Wtorek 04.11.2008 22:02,
rada
Prosím přečtěte si mé příspěvky, milý Paule! NEdoporučuji C3 a motor 1.1! Tuto kombinaci NEpovažuji za vhodnou (optimální)! Naopak u C2 to použitelná kombinace je a C2 za tuto cenu sežene (bez problémů, když bude trochu "vyjednávat" určitě i zajímavý kus - doba "slevám" přeje). Čtyřválcový benzín citroën 1.1 věru není žádný zázrak, nicméně lepší variantou než-li tříválec 1.2 je - a NEmělo by to tak být! Opakovaně jsem pro samostatnou ženu zdůrazňovala výhodnost třídveřové karoserie. S motůrkem 1.4 HDi mám určité zkušenosti a byť slova "královna silnic" jsou samozřejmě "nadnesená", ale pravděpodobně méně, než si představujete (spojení malé C2 a motoru 1.4 HDi považuji za - až velmi - povedené). Ohledně oprav a nákladů není třeba se obávat (samozřejmě záleží na předchozím majiteli), k přečtení doporučuji detailní rozbor na šesti stránkách českého časopisu Auto Diesel! Já se závěry (po VELMi podrobném "rozebrání") souhlasím (proč vy ne?).
Vím, že doporučovat do malého vozu benzín je více "in", já v tomto případě "trvám na svém" - a není to z "rozmaru".
Osobně také preferuji větší vozy, ale chápu-li správně požadavky Michaely, v reálu bude auto využívat na denní popojíždění po Praze (kam se to malé auto "hodí", "pasuje")
C1 jsem zmínila jako "variantu" (nové je přeci jen nové), nikoliv na prvním místě. Moc dobře vím, že v česku vozy z Kolína "nefrčí", nepříjde vám "divné", že na daleko náročnějších, bohatších, "zkušenějších" trzích s širší nabídkou vozů (to si asi většina místních ani neuvědomuje) jdou poměrně "na dračku"?
Světová finanční krize tento trend ještě posílila, zatímco škodovka plánuje další a další odstávky (a existuje možnost, že u toho to neskončí), v kolíně pracují na maximální výkon na 3 směny a od prosince plánují už tak vyšší než plánovanou výrobu ještě zvýšit. To co se děje ve světě přijde i sem (ve slabší formě, ale příjde) a nízkonákladové auto jakým vozy s kolína jsou je "k nezaplacení" - já onou "motorkou" C1 jezdila, co vy?
reagować