0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Fusion 1.4 TDCi nebo Fabia SDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.12.2009 21:06, rada
ani jedenkup si nejakyho japonce,nissan nebo mazda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.12.2009 21:24, rada
No Corolla Verso je poněkud větší auto než pán žádá a ona zas ta Toyota není taková bezchybná jak o sobě tvrdí a když se něco pokazí cena opravy je o poznání vyšší. Myslím že Fabka v SDI je dobrá volba za cenu kterou uvadíte si můžete vybírat a najdete slušný stav, ročník , dobrou výbavu. Je jen málo věcí které se můžou pokazit a opravy nestojí nijak velký balík. Běžná spotřeba do 5l/100 např. cesta Německo a zpět cca 1400km spotř. nepřekročila 6l a to se fičelo. Fusion je šikovné auto, ale spiš město a střední vzdálenost jeho sedačky jsou docela slabinou..při delší trase, žádná výhra a to beru, že Fabka taky není žádný comfort line..Jinak je Fusion příjemné auto..ale asi fakt město a okolí a občas nějaký ten delší výlet, dovča, ale na časté další cesty nedoporučuji. Možná ještě Octavka 1.9 TDi 66kw klasické TDi.. Jsem zvědav co napišou hoši s Carsu :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.12.2009 12:57, rada
corolla je myslim stejna trida jak tadyty 2 pozadovany auta a ceny v servisu nejsou vyssi nez na skodu nebo ford, treba si to overit kolik stoji spotrebni material a nahradni dily na dany auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.12.2009 13:22, rada
To jojo: corolla JE jiná třída (o jednu výše) než fabia a fusion - že se jedná o kombíky (ano, fusion je podle dokladů karoserie combi), na tom nic nemění.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.12.2009 18:40, rada
jednoznacne fusion s fabii by jste si moc nepomolh tvrde plasty velmi tvrdy podvozek opravdu hodne hlucny motor neprehanim je s vlastní skusenosti ve fabii si pripadam jako ve traktoru fusion ma mnohem modernejsi motor komfortnejsi atd........... fabie opravdu neni vhodna volba vyhnete se jí obloukem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.12.2009 18:49, rada
byt vami podivam se i po octavii v tdi 66kw cena je srovnatelna ale auta ne ani fusion ani fabie na octavii nemaji octavka je hodne usporna pokud by jste ale trval na techto autech vybral bych radsi fusion
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.12.2009 06:42, rada
Zásadní dotaz: proč vůbec Fusion? Známý si ho koupil jen proto, že se mu do něho dobře nastupuje. Ve svém věku má problémy se zády, a do ostatních klasických osobáku nastupuju poněkud komicky. Jezdím jenom kousky, takže ani nepozná, že ve "fjůžnu" jsou sedadla na jeho záda spíš trestem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.12.2009 15:43, rada
TAK VŠICHNI CO HANÍ FABII 1.9SDI, TAK V NÍ ASI NEJELI. NAPROSTO SPOLEHLIVÁ A NENÁKLADNÁ. MÁM JI JAKO DRUHÉ AUTO, NAJÍŽDÍM 40000 KM/ROK A NÁKLADY NAPROSTO IDEALNI. SPOTŘEBA 4-5 L/100 A INVESTICE DO OPRAV- OLEJ,FILTRYA NA PŘEDNÍ NÁPRAVU DO RAMEN SILENTBLOKY.POUŽIL JSEM Z AUDINY A JSOU TAM NADOSMRTI. NECNOSTI - HLUČNĚJŠI MOTOR, ALE ZATU SPOTŘEBU A VYDRŽ SE TO TOLERUJE. NAJERO MÁM 250000 KM A POŘÁD BEY PROBLÉMU. NEVÍM JAK SE STIMHLE CHCE FORD SROVNÁVAT. MĚL JSEM HO A UŽ BYCH FORDA NIKDY NECHTĚL. ŠKODOVKA A CELKOVĚ NĚMECKÉ VOZI JSOU KVALITOU NĚKDE JINDE. PŘEJI VŠEM FRDÁKUM ABY JEZDILI A PLATILY SERVIS.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.12.2009 18:28, rada
Blondák, ty jsi spadol z oblakou.Tvé rady jsou k nezaplacení, jsi asi jediný na světě, kdo má konečně dokonalé auto. A nikdo jiný......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.12.2009 18:30, rada
To blonďák, konečně jsi mi otevřel oči. Díky, Přeji dalších 250000Km bez nákladů..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.12.2009 21:19, rada
Nemam zkusenosti s Fordem, ale par cisel k Fabii jakozto k autu. Koupene s 44 KW MPI, ve stredni vybave. Jezdi jako firemni, ridici ji nesetri, najeto ma nyni 300 000 km a od 80 000 je predelana na plyn. Bez zavaznych zavad jezdi stale. Sasi auta drzi bez problemu, bez vrzani, drnceni. Podvozek i sedadla odpovida jizdnim vlastnostem, tedy jen clovek zvykly na francouzske perinky obvzlaste z let minulych, bude velmi zaskocen. Celkove vzato, motor 1.4 MPI, ktery je v teto diskuzi nepodstatny se i tak ukazal jako drzak, SDI je dle zkusenosti ostatnich uplne nekde jinde, znam cloveka, ktery na nem ma ve VW Ventu 600 000 km!!! Co se tyce sasi, tak je predimenzovane na mnohem silnejsi motory a vydrzi i hrube zachazeni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.12.2009 06:42,
I když se většinou ztotožním s radou pana Dvorského, tak dneska ten článek snad nepsal on.
Stáčené tachometry Vám hrozí především v ČR jak v autobazarech tak u prodávajícíh kteří Vám budou tvrdit že auto koupil původně pro maželku bla bla bla.
Například v Německu jak se všeobecně ví je stáčení trestným činem. Pokud nebudete auto kupovat od nějakýho turka araba či podbných živlů a poohlédnete se po autosalonech je podstatně větší šance že než v ČR že narazíte na lepší "kousek".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.12.2009 08:20, benzinový fusion a další atributy
Tak předně netuším, kde pan Dvorský přišel na průměrnou spotřebu 6,5 l u klasické benzinové 1.4 16V z fusiona. Autor dotazu jezdí 60 % dálnici a 40 % město. Ze své zkušenosti s fusionem (27 000 km/2 roky a kousek; r. v. 10/2007) - spotřeba je ve městě i na dálnici stejná, při 130 km/h točí motor 3 500 rpm na pětku a výsledek je na nějakých 8 litrech na 100 km. Pokud z dálnice sjedu (jezdím 2x měsíčně Ostrava-Zlín-Ostrava), dostanu se na výsledek 7,3 l na 100 km v kombinaci. V čistě městském provozu může být spotřeba i přes 8 litrů, bez ohledu na léto nebo zimu.

Podvozek fusionu je extrémně tvrdý, tvrdší než u fabie, jdou cítit výrazně všechny nerovnosti, a to i u nejnovějších částí dálnice (když jsem tam jel prvně, myslel jsem si, že mám defekt, že to přece silnicí nemůže být). I sedadla, která mi v pracovní fabii přijdou otřesná, jsou v ní pohodlnější než ve fusionu - fusion se na delší cestování opravdu nehodí.

Můj kousek byl výrobní zmetek a dost jsem měl problém se servisem (teď aktuálně mi přestaly fungovat ostřikovače, i když nádobka je plná nemrznoucí směsi a motorky hučí, na skla nejde ani kapka), ale obecně to platit nemusí. Co jsem se bavil s lidmi, platí, že čím starčí fusion, tím kvalitněji je udělaný (původní cena auta byla o dost vyšší), vyplatí se proto asi sáhnout po modelu před faceliftem.

Na tazatelově místě, jak jsem psal i do týdenní diskuze, bych se podíval po Fiatu Idea. V době koupě fusiona se u nás už nová neprodávala, já tehdy chtěl nové auto. Pokud nevadí budíky uprostřed, nabízí i výbavu, kterou fusion nemůže vůbec mít (například dvouzonovou klimatizaci nebo el. zadní okna), přidává k tomu prvky MPV (dostatek odkládacích ploch, krátké převisy, vyšší posez) a je z ní dobrý výhled. K mání je tam i solidní malá nafta 1.3 JTD.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.12.2009 10:13, RE: benzinový fusion a další atributy
Giorgio napisał:
Tak předně netuším, kde pan Dvorský přišel na průměrnou spotřebu 6,5 l u klasické benzinové 1.4 16V z fusiona. Autor dotazu jezdí 60 % dálnici a 40 % město. Ze své zkušenosti s fusionem (27 000 km/2 roky a kousek; r. v. 10/2007) - spotřeba je ve městě i na dálnici stejná, při 130 km/h točí motor 3 500 rpm na pětku a výsledek je na nějakých 8 litrech na 100 km. Pokud z dálnice sjedu (jezdím 2x měsíčně Ostrava-Zlín-Ostrava), dostanu se na výsledek 7,3 l na 100 km v kombinaci. V čistě městském prov...
Tak ta spotřeba je opravdu o něco vyšší máme v rodině jako služební auto fusiona a průměr je na 7,9 ... ale musím uznat, že je k němu také jako k služebnímu zacházeno, takže není podle mě problém dostat se někam na 7,0 - 7,3 ale níž už asi ne...S fordem máme najedo cca 140 tkm. a bez jediné sebemenší opravy, takže tady max spokojenost. Podvozek je pravda na takové auto extrémně tvrdý ale zase utrpení na nerovnostech vynahrařuje v zadáčkách, kde se chová velice dobře. Je škoda, slabšího motoru, auto není zrovna nejlehčí a 1,4 je opravdu málo...Možná je to můj subjektivní pocit po přesednutí z o řád silnějšího HDi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.12.2009 10:48, RE: benzinový fusion a další atributy
Evildoer napisał:
Tak ta spotřeba je opravdu o něco vyšší máme v rodině jako služební auto fusiona a průměr je na 7,9 ... ale musím uznat, že je k němu také jako k služebnímu zacházeno, takže není podle mě problém dostat se někam na 7,0 - 7,3 ale níž už asi ne...S fordem máme najedo cca 140 tkm. a bez jediné sebemenší opravy, takže tady max spokojenost. Podvozek je pravda na takové auto extrémně tvrdý ale zase utrpení na nerovnostech vynahrařuje v zadáčkách, kde se chová velice dobře. Je škoda, slabšího motoru, a...
Jednou jsem zkoušel, kam se dá ta spotřeba stlačit "důchodcovským stylem jízdy" po okreskách na Vysočině, kde nikomu na silnici brzda nepřekáží. Dostal jsem se na 5,95 l/100 km, ale dlouhodobě takto jezdit nelze. Jak píšeš, klidný řidič se může někde mimo velké město dostat k těm sedmi, ale pod tuto hranici to ani já nepokládám za reálné.

Když někde vypíšu některé ze závad, co můj fusion postihly, tak se do mě hned navezou diskuzní magoři, že jsem si to vymyslel, že je fusion super-truper cool bezporuchové auto, i proto usuzuji na zmetkovost pouze u svého kusu, ale i proto bych byl obezřetný u ojetiny. Namátkou:
- špatné řazení 3. rychlostního stupně (od výroby, odstraněno po 14 měsících, nyní to jde z cca 85 %, jak by mělo)
- odlepené 3 ze 4 bočních lišt
- vrzající zadní náprava a těsnění dveří
- vrzající sedadlo spolujezdce
- prodřená kožená manžeta řadičky po 12 000 km
- rozpadlý pravý stěrač (vyjely kovové lišty)
- stávkující podsvícení rádia, displej rádia (někdy se nezapne)
Po skončení záruky:
- nefunkční ostřikovače (aktuálně vcelku problém)
- "zamlžování" mlhovek zevnitř
- trvající vrzání těsnění (po celou dobu záruky se nepodařilo zcela odstranit)

Osobně bych doporučil u fusionu ohlížet se pouze po vozech s metalickými laky, neb ten nemetalický stojí za houby (aspoň má modrá Dark Tranzanite) - tenký, místy nekryjící základ (rámy dveří), náchylný na poškrábání, na plastových dílech (nárazníky, kliky, víčko nádrže) má jiný odstín než na plechu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.12.2009 07:56, Pohled poněkud odlišný
Možná by též stálo za zvážení, zda nemá smysl uvažovat o fusionu pouze jako o novém, kdy jeho cena je oproti focusu o několik desítek tisíc nižší. Jenže - v ročníku 2005 lze pořídit za částku okolo 150 tsíc, jak fusion, tak i focus kombi. A teď, pokud srovnáme, co za své peníze dostaneme (omlouvám se za případné nepřesnosti): Fusion vyjel někdy po roce 2000, je postaven na platformě tehdejší fiesty, a to snad poněkud ošizené, zato ale s vyšší stavbou. Focus z roku 2005 je vlastně současná generace (v roce 2008 šlo jen o facelift) čili v případě focusu dostaneme vůz o třídu výš a navíc s moderní technikou. Tolik srovnání s fusionem. Do srovnání focusu s fabií se pouštět nebudu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.07.2011 12:55, RE: benzinový fusion a další atributy
Giorgio napisał:
Jednou jsem zkoušel, kam se dá ta spotřeba stlačit "důchodcovským stylem jízdy" po okreskách na Vysočině, kde nikomu na silnici brzda nepřekáží. Dostal jsem se na 5,95 l/100 km, ale dlouhodobě takto jezdit nelze. Jak píšeš, klidný řidič se může někde mimo velké město dostat k těm sedmi, ale pod tuto hranici to ani já nepokládám za reálné.

Když někde vypíšu některé ze závad, co můj fusion postihly, tak se do mě hned navezou diskuzní magoři, že jsem si to vymyslel, že je fusion super-truper cool ...
Dark Tanzanite je označení čalounění.

Možná máte Deep Navy nebo Blazer blue - označení nemetalické modré barvy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.07.2011 12:57, RE: Pohled poněkud odlišný
robinx napisał:
Možná by též stálo za zvážení, zda nemá smysl uvažovat o fusionu pouze jako o novém, kdy jeho cena je oproti focusu o několik desítek tisíc nižší. Jenže - v ročníku 2005 lze pořídit za částku okolo 150 tsíc, jak fusion, tak i focus kombi. A teď, pokud srovnáme, co za své peníze dostaneme (omlouvám se za případné nepřesnosti): Fusion vyjel někdy po roce 2000, je postaven na platformě tehdejší fiesty, a to snad poněkud ošizené, zato ale s vyšší stavbou. Focus z roku 2005 je vlastně současná gene...
Fusion od roku 2002, facelift 2005
Focus II. od roku 2004 , facelift 1/2008
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.