anonym napisał:
No, tady slo o to ze 1.6 zere jako prase, tak nas nechlachejte, ze jde tady o vyber auta na tunning. Proste jste se seknul. Vsichni kdo shaneji bravy tak jdou jednoznacne po 1.2 16v, protoze je to nej. motor. 1.6 papa i to co nevidi. Pane Vaculik, je to VSEOBECNE ZNAMO!!!
Hele, ty anonyme, co se tu navážíš do Brava 1,6 16V - nejdřív se podepiš, (schovávat se za anonymitu internetu umí každek kokot), pak nám pověz, kam na ty krávoviny chodíš. 1,6 16V je nejpovedenější motor, montovaný do těchto Fiatů, co se poměru výkon/spotřeba týče. Dá se s tim jet i pod 7 litrů!
Ono se dá vlatně říct, že benzínový motory Fiatu mají +- stejnou spotřebu, jen to jinak jede - viz motory 1,4 12V, 1,6 16V a 1,8 16V - spotřeba při normální jízdě je u všech kolem 7 litrů. Při potřebě akcelerace stačí u 1,8 polechtat plyn, u 1,4 je nutno podřadit...
Souhlasím s doporučením pana Vaculíka, že Bravo 1,6 16V bude pro tazatele nejvhodnější volba. Za 80 tisíc, které stanovil jako limit, v pohodě koupí auto ve velmi dobrém stavu, když bude mít štěstí, nebude potřeba žádných větších investic po koupi. Osobně znám několik majitelů upravených 1,6 a dá se z toho udělat slušný žihadlo.
Hlavně v případě Fiatu platí heslo "hodně muziky za málo peněz".