Kylie napisał:
Milý Davide V! Dle vašich příspěvků jsem si jista, že jste člověk s přehledem, takže jistě víte, že má praxe výměny vozů (po cca 150 000 km - to je samozřejmě přibližné číslo - většinou najezdím 30 - 40 t. ročně, i když shodou okolností vloni méně a letos "normu" možná také nesplním) je (alespoň v evropě) zcela běžná. Snad by mnozí mohli být rádi, že existují "autospotřebitelé" jako já a mí "blízcí" (nemyslím jen zde v česku). Do baazarového prodeje "dodávám" vůz jasného původu, pra...
Tam kde jsi se ptala, tam jsem i odpověděl.
Co se týká autospotřebitelů - tak by to byl ideální svět, kdyby se prodávala auta pouze s jasným původem a "dokumentovaným" technickým stavem. Realita je ovšem jiná, a proto musím být relativně slušně informačně vybaven, když vyrážím obhlížet nějak opotřebovaná auta, protože pro mou potřebu 10 kkm/rok je nové auto holá zbytečnost.
Takže, jak jsem psal už na dotaz položený na vedlejší diskusi, tak pro vůz s motorem 3.0 V6, vidím bezpečný spolehlivý nájezd mezi 300 kkm a 1/2 mio, s tím, že se možná jednou vymění tlumiče a sem tam nějaký silentblok nebo nějaká jiná banalita - obzvláště v případě, že se pohybuješ na kvalitních cestách a těch 30 kkm/rok nenaskákáš ve městě, ale na dálnici, kam tento motor patří. Možná se dá s trochou nadsázky říci, že když vynásobáme obsah motoru v litrech hodnotou 100, dostaneme tisíce km, které musí stroj bez většího "zadýchání" urazit. Ovšem dokážu pochopit, že pro někoho je 10 let staré auto společensky "NEPŘÍPUSTNÉ". Mno jak jsem už psal jinými slovy, je mi buřt, že je auto de-mode, nevlastní titul auto roku, ale přepraví mě z místa A do místa B, relativně pohodlně, bezpečně a má celkem levný provoz. Moje auto by momentálně i přes svůj věk taky asi někomu udělalo radost, tak bude zdaleka nejlepší, když tu radost bude dělat mně.