anonym napisał:
Nez si koupis Thesis doporucuji ti si prolistovat ePer. Ceny dilu na Thesis (mozna proto, ze je to takova maloseriova vyroba) vystartovaly do nadoblacnych vysin. Proti Lybre jsou ceny nahradnich dilu az trojnasobne, ve srovnani s konkurenci neuveritelne. Nektere dily dvakrat drazsi nez na sedmickoveho bawora E65.
Dalsim problemem je velmi vysoka hmotnost vozu a s tim souvisejici nedostatecny vykon vetsiny motoru s vyjimkou nejsilnejsich benzinu, ktere ovsem zase maji silenou spotrebu.
Obavam se...
S thesisem jeste uvidim, me vyhovuje, ze ho skoro nikdo nema a je v postate za slusnou cenu. (pocitam ze bych ho sehnal ted za cca 10-12000ecek). Z lanciema jsem byl velmi spokojen. (Dedra, delta, thema,) To nevim, zapremyslim, je to otazka pristiho podzimu. Ve vyberu mam i 166 (2.4jtd min 110KW a radsi vyssi, nebo mozna new cromu s 150k MJTD1.9 - jako predvadecka jela uzasne- venku je tusim dnes kolem 12000ecek). Byl jsem vzdy velmi spokojen, jak auta jeli, abych s Thesisem klesl, to by me ranilo. Dik za brouka do hlavy, zatim jen tak vazne premyslim. Svoji Kappu jsem kupoval tady na inzerat a kupoval jsem ji opravenou , asi pres strechu, mozna i vic, prodavajici se mi jevil jako velmi solidni. Ale podle poucek bych ji nemel vubec brat. No, zariskoval jsem, vzdy kupuji spise srdcem a necekal jsem tak bezporuchovy prubeh. (pravda, vetsinu veci si na tom delam sam a je to muj konicek. )Je to i vcetne upravy od Bit Power.Samozrejme, vysypat se muze cokoli a kdykoli a kdekoli. Jiná auta ve vyberu nemam, nebot Delphi do auta nechci a vstrikovaci system kladivo majzlik taky ne.
A k te tepelne pohode, kazdy to vnima jinak, kdyz jsem mel v 1989 favorita, tak treba taky pekne topil, ale teplo bylo tak nejak prehrate a interier neprilis prohraty, treba rapid , ktreho jsem mel taky soubezne byl mnohem prijemnejsi.
S nekterymi auty jezdin sluz, nektere jsem mel a treba kappa je lepsi i nez opel vectra c s dvouzonovou klima, (kterou mam a od krere jsem si dost slibova - mam radsi fresno a mlada teplo - nejak jsem si nevsiml dvouzonove reg. - radsi jednozonova a kvalitni(hracky v fabii a oct.I nic moc, jeste horsi je stara croma(r.v.96) O II mi uz dost vyhovuje (subjektivne stejna jako lancia). Myslim, ze dost rozhoduje presnost nastavene teploty a reakce na zmeny.Ale kazdy mame jiny pohled a i zkusenosti. Jo chvilku jsem mel i pasika s klimatronicem a byl taky dost dobry/r.v.98/, akorat nevim, kde jsou ty spotreby kolem 4l
na100km. Mel jsem tdi 81 kw a predchozi majitel bohuzel nechal chipnout u asi abc tunning a prubeh zespoda tragicky - obcas zacal cukat, a pri srovnatelne jizdespise eko (70% dalnice cca 110-130, mimo ves cca 100 mi jezdil pasik za cca 5.3, kappa s prehledem do 6l (presne nevim, spis 5.5), croma tdi 5.3, vectra 2.2dti do 5l, marea jtd 1.9 77kw bit power 5.5. Srovnatelne celkem +- v chybe. To jen tak pro zajimavost, zase subjektivni hodnoty.