TOM napisał:
Hodně udělá ten přímý vstřik a snížení počtu válců - vnitřních odporů. už třeba jen předchůdce tebou zmíněné 520i se stejným označením i výkonem - tedy 520i,ale 2,2R6 měla kombinovanou spotřebu 9,1 l/100km - to je znatelný rozdíl co? Takže ta skvělá spotřeba 520i R4 je dána vývojem techniky.
Ještě přemýšlím (a je to moje ostuda,že to nevím) - jestli náhodou M5 nebyla vynechána z programu EfficientDynamics.
tak k té 750i -
no ty 3 kila byly jeste hodne malo, sem resil jen akutni veci (pokazene okna, praskla nadrz, dobity lak, atd to neee )
sem tam pocital ouplne fse : 3 x volej , 1x getriebe olej, 2 x sada gum , 2 x desky , 1 x kotouce (4) , tlumice, pruziny, cela predni naprava, servo, svicky , kable k nim (13 tisic) , ridici jednotka abs (30 tisic) , pak blbosti jako folie, vyfuky, KN filtry sani, 2 baterky, a spoustu dalsich picovin, na ktere uz nepametam
a k tomu jen dodávám - co si pamatuju, tak jen s tou nádrží tam byl (u mechanika, který mu vše dělá za ceny "pro známého" třikrát a pořád tekla, s automatickou převodovkou se muselo do renocaru na výměnu oleje a to taky cosi stálo, jak vidno z textu tak tam kolega započítal i věci, které za opravy považovat nelze, ale i tak slušné...