Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda Citigo a první dojmy majitele
0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Citigo a první dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.03.2012 23:31, RE: Dotaz
Pavlik napisał:
Jak říkám - čech ví všechno líp......a potom se diví neuznané reklamaci.
Asi jednou zkusil jet ze ze zvědavosti 130 km/h. To přeci neznamená že těch 130 jezdí pořád. Trochu mi to připomíná diskuse o tom, kdy někdo napíše že 1x v životě zkusil maximálku 210 km/h. Pak se o tom tady dlouze filosofuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.03.2012 23:41, RE: DoDo
typek napisał:
Boží, hospoda už i tady Hele co v Mercedesech, taky lisujou auta když jdou hlasitěji hodinky?
Palec jednoznačně nahoru ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.03.2012 23:50, RE: DoDo
Marthas napisał:
1. Fabie má přihrádku :)
2. Když jsem viděl Citigo na živo, tak jsem pochyboval, že se do toho může člověk vůbec vejít, takže zde ani jiné řešení pro odklad věcí asi konstruktéři nenašli. Nevím, kde by se ta přihrádka otevírala, když tam má spolujezdec kolena
Fabie přihrádku má, tedy onu díru. Ale dvířka byly už za příplatek pokud se nepletu. Jo, to sou přesně ta "chytrá řešení"... jak Simply Clever (TM) oškubat zákazníka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 00:12, RE: DoDo
typek napisał:
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie,...
S tou cenou je to vskutku výsměch. Taková holá plechovka za čtvrt mega, no potěš. Třeba by mohli ještě ušetřit, když do základu budou dávat sedačky bez polstrování, molitan za příplatek 15000,- plus vzadu lavice z parku. No a dveře bych dal jenom k řidiči, ať tam přes něj všichni nalezou. V segmentu těch miniprdítek mi tohle přijde jako dost průser.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 06:42, RE: Dotaz
Pepe napisał:
Máš pravdu. Ty jsi Čech. A víš všechno líp...
Je vidět, že ač uživatel dýzlovejch Renaultů máš načtený manuály k benzínovejm Škodovkám. Takhle dokonalej bych ani bejt nechtěl...
Proč bych je neměl načtené, když máme ve firmě škodovky - Octavie 1,9 (ty naštěstí dosloužily) a 1,6 TDI, 1,6 MPI a 1,8 TSi. Mě opravdu nedělá problém přečíst pár řádků a dokonce ani to se podle nich řídit.
PS: dieselový renault mám jen jeden (když nebudu počítat x-trail, který má také diesel renault), druhý má benzinový motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 06:48, RE: Dotaz
Pepe napisał:
To ale Pavlíkovi nevysvětlíš. Materiály, ze kterých jsou současné (záměrně jsem se vyhnul slovu moderní, páč nevím, zda je namístě) motory vyráběny, už nepotřebují teplotní "natápění" a "žíhání" jako litinové ingoty kdysi. Továrnu opouští (když ne zaběhlé) tak "sedlé", a je možné je prakticky "normálně" používat.
Můžeš mi tedy ty chytrolíne říci, z jakého materiálu jsou vložky válců tohoto motoru? Já ti to klidně řeknu - z litiny, stejně jako kdysi. Z čeho je vyroben blok motoru není moc důležité (kromě hmotnosti).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 07:08, RE: Dotaz
Pavlik napisał:
Můžeš mi tedy ty chytrolíne říci, z jakého materiálu jsou vložky válců tohoto motoru? Já ti to klidně řeknu - z litiny, stejně jako kdysi. Z čeho je vyroben blok motoru není moc důležité (kromě hmotnosti).
Nech si pls ty invektivy, jo? Píšu normálně používat - když bude někdo tuhle nákupní tašku honit po dálnici denně, tak mu od spotřeby oleje nepomůže jakýkoliv super blažený a moudrovatý zajíždění. A ani pohádka na dobrou noc každej večer. Jestli si něco potřebuješ kompenzovat, tak si najdi jinej terč. Nebo si srovnej příčinu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 09:25, RE: DoDo
Rover623 napisał:
Korejci měli jednu obrovskou vadu a každej kdo kdy zvednul kapotu u nějakého staršího korejce to musel pochopit. Všechno to bylo natřené tenkou vrstvou základního laku obvykle černé nebo červené barvy, tenhle nátěr se poměrně rychle ošoupe a pod ním už je pouze plech. Na exponovaných místech to samozřejmě bylo vyřešené buď plastovým krytem nebo nátěrem odpovídající odolnosti, ale to samozřejmě nestačilo. Jenže u korejce vám to aspoň hnilo zvenku dovnitř, takže to snadno opravíte. Některé Škodovk...
korejce jsem měl dva. Oba stejné - Hyundai Lantra r.v. 1996. Nic podobného jsem tam nepozoroval. Lak byl i zezpodu kapoty metalický....
To škatulkování na korejce a ostatní je podle mne velmi špatně. To je jako by se bavili dva japonci - hele ti "evropani" stojí za houby. Jel sem ti takle evropským autem - Dacia se jmenovalo a děs běs. Fakt toho Mercedesa ti nedoporučuju. Zlatí japonci.
Už jen podle toho, kým se korejské firmy inspirovaly, než byly sami schopné vyvinou konkurenceschopný produkt.
Hyundai kupovala licence na motory a podvozky u Mitsubishi. Sama, když to hodně zjednoduším vytvořila akorát design.
Kia to samé s Mazdou.
ALE - Daewoo si vybralo jako partnera OPEL, který nikdy nebyl vrcholem techniky ani sám o sobě (v originálu). Odrbaná verze 10 let starého modelu OPEL naopak nemohla dopadnout nijak pozitivně a je to jediný důvod kde se podle mne berou zkazky o nekvalitě "korejců". Sám jsem viděl výfuk u Daewoo po 4 letech schilej na padrť. Pro srovnání výfuk na mé Hyundai Lantra po 14-letech a 250 tis. km zcela v pohodě a vsadil bych boty, že dá dalších 14 let a 250 tis. km. V lantře je taková masivní doslova lešenářská trubka.... Něco takového již dnes nikdo nedělá...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 17:38, RE: Dotaz
Pepe napisał:
Nech si pls ty invektivy, jo? Píšu normálně používat - když bude někdo tuhle nákupní tašku honit po dálnici denně, tak mu od spotřeby oleje nepomůže jakýkoliv super blažený a moudrovatý zajíždění. A ani pohádka na dobrou noc každej večer. Jestli si něco potřebuješ kompenzovat, tak si najdi jinej terč. Nebo si srovnej příčinu...
S invektivy jsi začal sám o pár příspěvků výše, tak si nestěžuj a odpověz na to co jsem napsal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2012 17:43, RE: Dotaz
Pepe napisał:
Nech si pls ty invektivy, jo? Píšu normálně používat - když bude někdo tuhle nákupní tašku honit po dálnici denně, tak mu od spotřeby oleje nepomůže jakýkoliv super blažený a moudrovatý zajíždění. A ani pohádka na dobrou noc každej večer. Jestli si něco potřebuješ kompenzovat, tak si najdi jinej terč. Nebo si srovnej příčinu...
Jen tak mimochodem, jednoho "blázna" co jezdí s touhle krabičkou po dálnici denně ráno i večer míjím - i takový uživatelé se najdou a automobilka by na takové měla motor dimenzovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.03.2012 21:47, RE: DoDo
Petrozkoz napisał:
S tou cenou je to vskutku výsměch. Taková holá plechovka za čtvrt mega, no potěš. Třeba by mohli ještě ušetřit, když do základu budou dávat sedačky bez polstrování, molitan za příplatek 15000,- plus vzadu lavice z parku. No a dveře bych dal jenom k řidiči, ať tam přes něj všichni nalezou. V segmentu těch miniprdítek mi tohle přijde jako dost průser.
Pánové, vždy mne baví číst jakékoli komentáře, na každém je vždy (byť třeba i malinko) něco pravdivého. Rád bych ale osvětlil pár věcí, o kterých se tu dohadujete, a proč jsem si to auto vlastně koupil. Takže:
1) Proč Škodovku? Protože se mi líbila. Auta z produkce TPCA se mi absolutně nelíbí, navíc auta jako Citroen a podobně nemám rád už jen z názvu.
2) Ano, ceny Škodovek jsou předražené, politiku Škodovky (i VW) jakožto člověk, který pracuje v automobilovém průmyslu znám velice dobře. Na druhou stranu - mrkněte se do jakéhokoli bazaru, v jakých cenových kategoriích se pohybují třeba první Fabie? - Ano, výhoda Škodovky je v tom, že si drží poměrně vysokou cenu i jako ojetina (výhoda pro toho, kdo ji chce prodat, nemyslíte?)
3) Auto jsem rozhodně nezajížděl jako "magor". Prvních 1000km jsem jezdil na nízké otáčky, mezi 1000 a 1500 postupně zvyšoval zátěž. Přesně dle rad výrobce. Myslím si, že je dávno pryč doba, kdy se auto zajíždělo 10tis km a podobně.
4) To, že najezdím přes 1000km měsíčně neznamená, že to nemůže být druhé auto do rodiny. Jen cestou do práce/z práce najezdím měsíčně cca 1200km.
5) Absolutně si nemyslím, že by se s tím autem nemohlo jezdit po dálnici 130km/hod. K čemu by potom to auto bylo? Klidně bych vsázel na to, že ten motor vydrží 300tis km při pravidelné údržbě a slušném zacházení (pokud někdo považuje občasné vytočení zahřátého motoru na hranice možností za ničení motoru, měl by chodit pěšky). Osobně znám 1 Fabii HTP, která má natočeno přes 300tis km a stále jezdí skvěle, druhou, kterou má máti, točí přes 230tis a taktéž je bezproblémová.
6) Kastlík u spolujezdce opravdu je - a je poměrně veliký
7) Ano, některé díly jsou neplastované (dveře, kufr...) - vypadá to lacině, přiznávám.
8) Světlo do kufru si dát musím - ve tmě tam nic nenajdete, to je jediný vylepšovák (mimo polstrování kufru), který si udělat musím.
9) Momentálně mám na autě 5200km (minulý víkend jsem se rozhodl zkusit autí projet na autosalon do Ženevy, musím přiznat, že plně naložené auto se třemi lidmi zvládlo cestu na jedničku s průměrnou spotřebou 4,8l, v Německu nebyl problém jet přes 140km/hod

Tolik z mé strany.
P.S.: Měl jsem možnost svezení Thalií, C1 Citroenem, Loganem.... Už jen ty jízdní vlastnosti jsou nesrovnatelné, Thalie se naklání jak kačena, Logan je to samé.....

Zakončil bych to asi tímhle: Citigo není kdovíjak vynikající auto, mému ježdění však plně vyhovuje a hlavně se mi líbí, aneb někdo má rád holky, jinej zase vdolky )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 09:37, RE: DoDo
Martin Bukovský napisał:
Pánové, vždy mne baví číst jakékoli komentáře, na každém je vždy (byť třeba i malinko) něco pravdivého. Rád bych ale osvětlil pár věcí, o kterých se tu dohadujete, a proč jsem si to auto vlastně koupil. Takže:
1) Proč Škodovku? Protože se mi líbila. Auta z produkce TPCA se mi absolutně nelíbí, navíc auta jako Citroen a podobně nemám rád už jen z názvu.
2) Ano, ceny Škodovek jsou předražené, politiku Škodovky (i VW) jakožto člověk, který pracuje v automobilovém průmyslu znám velice dobře. Na dru...
ve 3 lidech rychlostí přes 140 pod 5 litrů? Nějak si to nedovedu vysvětlit, buď hodně optimistický palubní počítač a nebo nějaký zázrak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.03.2012 11:03, RE: DoDo
Martin Bukovský napisał:
Pánové, vždy mne baví číst jakékoli komentáře, na každém je vždy (byť třeba i malinko) něco pravdivého. Rád bych ale osvětlil pár věcí, o kterých se tu dohadujete, a proč jsem si to auto vlastně koupil. Takže:
1) Proč Škodovku? Protože se mi líbila. Auta z produkce TPCA se mi absolutně nelíbí, navíc auta jako Citroen a podobně nemám rád už jen z názvu.
2) Ano, ceny Škodovek jsou předražené, politiku Škodovky (i VW) jakožto člověk, který pracuje v automobilovém průmyslu znám velice dobře. Na dru...
Jak si drží cenu? To jako, že za nové dám o 50 tisíc víc než za srovnatelnou konkurenci a za ojeté dostanu o 20 tisíc víc, než za srovnatelnou konkurenci? A to se má jako vyplatit?
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 22.10.2012 12:15, Proč Citigo ano a proč zatím ne
Proč bych si koupil Citigo? Jezdím většinou sám nebo ve dvou. S více lidmi tak jednou za čtvrt roku. Absolvoval jsem zkušební jízdu se základním motorem a jede to dobře, živě, tiše, nedrncá. Kdo má např. Fábii HTP, může si porovnat. Citigo je výrazným pokrokem, přestože se jedná také o tříválec. Jel jsem s 3D verzí, vpředu je místa dost (mám 190 cm). Dozadu jsem nelezl, ale koupil bych si 5D verzi, kufr je velmi slušný. Auto má papírově nízkou spotřebu, nemám důvod nevěřit. Výbava (Ambition?) je dobrá, lze ojednat světlejší interiér, klimu aj. v paketu za pakatel (nyní i v akci zdarma), dokoupit zatmavená skla od 2. řady, rezervu, má to ASR, ESP. Počítal jsem s tím vší cenu 5D verze do 210000,- Kč, pokud by ten klima paket byl v akci zdarma. To bych byl ochoten dát. Pokud jde o konkurenci, auto v této výbavě a za tuto cenu nějak nevidím, ale mohl jsem ho přehlédnout. Jediné, co mi vadí, je výrobce Škoda, potažmo kncern VW. Takže bude nutno počkat na recenze prvních majitelů. Pokud by s tím autem (motorem) měly být problémy, které má škodovka (VW) téměř se vším, co uvede na trh, pak bych se (nerad) poohlédnul jinde. Ale výbava, vlastnosti a příplatkové možnosti Citigo mi vyhovují, u konkurence je nevidím, takže bych radši, aby Citigo bylo OK a mohl jsem ho pořídit.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.