Tomáš napisał:
Kupoval bych novou Vectru, čili 2.2DTi už neseženu. Navíc, neměla náhodou také ono nepovedené radiální vštřikovací čerpadlo Bosch VP44 v "povedené" modifikaci PS16 (s tím označením si nejsem jistý), nebo to byl problém jen 2.0DTi? Kždopádně designově se mi Vectra C líbí, interiér bych také skousl, ovšem z opláckých klasik typu 3x čelní okno za rok, vyteklé tlumiče a katastrofální značkový servis mne stále odrazuje. Ano, budu brát auto na firmu, ale když už budu platit nemalý leasing, rád bych al...
jasně no, 2.2DTi už neseženeš, ale jak píšeš, tento motor měl VP44, ale označeny byly jako psg15 a psg16, kde psg15 se dělala naposledy do roku 2002 a ty byly velice problémové, měly špatně umístěnou ŘJ a ta se často do 200t km odpálila, u psg16 už je umístěna jinak a měla by být spolehlivější...
Přesně, design je superu faceliftu, ale co třeba nepočkat na Insignii? Ta vypadá ještě líp, ale samozřejmě Caravan asi nebude tak rychle a pokud chceš koupit auto ještě letos, tak Insignie to fakt nebude:)
No s těma servisama u nás je to snad hrozné u všech podobné, všude pracují lempli co tomu nerozumí, jen vyjímečně se dá najít dobrý značkový servis, který jen "nemění součástky", ale snaží se přijít na jádro problému.
Ještě je třeba vzít v potaz, že Vectra C facelift z roku 2008 bude proti Béčkový Vectře úplně někde jinde a to ve všech ohledech ( jelikož Béčková Vectra se ještě dělala v době, kdy Opel na tom zrovna nebyl nejlépe ).
Samozřejmě bude zajímavé to pak porovnávat s Toyotou...