0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Mégane CC 1,9 dCi - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 07:21, Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Není nad to za krásného letního dne si stáhnout střechu, jet po městě aby mně každý viděl, a do toho si vychutnávat spokojené pochrochtávání dCi. Nebyl k mání nějaký kabriolet s 1,9 TDi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 08:29, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
Není nad to za krásného letního dne si stáhnout střechu, jet po městě aby mně každý viděl, a do toho si vychutnávat spokojené pochrochtávání dCi. Nebyl k mání nějaký kabriolet s 1,9 TDi?
jasně že ano, audi 80/A4, trojkovej golfík... nepochopím jak si někdo může koupit kabro v naftě. a ta spotřeba mě doslova šokovala. myslel jsem zprvu že je to překlep a že testujete dvoulitra. v benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 09:49, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
tomaskrtek napisał:
jasně že ano, audi 80/A4, trojkovej golfík... nepochopím jak si někdo může koupit kabro v naftě. a ta spotřeba mě doslova šokovala. myslel jsem zprvu že je to překlep a že testujete dvoulitra. v benzínu.
Možná se opakuju, ale v létě jsem viděl E cabrio s motorem 350 CDI. Kdyby to mělo plechovou střechu, ještě by se dalo polemizovat o tom, že s tím někdo najede 60 tkm za rok. Ale vyloženě sezónní káru na naftu? To se někdo musel zbláznit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 10:07, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
Možná se opakuju, ale v létě jsem viděl E cabrio s motorem 350 CDI. Kdyby to mělo plechovou střechu, ještě by se dalo polemizovat o tom, že s tím někdo najede 60 tkm za rok. Ale vyloženě sezónní káru na naftu? To se někdo musel zbláznit...
Co to furt řešíte za nesmysly? Kdyby lidi cabria v naftě nekupovali, tak by je výrobci asi nenabízeli, že? Takže každej ať si koupí co chce, třeba cabrio s dCi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 10:20, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
A4 napisał:
Co to furt řešíte za nesmysly? Kdyby lidi cabria v naftě nekupovali, tak by je výrobci asi nenabízeli, že? Takže každej ať si koupí co chce, třeba cabrio s dCi...
mozna z duvodu namerenych hodnot vyrobce "vymyslel" 1,6dCi se stejnym vykonem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:30, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
Není nad to za krásného letního dne si stáhnout střechu, jet po městě aby mně každý viděl, a do toho si vychutnávat spokojené pochrochtávání dCi. Nebyl k mání nějaký kabriolet s 1,9 TDi?
To víš že se najde - například VW Eos TDI se běžně prodává, stejně jako Audi A4 kabrio TDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:34, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
A4 napisał:
Co to furt řešíte za nesmysly? Kdyby lidi cabria v naftě nekupovali, tak by je výrobci asi nenabízeli, že? Takže každej ať si koupí co chce, třeba cabrio s dCi...
To je pravda. Lidi jsou hloupí a lidská hloupost je nejlepším zdrojem zisku. Vzpomínám si na aféru kolem výrobku zvaného "Nukleostop", který filtroval elektrony, a ty varobené v jaderkách do domu nepustil. Na zařízení za bratru 1000 EUR se někdo slušně napakoval.
Nicméně si myslím, že kabrio s chrochtou je out a nezmění na tom nic ani fakt, že se najde člověk, který ho koupí. O to více mě pak zajímají pohnutky, které ho k tomu vedly. Pokud ovšem někomu skutečně imponuje zvuk čtyčválcové chrochty, pak ano, má to své opodstatnění.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:35, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Vlastah napisał:
mozna z duvodu namerenych hodnot vyrobce "vymyslel" 1,6dCi se stejnym vykonem...
Neřekl bych, že 1,6 dci je nástupcem 1,9 dci, spíše je určen jako náhrada "silných" verzí motoru 1,5 dci (78-81kw). Jinak 1,9 dci je vývojově nejstarší naftový motor který renault produkuje, popravdě řečeno byl na "špičce" vývoje okolo roku 2000 a to je na něm dost vidět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:36, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
David V napisał:
To je pravda. Lidi jsou hloupí a lidská hloupost je nejlepším zdrojem zisku. Vzpomínám si na aféru kolem výrobku zvaného "Nukleostop", který filtroval elektrony, a ty varobené v jaderkách do domu nepustil. Na zařízení za bratru 1000 EUR se někdo slušně napakoval.
Nicméně si myslím, že kabrio s chrochtou je out a nezmění na tom nic ani fakt, že se najde člověk, který ho koupí. O to více mě pak zajímají pohnutky, které ho k tomu vedly. Pokud ovšem někomu skutečně imponuje zvuk čtyčválcové chroch...
Plný souhlas.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:38, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Pavlik napisał:
To víš že se najde - například VW Eos TDI se běžně prodává, stejně jako Audi A4 kabrio TDI.
Myslel jsem přímo 1,9 TDI, která má šílený zvuk...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 11:57, spotřeba
Ta spotřeba je opravdu šílená. U Mazdy 6 ve dvoulitrovém benzínu tu je v testu 7 a 10 litrů, tady u méně výkonného dieslu ještě víc. Nějak tomu nerozumím...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 12:07, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
Myslel jsem přímo 1,9 TDI, která má šílený zvuk...
Šílený zvuk, ale ta spotřeba
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 13:40, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
A4 napisał:
Šílený zvuk, ale ta spotřeba
A vibrace a hluk a smrad a pásmo použitelných otáček. Nevynechal jsem nic?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 13:41, Odchylka
Napsat "počítač si realitu trochu přikrašluje" v okamžiku kdy mluvíme o odchylce 29%, to chce opravdu kachní redaktorskej žaludek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 13:49, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
David V napisał:
A vibrace a hluk a smrad a pásmo použitelných otáček. Nevynechal jsem nic?
No je to prostě stejná pi*ovina jako luxusní SUV, které neprojede ani lehkým terénem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 14:30, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Koloss napisał:
No je to prostě stejná pi*ovina jako luxusní SUV, které neprojede ani lehkým terénem.
dovolil bych si oponovat-SUV není určeno do terénu, ani lehkého, zatímco kabro je funncar, auto pro potěšení, a tam ta nafta skutečně nepatří.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 14:57, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
tomaskrtek napisał:
dovolil bych si oponovat-SUV není určeno do terénu, ani lehkého, zatímco kabro je funncar, auto pro potěšení, a tam ta nafta skutečně nepatří.
jakože SUV nemám rád, tak trochu smyslu dávají. Jsou to MPV s pohonem 4x4, který se může v zimě hodit. nebo větší kombíky. Dneska už spíš nedává smysl pravověrný off-road, protože jenom skutečné minimum lidí jej k práci potřebuje. A ti co ho potřebují, na něj obvykle nemají a stačí jim Lada Niva...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 15:25, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
David V napisał:
A vibrace a hluk a smrad a pásmo použitelných otáček. Nevynechal jsem nic?
Nesmíš se na to Davide dívat jen z jednoho úhlu pohledu. Je to o prioritách. Např. jeden známý má starou A4 s 1,9TDI 66 kW, to auto už má to nejlepší dávno za sebou, ale furt jezdí bezproblémově, za poloviční spotřebu než Ty se svým mondeem, a navíc nemusí mezi výměnama dolévat žádný olej. A vibrace, hluk a pásmo použitelných otáček tady nehrajou žádnou roli.
Nedávno jsem tady na nějaké diskuzl četl příspěvek, jak nějaký nešťastník do svého šestiválcového mondea dolevá litr oleje na 3 - 4 tis. km. To by mě asi jeblo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 15:28, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
jakože SUV nemám rád, tak trochu smyslu dávají. Jsou to MPV s pohonem 4x4, který se může v zimě hodit. nebo větší kombíky. Dneska už spíš nedává smysl pravověrný off-road, protože jenom skutečné minimum lidí jej k práci potřebuje. A ti co ho potřebují, na něj obvykle nemají a stačí jim Lada Niva...
Jaký dává smysl blondýna za volantem Audi Q7 uprostřed Brna? Nebo RangeRover uhánějící po dálnici se spotřebou 12 litrů a více?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2011 15:29, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal napisał:
jakože SUV nemám rád, tak trochu smyslu dávají. Jsou to MPV s pohonem 4x4, který se může v zimě hodit. nebo větší kombíky. Dneska už spíš nedává smysl pravověrný off-road, protože jenom skutečné minimum lidí jej k práci potřebuje. A ti co ho potřebují, na něj obvykle nemají a stačí jim Lada Niva...
Určení SUV chápu spíše jako "auto pro volný čas" (tak jej používám já) nebo jako bezpečnější alternativu "obyčejného" kombi, ale o třídu menšího nežli odpovídá ceně SUV - prostornost SUV je prostě horší.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.