anonym napisał:
auto ma najeto 130tkm ... tohle tvrdit je velmi odvazne pokud se neznam osobne lidmi co s tim jezdili ... stocit tacho je malickost ... dalsi tvrzeni ze po 130 tisicich se zacinaji objevovat vady je hodne laicke tvrzeni ... 130tkm po meste je jako 250tkm po dalnicich, nemluve o zachazeni ridicu...
koupit auto s cenou pres 300 tisic a pak jako vyznamnou prednost uvadet dostatek dilu na vrakaci tez svedci o nezralosti dotycneho ... preji aby nadseni vydrzelo co nejdele ...
No já Vám zase můžu říct, že znám osobně chlapy, co mají Mercedesy dotažené z německa (cena cca.350 000,-) a když to ťuknou, tak ihned sjedou do němec na vrakáč pro díly a nechaj si to spravit. Jsou to většinou řidiči kamiónů, mají známé a nejsou to zrovna nevyzrálí típci. To je otázka šikovnosti, schopností se postarat a pro spoustu lidí i času. Chápu, že kdo podniká, nebo má časově náročnou práci, tak se s tím nebude crcat sám, ale dá to do servisu. Kdo se trochu vyzná a má čas, tak ušetří spoustu peněz. Jo a pán mluvil třeba o světle a takovéhle díly si z vrakáče klidně koupím-dostanu originál a za víc než poloviční cenu, navíc je lepší si koupit světlo z vakáče, než nové, protože to pak na autě blbě vypadá, když je jedno světlo funglovka a druhé ne. Jasně jsou díly, co si na vrakáči koupí jen idiot: Výfuk, tlumiče, ložiska, poloosy a td., ale plechy, světla, díly interiéru, proč ne? Se zbytkem by se dalo asi s panem anonymem, (co se asi neumí zaregistrovat) souhlasit.