David V napisał:
Promiň, že Ti tykám, ale považuji nás za rovné diskutéry - to jestli si člověka vážím vyjadřuji pak velkým písmenem při oslovení (Ti, Tobě a tp)
1) možná ano, ale to je otázka vkusu a názoru
2) přeorientovali by se na jinou cenovou kategorii nebo by cenová kategorie zůstala, jen by vzrostlo stáří těchto vozů - tím bych si hlavu nelámal
3) neříkej mi, že Ti tak strašně záleží na lidech, co kupují použité vozy. Já třeba v použitých autech jezdím, ale dokud mi auto dobře slouží, tak jej pryč nedává...
Milý Davide V! S tím tykáním nemám problém, několikrát jsem to kritizovala JEN u vyloženě nevhodných příspěvků, kde to bylo myšleno úplně jinak.
1) Ano, já si koupila Brumlu protože na mé ježdění, pro mé potřeby vyhovoval nejlépe (bohužel lidé často vybírají bez větších znalostí a porovnání, či jen protože to je "oblíbený" model, nebo značka které "fandí")
2) Hlavu si s tím "nelámu", jak jsem teď před chvílí také zde napsala, systém "fungoval" i před otevřením hranic a bez problémů - ostatně fakta poměrně dobře shrnul Attila pod našimi příspěvky
3) Jestli tím myslíte, že se o vůz starám, tak to dělám pro sebe (a auto jako takové, protože Brumlu - i všechny jeho předchůdce - prostě mám ráda). To že koupě mého vozu v bazaru je velmi výhodná, to je fakt (a popravdě rozdíl v ceně mezi mým kvalitním palivem rozmazlovaným a opečovávaným Brumlou a nějako ojetinou nejasného původu, možná i po menší bouračce - NEbude velký), prostě BRUMLOkupec bude "klikař"
4) Ano souhlasím a po revoluci jsem patřila k oněm nadšencům a z exilu se vracejícím, kteří věřili a doufali "ve více" KDE je příčina (a proč je stále takový rozdíl mezi řekněme podobnými, a staletí pod jednou "hlavičkou" žijicími, rakouskem a českem) je poměrně jasné a jednoznačné, ale obávám se že "masa" si to neuvědomuje, nebo to dokonce "odmítá".
5) To přirovnání k lednici není špatná úvaha, ale zatímco 10ti - 12ti letá lednice ve většině případů "šlape jako hodinky", daleko složitější poruchovější výrobek jakým je auto má graf poruchovosti značně odlišný (zdroj TÜV). Proto (kdo může) vymění vůz po cca 4 letech, druhý majitel ho má další cca 4 roky (stále víceméně bez problémů), třetí během další "čtyřletky" už s jistými náklady omezeními či morální zastaralostí počítat musí - nějaký výrazně delší provoz není doporučován (ostatně nejen TÜV neuvádí ve svých tabulkách starší vozy). Samozřejmě to nelze brát zcela dogmaticky, výrazně se prodlužující záruky možná způsobí nějaké posuny, ale v zásadě jde o lety prověřený model a časem se mu "nevyhne" ani česko (což bude pro všechny jen dobře - mám na mysli např. emise, což je zde prozatím "neatraktivní" téma /přiznávám že reakce "hradního pána" na toto téma příliš nechápu/ - "ekologicky za každou cenu" je jistě nesmysl - ale ono "na ekologii zapomeňte" zrovnatak).
Pěkný den, Kylie