0
powrót
 

diskuze k tématu: Zánovní kombi od roku 2006?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 14:49, RE: To Kylie
Attila napisał:
Myslim ze tahle diskuse je uplne mimo misu.
Shrnu to do dvou bodu:
- z hlediska techniky jiste znas vanovu spolehlivostni krivku, ktera rika, ze po trech letech konci poruchy "z vyroby", nasleduje zhruba 6ti lete bezpecne obdobi a potom prichazeji unavove zavady. Z toho pohledu je optimalni kupovat auto 3 lete a v 8 letech ho prodat
- z pohledu penez/pohodli je to tak, ze cesi jednoduse nemaji na nova auta, proto kupuji starsi. Az budou platove na nemecke urovni tak se jiste nechaji radeji rozm...
Milý Attilo! To "PS" je vtipné a snad na tom i něco je, i když onen zhruba 4 letý cyklus opravdu funguje "odedávna", tedy i PŘED pádem železné opony (trh a příroda si vždy nějak poradí)
PS: Ono standardy fungující mimo "komunismus" odedávna (nemyslím jen onu obměnu aut) se pomalu prosazují i zde (bohužel se týkají jen menší části obyvatelstva). Možná "někteří" mohli a měli nakrást tu a tam o pár miliard méně a ...všichni se již mohli (trošku) lépe. Ostatně, kdyby česko pokračovalo v kontinuálním vývoji a nezkusilo (nebylo donuceno zkusit) 40ti letý ekonomický experiment, asi (určitě) by nepatřilo k premiantům v dovozu ojetin a opravdu bychom zřejmě nediskutovali toto téma.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 15:22, RE: Neměním názor...
David V napisał:
Promiň, že Ti tykám, ale považuji nás za rovné diskutéry - to jestli si člověka vážím vyjadřuji pak velkým písmenem při oslovení (Ti, Tobě a tp)
1) možná ano, ale to je otázka vkusu a názoru
2) přeorientovali by se na jinou cenovou kategorii nebo by cenová kategorie zůstala, jen by vzrostlo stáří těchto vozů - tím bych si hlavu nelámal
3) neříkej mi, že Ti tak strašně záleží na lidech, co kupují použité vozy. Já třeba v použitých autech jezdím, ale dokud mi auto dobře slouží, tak jej pryč nedává...
Milý Davide V! S tím tykáním nemám problém, několikrát jsem to kritizovala JEN u vyloženě nevhodných příspěvků, kde to bylo myšleno úplně jinak.
1) Ano, já si koupila Brumlu protože na mé ježdění, pro mé potřeby vyhovoval nejlépe (bohužel lidé často vybírají bez větších znalostí a porovnání, či jen protože to je "oblíbený" model, nebo značka které "fandí")
2) Hlavu si s tím "nelámu", jak jsem teď před chvílí také zde napsala, systém "fungoval" i před otevřením hranic a bez problémů - ostatně fakta poměrně dobře shrnul Attila pod našimi příspěvky
3) Jestli tím myslíte, že se o vůz starám, tak to dělám pro sebe (a auto jako takové, protože Brumlu - i všechny jeho předchůdce - prostě mám ráda). To že koupě mého vozu v bazaru je velmi výhodná, to je fakt (a popravdě rozdíl v ceně mezi mým kvalitním palivem rozmazlovaným a opečovávaným Brumlou a nějako ojetinou nejasného původu, možná i po menší bouračce - NEbude velký), prostě BRUMLOkupec bude "klikař"
4) Ano souhlasím a po revoluci jsem patřila k oněm nadšencům a z exilu se vracejícím, kteří věřili a doufali "ve více" KDE je příčina (a proč je stále takový rozdíl mezi řekněme podobnými, a staletí pod jednou "hlavičkou" žijicími, rakouskem a českem) je poměrně jasné a jednoznačné, ale obávám se že "masa" si to neuvědomuje, nebo to dokonce "odmítá".
5) To přirovnání k lednici není špatná úvaha, ale zatímco 10ti - 12ti letá lednice ve většině případů "šlape jako hodinky", daleko složitější poruchovější výrobek jakým je auto má graf poruchovosti značně odlišný (zdroj TÜV). Proto (kdo může) vymění vůz po cca 4 letech, druhý majitel ho má další cca 4 roky (stále víceméně bez problémů), třetí během další "čtyřletky" už s jistými náklady omezeními či morální zastaralostí počítat musí - nějaký výrazně delší provoz není doporučován (ostatně nejen TÜV neuvádí ve svých tabulkách starší vozy). Samozřejmě to nelze brát zcela dogmaticky, výrazně se prodlužující záruky možná způsobí nějaké posuny, ale v zásadě jde o lety prověřený model a časem se mu "nevyhne" ani česko (což bude pro všechny jen dobře - mám na mysli např. emise, což je zde prozatím "neatraktivní" téma /přiznávám že reakce "hradního pána" na toto téma příliš nechápu/ - "ekologicky za každou cenu" je jistě nesmysl - ale ono "na ekologii zapomeňte" zrovnatak).
Pěkný den, Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 15:30, RE: To Kylie
Kylie napisał:
Milý Attilo! To "PS" je vtipné a snad na tom i něco je, i když onen zhruba 4 letý cyklus opravdu funguje "odedávna", tedy i PŘED pádem železné opony (trh a příroda si vždy nějak poradí)
PS: Ono standardy fungující mimo "komunismus" odedávna (nemyslím jen onu obměnu aut) se pomalu prosazují i zde (bohužel se týkají jen menší části obyvatelstva). Možná "někteří" mohli a měli nakrást tu a tam o pár miliard méně a ...všichni se již mohli (trošku) lépe. Ostatně, kdyby česk...
Sie haben Recht, to ze se tu divoce privatizovalo ja neovlivnim, vyber auta ano :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 15:42, RE: Pro Kylie
anonym napisał:
Zkusím, můj příspěvek napsat ještě do dnešní diskuze. I když je evidentní, že Kylie ho viděla už včera v diskuzi pod Felicií. Reakce jsem se však nedočkal.... Uznávám, že mým příspvěkem jdu sám proti sobě, protože se zde chovám vlastně jako na chatu :) ale opravdu by mě zajímal názor Kylie, včera nesebrala odvahu na reakci dnes to snad vyjde...

Milá Kylie,
do zdejších diskuzí už nahlížím poměrně dlouho dávno před tím, než jste zde začala spamovat Vy. Jsem však pouze pasivní uživatel a tohle ...
Milý anonyme (05:55)!
Nespamuji. POUZE odpovídám!!! Nikdy s urážkami a osobními invektivami nezačínám první!!! Jinak se mé příspěvky týkají POUZE aut (a dokonce k tomu opakovaně jiné vyzývám).
Přirovnání k promiskuitnímu gynekologovi je "vtipné", nicméně postavené na chybných základech. Neříkám ani jsem NIKDY neřekla, že jsem odborník - dokonce zdůrazňuji pravý opak. Ano pokud konkrétní vůz znám jela jsem s ním - popíši po pravdě své zkušenosti, někdy i dám odkaz na konkrétní test potvrzující mé vlastní zkušenosti (což se o VĚTŠINĚ diskutujících říci nedá - mnohé příspěvky dokonce z auty nemají společného VŮBEC nic).
Chápu-li správně vaše slova, vyčítáte mi, že reaguji na jiné příspěvky?
Anketu o "auto roku" přeci "nevytvářím". Téma bylo "nudné" "jednoduché" (všichni diskutující také napsali to samé), nanesla jsem jiné (akutuální!) AUTOtéma - četla jsem tu MNOHEM a MNOHO "horší" věci, než můj dotaz k Car of the Year - proč ty jste nechal být?
Máte pocit, že jsem navrhovala "povídání o dětech" apod.? Kde a jak jste k tomu přišel? Nevšiml jste si, že opakovaně vyzývám při odběhnutí od tématu k návratu diskuze o autech?
PS: Chápu, že s povinnou registrací se vám bude nepříjemně odpovídat, ale ... zkuste to
PPS: Jakým autem jezdíte, nebo alespoň jaký vůz se líbí vám?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 15:43, RE: Pro Kylie
Kylie napisał:
Milý anonyme (05:55)!
Nespamuji. POUZE odpovídám!!! Nikdy s urážkami a osobními invektivami nezačínám první!!! Jinak se mé příspěvky týkají POUZE aut (a dokonce k tomu opakovaně jiné vyzývám).
Přirovnání k promiskuitnímu gynekologovi je "vtipné", nicméně postavené na chybných základech. Neříkám ani jsem NIKDY neřekla, že jsem odborník - dokonce zdůrazňuji pravý opak. Ano pokud konkrétní vůz znám jela jsem s ním - popíši po pravdě své zkušenosti, někdy i dám odkaz na konkrétní test potvrzu...
Hodně dlouhej pokec a nic o autech. O tomhle mluvíme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 16:06, RE: Pro Kylie
Kolodмj napisał:
Hodně dlouhej pokec a nic o autech. O tomhle mluvíme.
Jakým vozem jezdíte, nebo alespoň jaký vůz se vám líbí?
PS: Proč komentujete JEN odpověď a NE příčinu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 16:12, RE: Megane
Kobyla napisał:
Doporučil bych Megane 1,6 l, rok výroby 2005 byl pro kvalitu přelomový a následné vozy jsou bez problémů. Co jsem zjistil ohledně startovací karty,tak jí nedělá zrovna fajn,když je ve stálém kontaktu s mobilem,či magnetem.Renault má pohodlné sedáky,solidní dynamiku,spotřebu a skvělou ochranu cestujících.
A nejlépe ve verzi Jument (obsahuje kobylu, která megana odtáhne do servisu, jakmile se rozsvítí kontrolka, že je nezbytné okamžitě vypnout motor a navštívit autorizovaný servis).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 16:29, RE: Pro Kylie
Kylie napisał:
Jakým vozem jezdíte, nebo alespoň jaký vůz se vám líbí?
PS: Proč komentujete JEN odpověď a NE příčinu?
Kylie Jsi (Jste) dobrá. A to v pravém slova smyslu, neznám mnoho žen které se takto orientují v autech !!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 17:24, RE: Pro Kylie
Kylie napisał:
Jakým vozem jezdíte, nebo alespoň jaký vůz se vám líbí?
PS: Proč komentujete JEN odpověď a NE příčinu?
Mondeo 2001 hatchback benzín 2.0 107 kW. Četl jsem vaši recenzi na C5 3.0 V6 (podle názvu) a pořád jsem nechápal, že se mluví jen o 2.2 HDi a k tomu třílitru tam nebylo ani slovo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 18:05, Přihlášení
Tak prej se musí člověk přihlásit. Platí to i pro Osla?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 18:06, RE: Přihlášení
Osel napisał:
Tak prej se musí člověk přihlásit. Platí to i pro Osla?
Iáááá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 18:12, RE: Přihlášení
Osel napisał:
Iáááá.
Ano, platí. Až po registraci jsem pochopil, že si Osel nezpívá Láááá, nýbrž vyluzuje zvuk příznačný pro osly stejně jako hýýýk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 18:32, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kolodмj napisał:
Mondeo 2001 hatchback benzín 2.0 107 kW. Četl jsem vaši recenzi na C5 3.0 V6 (podle názvu) a pořád jsem nechápal, že se mluví jen o 2.2 HDi a k tomu třílitru tam nebylo ani slovo.
Motor 2.2 HDi (ať starší, nebo nové Biturbo) považuji k tomuto typu vozu za optimální. Ostatně mám s ní najeto i více km, než se současnou verzí a třílitrem (prodávala jsem jí se 150 a něco málo tisíc km, teď jsem se "zasekla" zatím "jen" na 90 t. a poslední dobou příliš nejezdím). Navíc si uvědomuji, že to je spíše okrajová motorizace u nové verze už v čechách dokonce ani není v nabídce.
Slyšela jsem o testech "mého" třílitru s turbem, což by mohlo být zajímavé, ale trend doby (bohužel) směřuje spíše k maloobjemovým motorům. Něco málo k V6 se objevilo v diskuzi, jinak nejde o žádnou zvláštní specifickou nadstandardní konstrukci (jako u naftových motorů). Na internetu lze dohledat křivku výkonu a točivého momentu, která naznačuje, že motor může být příjemným společníkem a to hlavně ve verzi po faceliftu v kombinaci s šestistupňovým automatem Aisin také je. Má poznámka o zvuku motoru není jen "výkřik do tmy" mám určité drobné zkušenosti a v tomto ohledu jde opravdu o jasného medailistu (to srovnávám i s objektivně daleko lepšími třílitry např. od bmw). Dlouhodobá spotřeba je 10,9 litru (spotřebu VÝRAZNĚ zhorší "poskakování" po městě, čemuž se většinou vyhýbám, ale ..), což jsem doložila i fotografiemi (viz Předmět:), fotka spotřeby od posledního tankování byla bohužel trochu rozmazaná, ale po 500 km byl údaj 10,2 litru. Podotýkám, že klimatizaci mám víceméně stále zapnutou na "AUTO", trvale svítím i ve státech kde to netřeba a bez 240ti wattového hifi neumím řídit a až se rozbije budu nucena vystupit a dojít pěšky. Jezdím "nudně" podle předpisů, často na tempomat, ale při předjíždění dvou kamionů za sebou, respektive ve chvíli kdy se zařazuji před ně bych velmi nerada byla zachycena policejním radarem (už se mi stalo, že na tachometru bylo i 160 km/h). Nedělám to pro nějaké "machrování" v tomhle jsem prostě holčička a ten manévr chci mít co nejrychleji "za sebou", a když Brumla dovolí... Na německých dálnicích jezdím poměrně svižně a snad to někdo nebude opět brát jako hloupé vychloubání, ale po dlouhodobé jízdě nad 180 km/ a na pěkných úsecích 220 km/h (což je tak Brumlovo rozumné maximum - přitom není cítiž žádný velký rozdíl jestli 120 či 220) se průměrná spotřeba zvyšuje docela dost (při trvalém pedálu na podlaze - doslova - počítač ukazuje /dle povrchu vozovky/ tak 21 - 25 litrů na sto kilometrů). Ke spotřebě ještě, při jedné mnohasetkilometrové trase (kterou dobře znám) částečně po dálnici (ne německé) část po silnicích 1. třídy počítač ukazuje (mimochodem počítač i tachometr - i dle testu v německém odborném tisku - jsem nečekaně přesní, tachometr dokonce téměř absolutně - odchylka 2 nanejvýš 3 km) dle okolností spotřebu tak 9.3 - 9.6 litru na sto kilometrů.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 20:29, Konečně je tu i Oslík
Tak se mi hned lépe dýchá,když jsme tady dva zástupci z říše zvířátek.A ten ošklivka Muroň nám nebude rozkazovat co máme,či můžeme.Nebo ho zepřáhneme do jeho WV a potáhne na Beograd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 02:09, RE: Diesely Astry CDTi versus HDi
mufik.martin napisał:
Proc se opomenuly diesely Astry 1,7 CDTI 60 a 74 kw? JAk jsou na tom se spolehlivosti, pruznosti a spotrebou versus 1,6 HDI/TDCI?
Motor 1.6 HDi 80 kW/109 PS je v tuto chvíli výrazně lepší volbou, než průmrný konstrukce opel. V případě koupě vozu opel jsou dale lepší volbou od Fiat převzaté naftové agregáty 1.9 (v několika výkonových variantách).
1.6 HDi (najdete jej pod různými označeními v mnoha modelech Volvo, Mazda, Ford, BMW/Mini, Citroën či Peugeot) je momentálně již několik let pravděpodobně nejlepší dieslovou jednotkou své kategorie na trhu vůbec.
Měla jsem možnost testovat jí v C4 Coupe a při "economy run" se lze dostat na hodnoty 5-5.5 litru (snad by to šlo i nějakou desetinku méně, ale být brzdou provozu ... to jsem nezkoušela). Při maximální zátěži a reálných dosahovaných rychlostech 190 km/h při jízdě napříč německem byla spotřeba 9 litrů (více to prostě nejde, a to ani v jedné hodnotě
V kategorii "malých" čtyřválců - VELMI doporučeníhodná jednotka!
Pěkný den přeje Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 02:12, RE: Pro Kylie
SADAM napisał:
Kylie Jsi (Jste) dobrá. A to v pravém slova smyslu, neznám mnoho žen které se takto orientují v autech !!!!!
Děkuji Sadame!
A považte, co když jsem v některých jiných oborech ještě lepší, než v "autopřehledu"?
Pěkný den, no spíše dobrou noc, Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 02:31, Spolehlivost vozu OPEL Astra
anonym napisał:
Astra je zajímavý auto, vypadá naživo nejlíp,teď už má slušný diesely, ty 20let starý kecy o rezivění a poruchovosti jsou pindy neználků,nekazí se o nic víc než tady popsaná auta.Stačí kouknout na test výdrže po 200tkm , měla tam tuším 2-3 vážnější závady,ale po 200tisících km to není zas takovej propadák.
Opět mě štve,že se zapomělo na japonce,nevím jestli to má někdo v hlavě v pořádku,ale když člověk žádá o spolehlivé auto a na výběr dostane P307 a Megane tak jdu do kolen...
Tomi
Dala jsem na vaše doporučení a v německém AutoTip dohledala dva dlouhodobé testy (na 100 000 km) vozu Opel Astra. V jednom případě šlo o variantu s naftovým motorem 1.9 od Fiat (v roce 2006, ten dopadl trošičku lépe), v druhém starším o verzi s benzínem 1.6. Výsledná známka však v OBOU případech byla 4 (trochu jako ve škole, nejhorší známkou je ale 6), a "trestné body" 28, resp. 29.
Jistou "útěchou" vám může být, že první generace Octavie (1.9 TDi) a Fabia 1.4 skončily ještě o nějaký bodík hůře, jinak ale nutno říci, že NEJDE o skvělý výsledek, naopak o PODprůměr.
PS: Pro zajímavost NEJporuchovějším vozem ve stotisícovém testu byl VW Touran 2.0 TDi DSG se 77 "trestnými body" a výslednou známkou 6
Příjemné trávení "bad, bad news" přeje Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 10:52, RE: Přihlášení
Muroň napisał:
Ano, platí. Až po registraci jsem pochopil, že si Osel nezpívá Láááá, nýbrž vyluzuje zvuk příznačný pro osly stejně jako hýýýk.
:o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 13:06, RE: Spolehlivost vozu OPEL Astra
Kylie napisał:
Dala jsem na vaše doporučení a v německém AutoTip dohledala dva dlouhodobé testy (na 100 000 km) vozu Opel Astra. V jednom případě šlo o variantu s naftovým motorem 1.9 od Fiat (v roce 2006, ten dopadl trošičku lépe), v druhém starším o verzi s benzínem 1.6. Výsledná známka však v OBOU případech byla 4 (trochu jako ve škole, nejhorší známkou je ale 6), a "trestné body" 28, resp. 29.
Jistou "útěchou" vám může být, že první generace Octavie (1.9 TDi) a Fabia 1.4 skončily ješt...
přesně tak nedopadla nijak závratně,ale ve srovnání s tady popisovanými auty nepředstavuje propadák.Měl jsem na mysli test opravdu na 200tkm což byla vyjímka ( AutoTip - speciál testů), test s 1,9cdti 110kw,ve výbavě tuším Cosmo, výsledné hodnocení bylo po těch 200tkm slušné,kazila ho např. ojedinělá závada (něco s převodovkou a plastovým kroužkem,který praskl - kvůli kousku plastu auto muselo na odtahovku).Ostatní vady nebyly vážné (auto bylo pojízdné).
Hodnocení bylo vůči Astře trochu nefér,protože myslím jediná měla test na 200tkm,ostatní na 100tkm.
Vítězem byla M6 1,8, propadák Touran 2,0tdi dsg jak píšeš.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 14:40, RE: Spolehlivost vozu OPEL Astra
Tomi napisał:
přesně tak nedopadla nijak závratně,ale ve srovnání s tady popisovanými auty nepředstavuje propadák.Měl jsem na mysli test opravdu na 200tkm což byla vyjímka ( AutoTip - speciál testů), test s 1,9cdti 110kw,ve výbavě tuším Cosmo, výsledné hodnocení bylo po těch 200tkm slušné,kazila ho např. ojedinělá závada (něco s převodovkou a plastovým kroužkem,který praskl - kvůli kousku plastu auto muselo na odtahovku).Ostatní vady nebyly vážné (auto bylo pojízdné).
Hodnocení bylo vůči Astře trochu nefér,pr...
Ten test na 200 000 km neznám, ale povedený diesel 1.9 od Fiat ano. Že během takové porce kilometrů občas něco "zazlobí" považuji za normální (bez ohledu na značku vozu, potrápit může i jinak famózní Porsche 911), naopak s nedůvěrou poslouchám případy, kdy majitel popisuje statisíce kilometrů bez provrznutí plastů a brzdové destičky mění po 150 t. km a tlumiče po čtvrt milionu kilometrů apod.
Čistě statisticky i ty nejspolehlivější vozy (poslední dobou si ve všech hodnoceních po celém světě asi nejlépe stojí Toyota Prius) občas trochu zazlobí. Jde o to, aby to nebyly "šílenosti" a vážné závady za 60 a 80 t. korun apod., ale tu a tam "něco", prostě JE normální.
Zrovna včera se mi do ruky dostal starší německý AutoTip a výborně dopadlo trojkové BMW (s dvoulitrem), skončilo celkově třetí za M6 a Prius, naopak katastrofu VW Touran 2.0 TDi DSG na posledním místě podporuje VW Polo s tříválcem 1.2 (tuhle konstrukci vozu i motoru v česku všichni znají pod synonymem Fabia 1.2), které "tvrdí" muziku a "betonuje" pozice, z místa předposledního.
PS: Ještě k tomu BMW 320, absolutní hodnocení zabránila jediná "vážná" závada, kdy po návštěvě bývalého "Ostblock" natankované palivo (doslova) "prožralo" předkatalyzátor a narušilo funkci katalyzátoru (to jen k tématu z tohoto týdne a testu v MF Dnes o kvalitě paliv v čr, který se tu probíral)
Pěkný den, Kylie
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.