale chce to soudnost.