typek napisał:
Hele, sám víš, že psát těch 10 aut, která jsou srovnatelně dobrá, lehce horší, ale i lepší ale vždy mají lepší cenovku je zbytečné. Vždyť nemají to správné logo. Každý pivař vyjmenuje deset důvodů proč Škodovku a zakončí to rejží, italským šmejdem, korejskejma sračkama hnijícíma oplama a nejlevnějšími díly. No a to povědomí i u relativně racionálních bytostí se prostě jen šíří dál a zakořeňuje. Škoda na tom vystavěla základy politiky své nabídky a je v tom úspěšná. Mě zase baví ty hrozící pěstič...
Spousta lidí kupuje Škodovky, protože jim lidi důvěřují. Za totáče tady auta jiných značek téměř nejezdily (nepočítám-li žigulíky). Někdy v letech 90-91 naši Škodovku koupil VW a vypustili Felicii. Ano, spousta lidí řekne, že je to jen ocumlaný favorit a krám. Přesto to lidé hromadně kupovali a sami všichni víte, kolik jich po našich slinicích jezdilo. Většině z nich se tato auta osvědčila a proto, když někdy v roce 96 přišla Octávka, si ji lidé nakopili a zjistili, že je to ještě mnohme lepší než Felicie. Spolehlivé a nehnijící auto. Většina ostatních značek prostě v té době neprodukovala takto kvalitní a spolehlivé vozy. Takže ztratily důveru lidí dřívě, než ji stačily získat. No a to, že je to domácí značka (ačkoli patří pod VW), tomu všemu jenom nahrává. Proto lidé neustálé hromadně nakpují Škodovky. Jinak jen tak pro zajímavost: Známý pracuje v Hyundai v Nošovicích. Říkal, že jakmile vyjede auto z linky, tak se samozřejmě testuje. A stačí jeden ne úplně dokonalý tlumič nebo nějaká drobná vada a zbrusunový vůz, u kterého by oprava stála automobilku pár korun, jde do lisu. Takže veřím tomu, že i ostatní značky začínají dosahovat kvality koncernu nebo i vyšší, ale hold předsudky jsou předsudky. Ovšem přiznávám, že taky nemám důvěru ve francouzské, italské či korejské vozy a zatím uběhla moc krátká doba na to, aby mě nalákali jen na nižší cenu a s ní často spojenou lepší výbavu. Zvláště potom, co jsme byli na STK a ptali jsme se, o nás starajicího se pracovníka, jak jsou na tom jiné značky. Prohlásil, že konkrétně francouzské auta mívají často rpoblémy s elektronikou. Jinak korejské, když k nim přijdou poprvé (tzn. 4 roky staré auta), tak na první pohled to jsou krásné lesklé vozy. Ale jakmile vejdou pod auto, tak se na to nedá dívat. Prý je to samá rez. Tohle údajně u německých a koncernových auto neexistuje. Takže asi tak.