Evildoer napisał:
Tak ta spotřeba je opravdu o něco vyšší máme v rodině jako služební auto fusiona a průměr je na 7,9 ... ale musím uznat, že je k němu také jako k služebnímu zacházeno, takže není podle mě problém dostat se někam na 7,0 - 7,3 ale níž už asi ne...S fordem máme najedo cca 140 tkm. a bez jediné sebemenší opravy, takže tady max spokojenost. Podvozek je pravda na takové auto extrémně tvrdý ale zase utrpení na nerovnostech vynahrařuje v zadáčkách, kde se chová velice dobře. Je škoda, slabšího motoru, a...
Jednou jsem zkoušel, kam se dá ta spotřeba stlačit "důchodcovským stylem jízdy" po okreskách na Vysočině, kde nikomu na silnici brzda nepřekáží. Dostal jsem se na 5,95 l/100 km, ale dlouhodobě takto jezdit nelze. Jak píšeš, klidný řidič se může někde mimo velké město dostat k těm sedmi, ale pod tuto hranici to ani já nepokládám za reálné.
Když někde vypíšu některé ze závad, co můj fusion postihly, tak se do mě hned navezou diskuzní magoři, že jsem si to vymyslel, že je fusion super-truper cool bezporuchové auto, i proto usuzuji na zmetkovost pouze u svého kusu, ale i proto bych byl obezřetný u ojetiny. Namátkou:
- špatné řazení 3. rychlostního stupně (od výroby, odstraněno po 14 měsících, nyní to jde z cca 85 %, jak by mělo)
- odlepené 3 ze 4 bočních lišt
- vrzající zadní náprava a těsnění dveří
- vrzající sedadlo spolujezdce
- prodřená kožená manžeta řadičky po 12 000 km
- rozpadlý pravý stěrač (vyjely kovové lišty)
- stávkující podsvícení rádia, displej rádia (někdy se nezapne)
Po skončení záruky:
- nefunkční ostřikovače (aktuálně vcelku problém)
- "zamlžování" mlhovek zevnitř
- trvající vrzání těsnění (po celou dobu záruky se nepodařilo zcela odstranit)
Osobně bych doporučil u fusionu ohlížet se pouze po vozech s metalickými laky, neb ten nemetalický stojí za houby (aspoň má modrá Dark Tranzanite) - tenký, místy nekryjící základ (rámy dveří), náchylný na poškrábání, na plastových dílech (nárazníky, kliky, víčko nádrže) má jiný odstín než na plechu.