Petrozkoz napisał:
S tou cenou je to vskutku výsměch. Taková holá plechovka za čtvrt mega, no potěš. Třeba by mohli ještě ušetřit, když do základu budou dávat sedačky bez polstrování, molitan za příplatek 15000,- plus vzadu lavice z parku. No a dveře bych dal jenom k řidiči, ať tam přes něj všichni nalezou. V segmentu těch miniprdítek mi tohle přijde jako dost průser.
Pánové, vždy mne baví číst jakékoli komentáře, na každém je vždy (byť třeba i malinko) něco pravdivého. Rád bych ale osvětlil pár věcí, o kterých se tu dohadujete, a proč jsem si to auto vlastně koupil. Takže:
1) Proč Škodovku? Protože se mi líbila. Auta z produkce TPCA se mi absolutně nelíbí, navíc auta jako Citroen a podobně nemám rád už jen z názvu.
2) Ano, ceny Škodovek jsou předražené, politiku Škodovky (i VW) jakožto člověk, který pracuje v automobilovém průmyslu znám velice dobře. Na druhou stranu - mrkněte se do jakéhokoli bazaru, v jakých cenových kategoriích se pohybují třeba první Fabie? - Ano, výhoda Škodovky je v tom, že si drží poměrně vysokou cenu i jako ojetina (výhoda pro toho, kdo ji chce prodat, nemyslíte?)
3) Auto jsem rozhodně nezajížděl jako "magor". Prvních 1000km jsem jezdil na nízké otáčky, mezi 1000 a 1500 postupně zvyšoval zátěž. Přesně dle rad výrobce. Myslím si, že je dávno pryč doba, kdy se auto zajíždělo 10tis km a podobně.
4) To, že najezdím přes 1000km měsíčně neznamená, že to nemůže být druhé auto do rodiny. Jen cestou do práce/z práce najezdím měsíčně cca 1200km.
5) Absolutně si nemyslím, že by se s tím autem nemohlo jezdit po dálnici 130km/hod. K čemu by potom to auto bylo? Klidně bych vsázel na to, že ten motor vydrží 300tis km při pravidelné údržbě a slušném zacházení (pokud někdo považuje občasné vytočení zahřátého motoru na hranice možností za ničení motoru, měl by chodit pěšky). Osobně znám 1 Fabii HTP, která má natočeno přes 300tis km a stále jezdí skvěle, druhou, kterou má máti, točí přes 230tis a taktéž je bezproblémová.
6) Kastlík u spolujezdce opravdu je - a je poměrně veliký
7) Ano, některé díly jsou neplastované (dveře, kufr...) - vypadá to lacině, přiznávám.
8) Světlo do kufru si dát musím - ve tmě tam nic nenajdete, to je jediný vylepšovák (mimo polstrování kufru), který si udělat musím.
9) Momentálně mám na autě 5200km (minulý víkend jsem se rozhodl zkusit autí projet na autosalon do Ženevy, musím přiznat, že plně naložené auto se třemi lidmi zvládlo cestu na jedničku s průměrnou spotřebou 4,8l, v Německu nebyl problém jet přes 140km/hod
Tolik z mé strany.
P.S.: Měl jsem možnost svezení Thalií, C1 Citroenem, Loganem.... Už jen ty jízdní vlastnosti jsou nesrovnatelné, Thalie se naklání jak kačena, Logan je to samé.....
Zakončil bych to asi tímhle: Citigo není kdovíjak vynikající auto, mému ježdění však plně vyhovuje a hlavně se mi líbí, aneb někdo má rád holky, jinej zase vdolky
)