Přemek napisał:
Jsem jedním z těch, co tu psali o jízdě s naloženou dodávkou vyšší rychlostí - konkrétně 150. To ale není rychlost, se kterou bych s ní já nebo zaměstnanci jezdili. To prostě jen člověk skusí na přehledném úseku dálnice jak to jede naložené (cca 1T). Samozřejmě že jakákoliv prudší změna směru jízdy, vyjeté koleje, brždění apod. je "o hubu" a smyslplná rychlost je cca 110-120. Ale myslím že každý kdo má auto (tedy dámy asi vždycky ne...) někdy zkusí co to dá. Na druhou stranu není vyjímkou že je...
Jde o to, jestli náhon na předek, nebo zadek. U předohrabu bych asi šel do ducata 2,8 DiTD, pokud ti nevadí každých 100 tis dělat prakticky GO přední nápravy (největší bolest je asi horní uložení tlumičů), u zadního náhonu již zmiňovaný Sprinter 2,9 TDI. Možná by stálo taky za úvahu Iveco (motory přežijou tak 2 kastle). Každopádně maxi a 6 míst - to bude chtít trochu hledat. Jinak souhlas s Josefem - zažil jsem jako spolujezdec nouzové brzdění s prázdným Ivecem maxi - to jsem potom nevěděl, čeho se chytit dřív...