0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké pohodlné starší auto do 200 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 20:26, rada
Dobrý den, zkuste se podívat po Volvu S80, mají výborné přeplňované benzínové pětiválce. já jsem spokojeným majitelem Volva V70, zakoupil jsem ho za cenu lehce přes 200 tisíc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 23:58, rada
Dobrá rada nad zlato..... tazatel musí být uplně v hájí jak jsem si to tak pročetl tak už se tu prostřídaly skoro 2 desítky vozů všech značek.... bych to viděl že si asi nevybere.Jinak já bych neváhal BMW E39 jediný na co je třeba dát pozor podvozek (čepy) a žádat slevu.Ono 200 je dost tenká hranice na toto auto jestli má být ve slušným stavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 02:02, rada
Německým "prémiovým" značkám audi, bmw a mercedes bych se vyhnul, v cenové kategorii 200 tis. to budou vylítané starší ročníky, do kterých hned po koupi nasypete dalších 50 tis. Kč, snad jen udržované bmw e39 by stálo za úvahu. Na Vašem místě bych zvolil volvo s80, volvo má snad patent na nejpohodlnější sedačky co kdy byly vyrobeny (spolu se saabem, i když boční vedení u nich nečekejte), komfortní podvozek, slušnou výbavu, prostoru bohatě a jak už někdo zmínil výkonné přeplňované motory, které při obdobném výkonu jako šestiválce mají mnohem nižší spotřebu (osobní zkušenost se saabem 9000 turbo s 200 hp, dlouhodobá spotřeba ve městě kolem 10l, v zimě 11 l, mimo město a dálnice 8 - 9 l). Pokud však jezdíte hlavně po městě, tak bych spíš volil benzínový motor bez turba, ve městě trochu trpí, výměna turba by se prodražila a jeho zátah ve městě stejně moc nevyužijete. Druhou variantou je pro mě nissan maxima, dle mého názoru se prodáva pod cenou, je to kvalitní, spolehlivé a nenápadné auto, které si nekupují závodníci ani "veksláčci" jako staré E klasse, A6 a bmw, kteří nemají ani na servis a po výmolech našich cest jezdí dvojnásobkem povolené rychlosti. Pokud máte k dsipozici pouze těch 200 tis. tak bych určitě doporučoval nechat si finanční rezervu, ojetina vždycky vyžaduje další investice. Přeji šťastnou ruku u výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 17:07, rada
Souhlasím s Loginsem01,mluvíš mi z duše. BMW má dobrý motory i automat,pokud bych měl volit naftu, sehnal bych nějaký pěkný Ečko lehce přes 200tkč.O francouzkých vozech vůbec neuvažuji,všechny jsem je měl,naposledy jsem se modlil při prodeji Vel satise.Vím,že je to dnes problém ,,serou se ,,všechny,ale němce spravím nejsnáz.Chtělo by to pár kaček přidat.Tak hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 20:50, rada
Opel Omega C (ale i B) je nedoceněný vůz. Dobrá výbava, super motor 2.5TD a hlavně 200 tis. ani nepotřebuješ :o) Pravda, že k tomuhle autu musíš mít vztah a trpělivost na určité nemoci. Ale pohodlí a luxus tam rozhodně je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 21:36, rada
Já osobně bych byl v této cenové kategorii velice opatrný, nabídka je rozhodně lákavá, ale servis bude u všech navrhovaných aut drahý. Zkusil bych do výběru přidat Chrysler 300 M, což je dle mého velice zajímavý vůz a do dané cenové kategorie se rozhodně vejde. Americky houpavý podvozek je velice příjemný (opravdu, rozhodně už neplatí, že amerika nebrzdí a nezatáčí byť zde drobné rezervy jsou), motor silný a relativně úsporný (okolo 10 l se dá jet naprosto běžně), výbava bohatá (při přechodu z R25 Vás nepříjemně nezaskočí poněkud horší plasty), sedačky (křesla) pohodlné a vůbec to celé působí tak nějak příjemným, uklidňujícím dojmem. Konkrétně těhle aut se dělaly obrovské série a ani v Evropě to není žádná vzácnost, pozor bych si dal na převodovku (4-stupňová a asi největší slabina auta), OLEJ (zní to jako banalita, ale zvlášť jestli to přivezli z USA radím dobře zkontrolovat, protože američani jsou prasata co olej nemění 5 let a 50000) a výfuk, protože má tendence reznout (hůř se schání a je celkem drahý).
Přeji mnoho štastně najetých km (mil).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 23:21, rada
Zkus se podívat po nějakém Volvu. Mají velmi pohodlné sedačky. např. V70, S60, V40...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 23:47, rada
Prvně bych se asi zamyslel, jestli chci kvalitu, takže něco prémiového a nebo běžné auto které samozřejmě nabízí o něco menší provozní náklady.
Pokud se pohybujeme myšlenkama ve vyšší střední třídě, vybíral jsem auto s podobnýma prioritama před pár měsíci a výsledek Saab 9-5 kombi
U nás poměrně neznámé auto, ale v pohodlnosti a kvalitě cestování se mu stěží okolo 200 tisíc něco vyrovná. Základní výbava je o dost bohatší než německá konkurence. Dají se najít kousky které nemají příliš naběháno (pod 150)
Pokud jde o motory, tak diesely se příliš nedoporučují, takže logicky klasiku čtyřválec turbo, nejslabší je 2.0 LPT 150K/240Nm už od nějakých 1800otáček,
mám silnější 2.3 LPT a díky turbu je to pohodové svezení, motor není třeba vůbec vytáčet, běžně řadím tak do 3tisíc otáček a to jezdím celkem rychle...
Spotřeba při svižné jízdě po Praze 11l, ale dá se jet i za 10, stějně tak na 13
Při 130Km/h na tempomat 8,5l při 150Km/h 10l, okresky při 90 - 100Km/h okolo 8l
Spolehlivost řekl bych průměr nebo lehce nadprůměr, ale cena servisu není žádná katastrofa, výměna kladek a rozvodového řemene mě stála asi 6500 včetně práce, výměna oleje včetně olejového filtru 2300
Takže asi tak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 00:38,
Pane Hrdlicka, ten clanek je fakt super a ty fotky A6 z roku 2005 za 700 000 kc jsou jeste lepsi, doufam ze nedostanete premie, na zacatku clanku je safran uplny srot a audina je super a na konci clanku je safran lepsi jak audi. Vy jste drogove zavisly?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 07:13, Ale ne
To je teda zase článek a ještě k tomu na víkend.
Recenze ojetiny nikde, zkušenost s vozem žádná.
Bývalo dobrým zvykem, zvlášť v pátek, zařazovat co nejlepší věci........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 07:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pane Hrdlicka, ten clanek je fakt super a ty fotky A6 z roku 2005 za 700 000 kc jsou jeste lepsi, doufam ze nedostanete premie, na zacatku clanku je safran uplny srot a audina je super a na konci clanku je safran lepsi jak audi. Vy jste drogove zavisly?
nechapu o cem pises? fotky jsou ilustrační, v uvahu audiny pripadaji obe generace...zas nakej chytrak co kritizuje, to umi kazdej, nezlob se na me.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 07:39, Do 200 tis?
Proboha kdo tohle píše. Za 200 si určite nekoupím desetiletou audinu. Za to si fakt v ríši najdu něco hustějšího. Hejsem zádnej válečnej štváč.Některý články jsou k věcí,ale tohle snad platí nějakej spolek autobazaristů. Realita minimálně o 15 procent jinde. Hezký den. windobona@email.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 08:46, Volil bych Safrana
Jestli-že se někomu zdá přízpěvek na houby (což si zas tak úplně nemyslím), tak to nekažme ještě v diskusi.
Zájemce dosud jezdí R25. Safrane je jeho pokračovatel, takže bude pánovi vyhovovat lépe. Myslím si.
Volil bych auto po faceliftu s manuální převodovkou ať se lépe využívá potenciál motoru. Jinak servis nebude za hubičku, ale to už asi víte z provozováni R25. Na www.mobile.de jsou mnohem hezčí kousky než na www.tipcars.cz. Jestli že ho koupíte, zbyde Vám dost na nějakou tu počáteční vynucenou investici.
P.S. Safrane je pojem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 08:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pane Hrdlicka, ten clanek je fakt super a ty fotky A6 z roku 2005 za 700 000 kc jsou jeste lepsi, doufam ze nedostanete premie, na zacatku clanku je safran uplny srot a audina je super a na konci clanku je safran lepsi jak audi. Vy jste drogove zavisly?
Vzhledem k ceně, kterou dáte za safrana je ta volba jasná. Patrně Vás štve, že autor nepreferoval Vaši božskou audinu ( v ceně safrana by se jednalo o absolutní vrak )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 09:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pane Hrdlicka, ten clanek je fakt super a ty fotky A6 z roku 2005 za 700 000 kc jsou jeste lepsi, doufam ze nedostanete premie, na zacatku clanku je safran uplny srot a audina je super a na konci clanku je safran lepsi jak audi. Vy jste drogove zavisly?
Děkuji za objektivní kritiku Opravdu nejsem na drogách, mám pocit, že v článku je vše napsáno srozumitelně. Navíc recenze všech tří automobilů zde již psali moji kolegové, je tedy zbytečné opakovat výčty obvyklých závad atd.. Stačí najít ten správný článek. Šlo o to, porovnat A6 se Safranem s tím, že v úvahu mohou připadat obě generace "audiny" a každá z nich je úplně jiná - spolehlivostí i cenou. A ty fotky jsou opravdu ilustrativní. Nenapsal jsem, že Safrane je lepší než Audi. Pokud budete číst pozorně, zjistíte, že v závěru sice konstatuji objektivně lepší spolehlivost první generace A6, ale také hledám důvody, proč by si současný majitel Renaultu 25 mohl koupit Safrana jako logického pokračovatele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 09:27, RE: Ale ne
anonym napisał:
To je teda zase článek a ještě k tomu na víkend.
Recenze ojetiny nikde, zkušenost s vozem žádná.
Bývalo dobrým zvykem, zvlášť v pátek, zařazovat co nejlepší věci........
Jak jsem už reagoval na předchozí příspěvek - o všech těchto vozech jsme již psali podrobné recenze a objevily se i v některých srovnáních v poradně. Opravdu mi připadá zbytečné pouze opisovat články, které již někdo (a dobře) napsal. Zaměřil jsem se pouze na to, na co se čtenář ptá. Zkušenosti s vozem se dle mého názoru spíše hodí do sekce "zkušenosti uživatelů".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 09:36, TomasT
no tak já nevybral ani jedno, přednost bych dal opelu Omega
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 09:48, RE: Do 200 tis?
anonym napisał:
Proboha kdo tohle píše. Za 200 si určite nekoupím desetiletou audinu. Za to si fakt v ríši najdu něco hustějšího. Hejsem zádnej válečnej štváč.Některý články jsou k věcí,ale tohle snad platí nějakej spolek autobazaristů. Realita minimálně o 15 procent jinde. Hezký den. windobona@email.cz
Věřte, že ke spolku autobazaristů mám ale opravdu hodně daleko. Je třeba číst nejen nadpis, ale celý dotaz čtenáře. V současné době jezdí Renaultem 25. Celkem logicky tedy uvažuje o Safranu a také se mu líbí Audi A6. Nepíše ale, která generace. Chce investovat maximálně 200 tisíc. Myslím si, že právě tyto automobily jsou pro něj ty "nejhustější" a proto se na ně ptá. Jiné ho nezajímají, není důvod mu "tlačit" něco jiného....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 09:59, RE: TomasT
anonym napisał:
no tak já nevybral ani jedno, přednost bych dal opelu Omega
No o spolehlivosti omegy byl jiš napsáno mnohé..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.04.2008 11:04, Alex
Jdete makat a nezvracejte tady takové nesmysly, které nikoho nezajímají.
reagować
1 2 3 4 5


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.