libor napisał:
Jak jsem psal ze začátku bral bych civica pokuid chci spolehlivost, dobré a především sportovní jizdní vlastností. Ta cena pane Vaculík je příznivější. Za 80 000Kč najdete r.v. 97 1.5 možná i s klimou. Měl jsem 1.5 r.v. 94 a prodal jsem ji s klimou, plně v elektrice za 60tisíc a byla v dobrém stavu. Problém u civicu je, že především mladí kluci včetně i mě
s tím jezdí co to dá ale malokdo tomu dává odpovidající udržbu takže pak se musí hodně pečlivě vybírat...S corolou neám zkušenosti jen s ...
Tak jsem se projel Bravem 1.4 r.v. 99 3dvéřko.. Opticky vypadalo pěkně, motorový prostor byl cistounky v cetne motoru a vse udrzovane nebo zpíš před prodejem umyté
Motor ale byl fakt prcek tolik volnýho prostoru jsem nikdy nevidel
. Nicmeně po usednutí za volant jsem zaal vse zkoumat. Sedadla prijemné, boční vedení pruměrné, plasty jsou nic , palubka pekna a prehledná, co me dostalo, že např. na zadních sedadlech chybeli operky na hlavu!! Kdyby to byla 120 tak chápu....Pak že šíbr byl el. ale okna již na kličku a to mi ještě ta lička zustala v ruce při jízdě
. Překvapil mě posilovač který byl až nepochopitelně účinný..Asi v tom hraje i váha vozu..Pak spojka byla divná, hrozně kratounká jak kdyby jse jen mackali jen tlacítko ale na to by se dalo zvyknout, mě by to vsak vadilo..Motor hodnotit moc nemohu protože ikdyž kamarád tvrdil že to najet 70tisíc km a vše doložené tak se mi to nezdalo.Nerad se vytáčel do vyšších otáček (muselo se fakt šlápnout až na podlahu a čekat), při volnoběhu byl slyšet chod motoru který zněl jak třívalec s vypadkama otáček..při sešlápnutí plynu pak ve vyšších otáčkách bylo slyšet ostrý charakter jak u pily. Myslím si, že kamarád si koupil již auto které je těsně před smrtí..Abych nezapoměl podvozek byl dostatečně tvrdy a i měkký na pohodlí ale na civica pro sportovní jízdu to zdaleka nemá..