0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Clio Storia

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 11:43, RE: Clio II
kuko napisał:
teď jsem trochu zmatený - Clio II je přece starší než Fabie I, možná myslíte jeho facelift?
Clio II je zhruba stejně staré jako Fabia nejsem si jistý ale myslím, že se začalo vyrábět někdy kolem 1998.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 13:22, RE: Clio II
anonym napisał:
Clio II je zhruba stejně staré jako Fabia nejsem si jistý ale myslím, že se začalo vyrábět někdy kolem 1998.
Clio II se začalo vyrábět opravdu zhruba stejně jako fabia, když jsem ale psal tento příspěvek, tak jsem měl na mysli Clio II po faceliftu z roku 2001 (jezdím s jedním z prvních, které po faceliftu sjely z pásu).
Jen tak pro zasmání, dnes jsem v servisu nechal za vyteklý přední tlumič (tzn výměna obou tlumičů, pouzder, dorazů), čepy a gemometrii skoro 13 tisíc. Myslím, že jsem velice rozvážný řidič, dírám se vyhýbám zdaleka a mám mmj dost velký nájezd na kvalitních silnicích v Německu. Že by přece jen byl motor 1,5 dCI na přední nápravu moc těžký?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 14:31, RE: Renaulty obecně
anonym napisał:
Pořád jsem přemejšlel co je to za svini která vytváří kolony pomalou jízdou a nutí nás normální řidiče porušovat všechny možný předpisy a hazardovat se životem! Laskavě svýmu tchánovi vysvětli že bezdůvodně pomalá jízda je stejný přestupek jako překročení povolené rychlosti!
70 km/h na okreske môžeme sotva hodnotiť ako "bezdôvodne pomalú jazdu"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 16:10, RE: Souhas s recenzí
kuko napisał:
"inteligentně nesolventní jedinec" krásné spojení

s tou nádrží to můžu potvrdit i u Megana II - když mi pípne palivoměr, tak do 60l nádrže dostanu tak 45-48l, když ještě ujedu nějakej 100km, tak můžu vzít 50-53l, nejvíc jsem nabral asi 56l

Já jsem do Megana II bral nejvíc 59,2 litru, ale přiznám se, že poslední kilometry už mi trochu cvakal zadek jestli vůbec dojedu k benzínce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 16:17, RE: Rencka už nikdy
anonym napisał:
Z toho vyplývá že rencky jsou na ...., no však víte na co, mají to přece ve znaku. Rencka po zkušenostech už nikdy.
Ano, víme, co mají ve znaku. Diamant. Takže to znamená, že je to klenot?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 19:42, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To záleží na situaci. Souhlasím že 5ti letou Fabii s 50 000 tisíci na tachometru prodáte lépe než Thalii se stejným nájezdem. Ale když budou mít oba vozy najeto kolem 250 tisíc, tak jako v mém případě?
tak jsou oba litranky po smrti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 21:55, Pepe
Píšu nesmysly, hópl mi, tak pardon.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 23:33, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Napsané to je sice hezky to všechna čest. Oceňuju i snahu o nějaké srovnání s Fabiou. Jen mě ale udivuje že i dneska jsou mezi námi takto skromní lidé.
Byl by jsi rad,že maš i tu ubohou Fabku,chudaku!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 23:37, RE: recenze jak z praku
Max napisał:
Krásné čtení. Po 8mi měsících je opravdu potřeba říct světu, že to "moje" je nejlepší:)))
Kritika ubožáka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.11.2007 00:34, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Nechápu,jak můžete být u tak malého auta spokojeni se spotřebou 6-7 litrů? Můj Yaris po zajetí bere ve městě 4,5 s klimou a na dálnici 5,5.
Tenhle motor znám velmi dobře z Clia II před faceliftem. A vím tedy, že jezdí se s ním za 5,5 litru na sto.
Pan majitel řadí pětku při 50?? No potěš klikovko. Jojo, jasně že se s tím dá jezdit jak s dieslem, chudák motor))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.11.2007 15:25, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Tenhle motor znám velmi dobře z Clia II před faceliftem. A vím tedy, že jezdí se s ním za 5,5 litru na sto.
Pan majitel řadí pětku při 50?? No potěš klikovko. Jojo, jasně že se s tím dá jezdit jak s dieslem, chudák motor))
Ono to opravdu jde, je potřeba si uvědomit, že maximální točivej moment je na 2500 ot./min. A pokud se jede na rovině a stálou rychlostí tak mezi 50-60 tak to tomu motoru vůbec nevadí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.11.2007 16:08, David V.
Já jezdím na pětku běžně i třicítkou. Jste amatéři.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.11.2007 21:00, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Nechápu,jak můžete být u tak malého auta spokojeni se spotřebou 6-7 litrů? Můj Yaris po zajetí bere ve městě 4,5 s klimou a na dálnici 5,5.
nechtěls napsat 3,5?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.11.2007 09:06, Proč nikdy Renaulta?
Můj spolubydlící dostal v r. 2002 jako služební vůz Clio 1,5 dCi. První rok najezdil 96000 km (devadesát šest tisíc) - pouze běžný servis. Běžným servisem myslím i výměny opotřebených brzdových kotoučů a jiných dílů podléhající opotřebení. Druhý rok 76000 km - běžný servis, výměna ložisek předních kol. Třetí rok 92000 km - pouze běžný servis. Žádná závada na cestě, ketrá by nutila k předčasnému servisu. Kupodivu, ani elektronika nezlobila. Pro rok 2004/2005 dostal Fabii 1,4 72 kW benzin. Při daném proběhu km, kolem 90000 za rok, šla v r.2005 pryč. Důvod - poruchy podvozkových dílů (neustálé klepání něčeho), provozní náklady a po 140000 km častý servis. V současné době má Focuse 1,6/60 kW nafta. Výborný vůz, ale přelomem 140000 km, zlobí podvozkové díly (ložiska, závěsy kol, brzdy). Jedině motor od Peugeotu, který je ve stálém provozním zátahu je super. Jako u Clia. Prostě řečeno, silnice u nás nestojí za nic. Zkracují životnost podvozkových dílů u všech aut. Stačí jezdit pár měsíců po Francii, Německu a potom přiject domů. Uložení a konstrukce elektronických dílů u Francouzkých aut, rovněž není pro České silnice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.12.2007 18:30, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Je ale zajímavé, jak málo lidí bere v úvahu nad náklady vlastnictví vozu ztrátu hodnoty. Schválně hádejte, co vás na autě (speciálně novém) stojí nejvíc peněz? Ano, je to ztráta hodnoty. A pak si srovnejte ceny 5ti leté Fabie a Clia....
No samozřejmě, ojetou fabii junior prodám minimálně o 150 tis. dráž než clio sport...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.02.2008 01:59, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Dobrý večer.
Především zdravim autora recenze.Vlastním stejný vůz, v té samé výbavě, motorizaci, ale kromě ABS. Vůz byl koupen v 06/2006 a u vybavení ICE nebylo možno ABS ani přikoupit. Clio používám výhradně pro skoro denní jízdu po městě a na kratší vzdálenosti (20km).Na delší jízdy používám r. Megane 1,4 16V (r.v.2000). Nejsem zatvrzelý zastánce táto značky, ale pro bývalého zaměstnance znač. servisu Renault je vlastnění těchto vozů (aspoň v mém případě) výhoda.
K samotnému Cliu.Vůz jsem k...
Mám tiež Clio ICE 2007 1,2 8V 3dv. Po 6mesiach mám najazdených 16tis km. Pri nákupe som sa rozhodoval medzi všetkými čo bolo na trhu do 300tis SK. Niesom zástanca žiadnej značky, no za posledných 10 rokov sme v rodine mali 3 generácie citroenov, 3 generácie škody, a 2 kórejcov, všetko malo a má svoje muchy. Potrebujem auto na exrémne krátke vzdialenosti cc 3-4km, s ročným nájazdom 30tis KM.V aute trávim teda dosť času, ale napriek tomu mi bolo jedno čo to bude. Podmienkou však bola KLIMA. Tú mi v tejto cene ponúkol iba Renault a Hyundai. Rozhodol som sa pre renault nakoľko hyundai mi nevedel auto ponuknut s motor ktorý som chcel. Za polroka som s Cliom veľmi spokojný, spotreba mám v meste do siedmich litrov. Podvozok som čakal makký, no opak bol pravdou. Aj v zákrutách podrží, je zretelne čitateľný, nie však nepohodlnne tvrdý ako vo fábii. Za 279 tis SK v plnej výbave( 2xABG, ABS, AC, MP3+6xrepro,el.okna....) som dostal celkom slušné auto. Fabia aj Octavia po 15tis KM potrebovala vymeniť uloženie prednej nápravy, toto CLIO je tiché ako v prvý deň. Hnevá ma akurát ten nepresný ukazovateľ paliva.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.