0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Megane Grandtour

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 11:42, RE: Motory
Rover623 napisał:
Autor článku pouze potvrzuje fakt, že koupit ojetý diesel od Renaultu, pokud nevím přesně jaký mělo auto servis, může jedině blázen nebo někdo kdo hodlá následně do oprav motoru investovat víc než byla pořizovací cena auta a to minimálně dvojnásobně. Benzínové motory jsou na tom líp, vyplývá to i z článku, ale i tam je potřeba velmi dobře vybírat a vyvarovat se některých motorů. Ono obecně platí, že jediným dlouhodobě použitelným autem z francouzské produkce jsou Citroeny (i když už to taky u ně...
Rad by som teraz od odbornikov co mu radili nakup renaulta pocul a este plus po precitani tohto clanku aspon jediny dovod preco kupit Renault - okrem opacne skoseneho zadku. Odbornici a kecalovia radte, prosim kde ste teraz. Ohanajte sa svojimi kecami o tom ako vam rencek sluzi a funguje a ze vsetci co ho maju su navysost spokojni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 11:49, RE: Motory
Rover623 napisał:
Autor článku pouze potvrzuje fakt, že koupit ojetý diesel od Renaultu, pokud nevím přesně jaký mělo auto servis, může jedině blázen nebo někdo kdo hodlá následně do oprav motoru investovat víc než byla pořizovací cena auta a to minimálně dvojnásobně. Benzínové motory jsou na tom líp, vyplývá to i z článku, ale i tam je potřeba velmi dobře vybírat a vyvarovat se některých motorů. Ono obecně platí, že jediným dlouhodobě použitelným autem z francouzské produkce jsou Citroeny (i když už to taky u ně...
už vidim jak před bouřkou hledám most, protože mi nejde stáhnout střešní okno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 11:58, Renault stále diskutabilní
Článek mě rozhodně nepřesvědčil, že Renault Megane je jako ojetina rozumná alternativa. Můj dosavadní názor na Renaulty tedy zůstal nedotčen, tedy, je to vhodné auto pro souseda, se kterým nejsou vřelé vztahy.
Takže znovu zopakuji, co jsem psal v anonymní poradně. Na 15 tkm/rok ne naftu a ne Renaulta, a to i přes fakt, že existují lidé, kteří nemají s Renaultem problémy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 12:30, RE: Renault stále diskutabilní
David V napisał:
Článek mě rozhodně nepřesvědčil, že Renault Megane je jako ojetina rozumná alternativa. Můj dosavadní názor na Renaulty tedy zůstal nedotčen, tedy, je to vhodné auto pro souseda, se kterým nejsou vřelé vztahy.
Takže znovu zopakuji, co jsem psal v anonymní poradně. Na 15 tkm/rok ne naftu a ne Renaulta, a to i přes fakt, že existují lidé, kteří nemají s Renaultem problémy.
Ono nelze Renaulta hromadně odsoudit. Je však faktem, že kvalita jednotlivých exemplářů je naprosto rozdílná. Znám ve svém okolí 4 lidi, co mají Megané Grandtour z roku 2006 s 1.5 dCi a jsou maximálně spokojení (zatím se jim vyhýbají všechny závady). Dále znám dva jedince co mají verzi RS s benzínovým dvoulitrem a nemohou si je jízdě vynachválit (oba vlastní i supersporty atd.). Bohužel se jim při jejich stylu jízdy nevyhýbají různé závady ... náklady na opravu jsou vždy veliké. Slušnou spolehlivost u dvojkových Meganů vyrobených po F/L mi potvrdila i řada servisů od kterých často získávám informace o častých závadách a problémech.

Bohužel situace není tak růžová a mezi relativně spolehlivou řadou se najde dost vozů, které mají velké problémy (zmíněné v článku). Osobně mi to přijde tak, že z automobilky vyjíždějí prokleté modely u kterých jedno opravíte a druhé se pose.e. Vysvětluji si to tím, že se jedná o kusy u kterých montážníci šli na oběd ... .-)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 12:31, Renault nikdy
Frantici auta neumeli nikdy, Renaulta proste nebrat. Kdyz Frantika, tak Pazouta, jedine v dieslu. P406 2.0 HDi nebo P206 1.4 HDi, to da i MEGA, jinak nic nebrat. Zlatej VW nebo Ford....Howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 14:15, RE: Renault stále diskutabilní
Petr - TipCars.com napisał:
Ono nelze Renaulta hromadně odsoudit. Je však faktem, že kvalita jednotlivých exemplářů je naprosto rozdílná. Znám ve svém okolí 4 lidi, co mají Megané Grandtour z roku 2006 s 1.5 dCi a jsou maximálně spokojení (zatím se jim vyhýbají všechny závady). Dále znám dva jedince co mají verzi RS s benzínovým dvoulitrem a nemohou si je jízdě vynachválit (oba vlastní i supersporty atd.). Bohužel se jim při jejich stylu jízdy nevyhýbají různé závady ... náklady na opravu jsou vždy veliké. Slušnou spolehli...
Takhle nějak to bude. Každá automobilka má nějaké procento šmejdů, které opustily brány fabriky jen proto, aby trápily své majitele. A u některých modelových řad Renaultu je podíl těchto šmejdů vyšší než u většiny konkurence.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 14:56, RE: Renault stále diskutabilní
Muroň napisał:
Takhle nějak to bude. Každá automobilka má nějaké procento šmejdů, které opustily brány fabriky jen proto, aby trápily své majitele. A u některých modelových řad Renaultu je podíl těchto šmejdů vyšší než u většiny konkurence.
Ano. A ještě platí, že u ojetého auta musí mít člověk štěstí, ovšem volbou vhodného modelu se dá jít tomu štěstí dost naproti. To jsem teď opomenul technickou zdatnost, která je v této džungli naprostá nezbytnost.
Ještě pak říkávám, že ojetina není pro každého. Je určitá sorta lidí, kteří za ojeté auto zaplatí stejné peníze, jako za nové. Logicky pak při první takové zkušenosti s ojetinou přechází na nové.
Ovšem pokud dokáže Renault vyrobit i dobrá auta, tak je asi problém v "širokých tolerančních pásmech", kdy 2 součástky vyrobené v toleranci dohromady nefungují - řečeno zjednodušeně. Popřípadě je na vině výstupní kontrola, která pouští zmetky, aby se zbytečně neprodražovala výroba a lze udržet cenu na nízké hranici. Kdo ví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 15:39, RE: Renault nikdy
gottak napisał:
Frantici auta neumeli nikdy, Renaulta proste nebrat. Kdyz Frantika, tak Pazouta, jedine v dieslu. P406 2.0 HDi nebo P206 1.4 HDi, to da i MEGA, jinak nic nebrat. Zlatej VW nebo Ford....Howgh.
Ááá, odborník promluvil... 2,0HDi u 406 není žádná výhra. 2,2 už i jo, když člověk zkousne á 70tkm repasi FAPu a doplnění aditiva (v aut. servise dohromady za cca 5tKč).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 16:06, RE: Renault nikdy
gottak napisał:
Frantici auta neumeli nikdy, Renaulta proste nebrat. Kdyz Frantika, tak Pazouta, jedine v dieslu. P406 2.0 HDi nebo P206 1.4 HDi, to da i MEGA, jinak nic nebrat. Zlatej VW nebo Ford....Howgh.
Nevím proč pořád vychvalujete VW a hlavně Ford. Vždyť to jsou krumply. Passat 05- problém skoro se vším jak motory, tak elektroinstalace, Ford předčasně opotřebované spojky se setrvačníkem, ložiska v kolech a auto nemá ani 100 tis km najeto a hlavně ta razantní koroze podvozkových částí. Takže je jedno jestli koupíte Renault, VW, Ford,Škoda...., vše je nějak poruchové a hlavně záleží, jak se k automobilu choval a dopřával mu servis předchozí majitel.Když tady na foru čtu některé příspěvky, hned se poznají odborníci, který kritizovaný model vyděly z dálky nebo o něm jen slyšely jak je poruchový a hned to sem musejí napsat a přitom vlastní zkušenost, předešla historie vozu atd. jim nic neříká. Dělám v autodílech už řadu let a hned bych Vám mohl napsat na které modely se prodává nejvíce dílů věste renaulty to nejsou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 17:07, RE: Renault nikdy
dhs1 napisał:
Nevím proč pořád vychvalujete VW a hlavně Ford. Vždyť to jsou krumply. Passat 05- problém skoro se vším jak motory, tak elektroinstalace, Ford předčasně opotřebované spojky se setrvačníkem, ložiska v kolech a auto nemá ani 100 tis km najeto a hlavně ta razantní koroze podvozkových částí. Takže je jedno jestli koupíte Renault, VW, Ford,Škoda...., vše je nějak poruchové a hlavně záleží, jak se k automobilu choval a dopřával mu servis předchozí majitel.Když tady na foru čtu některé příspěvky, hned...
Tipnu si. Že by se nejvíc dílů prodávalo na ty nejbežnější auta co jezdí v ČR? Tzn. na škodovky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 17:12, RE: Renault nikdy
dhs1 napisał:
Nevím proč pořád vychvalujete VW a hlavně Ford. Vždyť to jsou krumply. Passat 05- problém skoro se vším jak motory, tak elektroinstalace, Ford předčasně opotřebované spojky se setrvačníkem, ložiska v kolech a auto nemá ani 100 tis km najeto a hlavně ta razantní koroze podvozkových částí. Takže je jedno jestli koupíte Renault, VW, Ford,Škoda...., vše je nějak poruchové a hlavně záleží, jak se k automobilu choval a dopřával mu servis předchozí majitel.Když tady na foru čtu některé příspěvky, hned...
Kam ho mám pověsit?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.06.2011 18:28, RE: Renault nikdy
Petr S napisał:
Tipnu si. Že by se nejvíc dílů prodávalo na ty nejbežnější auta co jezdí v ČR? Tzn. na škodovky?
na Škodovky zpravidla jen běžné věci, hodně odcházejí díly na Fordech a Opelech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.06.2011 09:03, RE: Renault nikdy
dhs1 napisał:
Nevím proč pořád vychvalujete VW a hlavně Ford. Vždyť to jsou krumply. Passat 05- problém skoro se vším jak motory, tak elektroinstalace, Ford předčasně opotřebované spojky se setrvačníkem, ložiska v kolech a auto nemá ani 100 tis km najeto a hlavně ta razantní koroze podvozkových částí. Takže je jedno jestli koupíte Renault, VW, Ford,Škoda...., vše je nějak poruchové a hlavně záleží, jak se k automobilu choval a dopřával mu servis předchozí majitel.Když tady na foru čtu některé příspěvky, hned...
Jen pro zajimavost: VW Polo, 9 let stare, najeto 200tisic - originalni spojka, predni kotouce, desticky, vyfuk komplet, koroze nula.....NEvim jak ostatni znacky, ale tohle asi u Frantiku nebo Opla nenajdete ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.06.2011 09:05, RE: Renault nikdy
dhs1 napisał:
na Škodovky zpravidla jen běžné věci, hodně odcházejí díly na Fordech a Opelech.
V případě fordů asi opravdu záleží i na tom, jak sem k němu chovali ve fabrice, kde se montoval, i tam, kde na něj skládali díly - minimálně u toho mého to teda bylo asi dost špatně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.06.2011 14:06, RE: Renault nikdy
gottak napisał:
Jen pro zajimavost: VW Polo, 9 let stare, najeto 200tisic - originalni spojka, predni kotouce, desticky, vyfuk komplet, koroze nula.....NEvim jak ostatni znacky, ale tohle asi u Frantiku nebo Opla nenajdete ))
Pro pána vševědoucího: P 406, 2,2 HDi, provoz od 04/04, najeto cca 228tkm, tlumiče původní (a ok), výfuk měněn poslední díl (stačilo zavařit), spojka i se setrvákem původní, taktéž vstřiky... Koroze kupodivu také nula. Že by to snad bylo tím pozinkem? Asi to frantík neni, co?
A ty kotouče s originálníma destičkama mě pobavily...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.06.2011 23:21, RE: Renault nikdy
dhs1 napisał:
na Škodovky zpravidla jen běžné věci, hodně odcházejí díly na Fordech a Opelech.
Které díly? Není to rejpání, skutečně mě to zajímá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 12.06.2011 09:01, RE: Renault nikdy
Pepe napisał:
Pro pána vševědoucího: P 406, 2,2 HDi, provoz od 04/04, najeto cca 228tkm, tlumiče původní (a ok), výfuk měněn poslední díl (stačilo zavařit), spojka i se setrvákem původní, taktéž vstřiky... Koroze kupodivu také nula. Že by to snad bylo tím pozinkem? Asi to frantík neni, co?
A ty kotouče s originálníma destičkama mě pobavily...
Je to tak, predni kotouce i desticky jsou i po 200 tisicich originalni.......aspon na zadne fakture ze servisu jsem to nenasel, takze jestli mi to nekdy menili, tak GRATIS ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 12.06.2011 11:36, RE: Renault nikdy
gottak napisał:
Je to tak, predni kotouce i desticky jsou i po 200 tisicich originalni.......aspon na zadne fakture ze servisu jsem to nenasel, takze jestli mi to nekdy menili, tak GRATIS ))
Blahopřeju. Ty musejí teda bejt libový, zvlášť při krizovým brždění...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 12.06.2011 12:45, RE: Renault nikdy
Pepe napisał:
Blahopřeju. Ty musejí teda bejt libový, zvlášť při krizovým brždění...
Desticky jsou podle servismana sjete na cca 50 procent, takze jeste neco vydrzi.....))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 12.06.2011 13:03, megane 2
Jelikož sám megana grantour 1,5 dci vlastním, po přečtení tohoto článku si dovolím konstatovat jediné - je to snůžka polopravd a nepřesných informací. Dle mého názoru prostě blábol. Autor se ani nenamáhal zjistit informace o fungování vozu - viz tlačítka na klikách, kterými se ve skutečnosti vůz pouze uzamyká a to ještě jen u top verzí majících ovládací keyless kartu. atd. Dál se nebudu rozepisovat, nemá to cenu.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.